Olen maannut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Saa kysellä :)
Kommentit (95)
Oletko nauttinut kaikista kerroista? Onko joskus tuntunut, että sinua olisi käytetty vain hyväksi (=sinun nautinto ollut sivuseikka)?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:40"]Onko miesten "jyystötyyleissä" eroja? Hitaasti ja hartaasti vai vauhdilla? Vaikuttaako kalun koko tyyliin panna?
[/quote]
On valtavasti eroja. Yleisesti ottaen parikymppiset ei vielä ihan ole sisäistäneet hommaa ja se on sitä perusjyystöä. Jotkut miehet ei muutenkaan koskaan vie sitä seksiä level ykköseltä eteenpäin. Sattumankauppaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:44"]Oletko nauttinut kaikista kerroista? Onko joskus tuntunut, että sinua olisi käytetty vain hyväksi (=sinun nautinto ollut sivuseikka)?
[/quote]
En ole aina nauttinut, joillain kerroilla kiihko on loppunut kesken aktin.
Minkäikäisenä ensimmäinen kerta?
Kuinka monessa vuodessa nuo yli sata miestä tulivat (ehe ehe..)?
Kuinka monta täsmälleen?
Piditkö siis jotain kirjaa niistä vai muistatko vaan kaikki niin hyvin muutenkin?
Kaikki eri kerroilla vai jotain ryhmäsessioita joskus?
Samasta kaupungista kaikki?
Oletko kertonut miehellesi kuinka monen kanssa olet ollut ja mitä hän on siitä mieltä? Ei ilmeisesti haittaa kun kerran on naimisissa kanssasi.
Rehellisesti: tekiskö joskus mieli taas jonkun uuden kanssa?
Kauanko olette miehesi kanssa olleet yhdessä / naimisissa?
Nämä kysymykset nyt ensi alkuun tulivat mieleen.... ;)
Tän takia olen itse harrastanut yhdenillansuhteita vain alle 10 kertaa. Ärsyttäisi tuntea itsensä hyväksikäytetyksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:44"]Oletko nauttinut kaikista kerroista? Onko joskus tuntunut, että sinua olisi käytetty vain hyväksi (=sinun nautinto ollut sivuseikka)? [/quote] En ole aina nauttinut, joillain kerroilla kiihko on loppunut kesken aktin.
[/quote]
Millainen suhde sinulla on isääsi?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:27"]
Kortsu ei muuten suojaa hpv:ltä. Ja seloissa etsitään viiruksen aiheuttamia solumuutoksia, ei itse hpv papassa näy. Se voi tulla ja mennä huomaamatta ja suurimalle osalle porukasta näin käy. Todella pieni osa tartunnan saaneista saa kondyloomia, ja pieni osa solumuutoksia joita papassa seulotaan. Jotkut sitten ihan syövänkin. Jos seksiä aikoo harrastaa edes kerran elämässään muun kun neitsyn kanssa, ottaa hyvin suuren riskin saada hpv tartunnan. Oli sitten kortsu tai ei.
[/quote]
Solumuutokset kertovat HPV:stä.
En paljon vouhota itsekunnioituksen puutteella!
MIkä on ollut lyhin aika jossa kaverilla on nalli palanut? Puhummeko sekunneista?
Mikä on ollut pisin sessio johon olet heittäytynyt?
Oletko kokeillut miesten lisäksi naisia?
Kuuluuko kakkonen repertuaariin?
Lempiasentosi?
Oletko hoitanut koskaan useamman kuin yhden miehen päivässä / vuorokaudessa?
Onko sinulla ollut joskus kuivia kausia, niin että seksiä et ole harrastanut lainkaan? Jos on, niin kuinka kauan ovat kestäneet?
Ärsyttää aina nuo tiukkapipot, jotka täällä heti povailee sairauksia ja haukkuvat...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:47"]Minkäikäisenä ensimmäinen kerta?
Kuinka monessa vuodessa nuo yli sata miestä tulivat (ehe ehe..)?
Kuinka monta täsmälleen?
Piditkö siis jotain kirjaa niistä vai muistatko vaan kaikki niin hyvin muutenkin?
Kaikki eri kerroilla vai jotain ryhmäsessioita joskus?
Samasta kaupungista kaikki?
Oletko kertonut miehellesi kuinka monen kanssa olet ollut ja mitä hän on siitä mieltä? Ei ilmeisesti haittaa kun kerran on naimisissa kanssasi.
Rehellisesti: tekiskö joskus mieli taas jonkun uuden kanssa?
Kauanko olette miehesi kanssa olleet yhdessä / naimisissa?
Nämä kysymykset nyt ensi alkuun tulivat mieleen.... ;)
[/quote]
Eka kerta 17-vuotiaana ja noin 10 vuotta meni että sata tuli täyteen.
En ole varma tarkasta luvusta mutta arvioisin että reipas sata. Muistan kyllä jokaisen mutta en ole listannut tai laskenut heitä.
Muutaman kerran olen ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa, mutta suurin osa on yksittäisiä tapauksia.
Suinkaan kaikki eivät ole samasta kaupungista, eivätkä ihan kaikki samasta maasta.
Mies ei ole kysynyt lukua mutta jos kysyisi niin puhuisin totta. Mies tietää että mulla on ollut PALJON kumppaneita. Kun suhteemme alkoi olimme molemmat viettäneet railakasta sinkkuelämää jo jonkin aikaa ja seksistä meidän suhteemmekin alkoi. Juteltiin silloin avoimesti kaikesta joten ei asia häntä vaivaa.
Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja kaksi naimisissa.
Tekisi useinkin mieli vierasta tai jotain tuttuakin, mutta saahan sitä haaveilla. Se ei satuta ketään. Eri asia on, toimiiko himonsa ohjailemana vai pysyykö lujana. Olen päättänyt olla uskollinen miehelle, jota rakastan. Tiedän että seksissä ja kaikessa muussakin hän pystyy antamaan minulle jotain, mitä muut eivät.
Toivottavasti vastasin kaikkiin...
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:52"]Millainen suhde sinulla on isääsi?
[/quote]
Lämmin, läheinen ja arvostava.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:47"]Minkäikäisenä ensimmäinen kerta? Kuinka monessa vuodessa nuo yli sata miestä tulivat (ehe ehe..)? Kuinka monta täsmälleen? Piditkö siis jotain kirjaa niistä vai muistatko vaan kaikki niin hyvin muutenkin? Kaikki eri kerroilla vai jotain ryhmäsessioita joskus? Samasta kaupungista kaikki? Oletko kertonut miehellesi kuinka monen kanssa olet ollut ja mitä hän on siitä mieltä? Ei ilmeisesti haittaa kun kerran on naimisissa kanssasi. Rehellisesti: tekiskö joskus mieli taas jonkun uuden kanssa? Kauanko olette miehesi kanssa olleet yhdessä / naimisissa? Nämä kysymykset nyt ensi alkuun tulivat mieleen.... ;) [/quote] Eka kerta 17-vuotiaana ja noin 10 vuotta meni että sata tuli täyteen. En ole varma tarkasta luvusta mutta arvioisin että reipas sata. Muistan kyllä jokaisen mutta en ole listannut tai laskenut heitä. Muutaman kerran olen ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa, mutta suurin osa on yksittäisiä tapauksia. Suinkaan kaikki eivät ole samasta kaupungista, eivätkä ihan kaikki samasta maasta. Mies ei ole kysynyt lukua mutta jos kysyisi niin puhuisin totta. Mies tietää että mulla on ollut PALJON kumppaneita. Kun suhteemme alkoi olimme molemmat viettäneet railakasta sinkkuelämää jo jonkin aikaa ja seksistä meidän suhteemmekin alkoi. Juteltiin silloin avoimesti kaikesta joten ei asia häntä vaivaa. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja kaksi naimisissa. Tekisi useinkin mieli vierasta tai jotain tuttuakin, mutta saahan sitä haaveilla. Se ei satuta ketään. Eri asia on, toimiiko himonsa ohjailemana vai pysyykö lujana. Olen päättänyt olla uskollinen miehelle, jota rakastan. Tiedän että seksissä ja kaikessa muussakin hän pystyy antamaan minulle jotain, mitä muut eivät. Toivottavasti vastasin kaikkiin... Ap
[/quote]Hienoa, että haluat pysyä uskollisena vaikka mieli tekisi muitakin. Itsekuri- ja tahtokysymyshän se on :)
t. kysyjä
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:05"]MIkä on ollut lyhin aika jossa kaverilla on nalli palanut? Puhummeko sekunneista?
Mikä on ollut pisin sessio johon olet heittäytynyt?
Oletko kokeillut miesten lisäksi naisia?
Kuuluuko kakkonen repertuaariin?
Lempiasentosi?
Oletko hoitanut koskaan useamman kuin yhden miehen päivässä / vuorokaudessa?
Onko sinulla ollut joskus kuivia kausia, niin että seksiä et ole harrastanut lainkaan? Jos on, niin kuinka kauan ovat kestäneet?
Ärsyttää aina nuo tiukkapipot, jotka täällä heti povailee sairauksia ja haukkuvat...
[/quote]
Eräs mies alkoi ampua alle minuutissa. Not fair.
Pisintä on vaikea määritellä. Mieheni kanssa vietämme välillä kokonaisia päiviä rakastellen ja alasti.
Kakkonen käy, se on intiimiä ja herkkää, kun sen oikein oivaltaa. :)
Pari kertaa olen ollut naisen kanssa, sekä kaksin että kolmisin miehen ja naisen kanssa.
Lempiasento takaapäin.
Olen ollut useamman miehen kanssa saman vuorokauden aikana.
En muista että olisi ollut varsinaisia kuivia kausia sen jälkeen kun täytin 19.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:51"]Tän takia olen itse harrastanut yhdenillansuhteita vain alle 10 kertaa. Ärsyttäisi tuntea itsensä hyväksikäytetyksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:44"]Oletko nauttinut kaikista kerroista? Onko joskus tuntunut, että sinua olisi käytetty vain hyväksi (=sinun nautinto ollut sivuseikka)? [/quote] En ole aina nauttinut, joillain kerroilla kiihko on loppunut kesken aktin.
[/quote]
[/quote]
Mulle ei ole tullut kuitenkaan hyväksikäytetty olo, pettynyt enemmänkin. Hyväksikäytetyksi itsensä tunteminen on kamalaa, otan osaa jos on ollut ikäviä kokemuksia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:38"]Onko nykyinen SE KAIKISTA PARAS? [/quote] On! <3 Ap
[/quote]
Onnittelut siitä! :)