Olen maannut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Saa kysellä :)
Kommentit (95)
Oletko koskaan harrastanut sääliseksiä?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"] Ei ole ollut tauteja. Olen ollut hyvin seksuaalinen aina ja nauttinut seksistä ja sitä edeltävästä saalistusvaiheesta, siinä ehkä se päällimmäinen syy. Huora en ole, en ole maksullinen. :) Ukrainan tilanne. No, voisin sanoa, että huolestuttava, mutta rehellisesti sanottuna en ole enää seurannut kovin aktiivisesti... Nimeä en kyllä paljasta, mutta voit kutsua minua vaikka Hilmaksi. Ap [/quote]Vaikka onkin seksuaalinen niin tarviiko sitä panijaa kokoajan vaihtaa. Mulle on kelvannut yksi ja sama. Varmaan löytynyt kerralla hyvä.Sen saman kanssa voi olla vaikka 10 kertaa päivässä..... [/quote] Niin, tätä en täysin itsekään ymmärrä, mutta niinkuin tuolla aiemmin jo vastasin niin olen nauttinut siitä saalistusvaiheesta. Tavallaan nautin edelleen, mutta nykyisin sekin himo kohdistuu omaan mieheeni. Meni sen aikaa että paras löytyi. :) olisihan se aikaisemminkin saanut löytyä, ja hienoa että sinä löysit :) <3 Ap
[/quote]No tottapuhuen, en tiedä onko se hyvä kun en muiden kanssa ole ollut, mutta saa nyt loppuelämän kelvata. ollaan oltu yhdessä jo yli 30 vuotta ja 4 lasta saatu aikaiseksi. On kai se hyvä niitä vähän testata niin tietää ainakin mihin vertaa. Onnea sulle vaan elämässä ja kaikkea hyvää:)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:54"]Montako sinulla on ollut naimisiinmenon jälleen? [/quote] Oma mies vain siitä asti kun tavattiin. Ap
[/quote]
Et vastannut kysymykseen!
On helppo uskoa, että makasit miehesi kanssa vasta sen jälkeen kun tapasitte.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:54"]Montako sinulla on ollut naimisiinmenon jälleen? [/quote] Oma mies vain siitä asti kun tavattiin. Ap
[/quote]
Et vastannut kysymykseen!
On helppo uskoa, että makasit miehesi kanssa vasta sen jälkeen kun tapasitte.
[/quote]
Naimisiinmenon jälkeen olen ollut vain yhden miehen kanssa, omani. Pahoittelut sekavasta ilmaisusta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:15"]Oletko koskaan harrastanut sääliseksiä?
[/quote]
Kyllä, nuorempana.
Ap
Minkä kokoinen on ollut isoin ja pienin kulli johon olet törmännyt? Ja mikä keskimitta?
Onko miehen pituudella ja sen koolla yhteyttä?
Kortsu ei muuten suojaa hpv:ltä. Ja seloissa etsitään viiruksen aiheuttamia solumuutoksia, ei itse hpv papassa näy. Se voi tulla ja mennä huomaamatta ja suurimalle osalle porukasta näin käy. Todella pieni osa tartunnan saaneista saa kondyloomia, ja pieni osa solumuutoksia joita papassa seulotaan. Jotkut sitten ihan syövänkin. Jos seksiä aikoo harrastaa edes kerran elämässään muun kun neitsyn kanssa, ottaa hyvin suuren riskin saada hpv tartunnan. Oli sitten kortsu tai ei.
Miltä tuntuu levittää jalat aina vaan uuden, aika lailla tuntemattoman, miehen edessä? :)
Itsellä kokemusta vain yhdestä ja sekin jännitti aluksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:23"]Minkä kokoinen on ollut isoin ja pienin kulli johon olet törmännyt? Ja mikä keskimitta?
[/quote]
Tästä ei löydy ihan kovin kattavaa statistiikkaa. :) Pienin oli kuin keskisormi, siis tosi ohut ja pieni juhlakunnossakin. Keskimittaa en osaa arvioida esimerkki sentteinä, mutta yllättävän samanlaisia keskenään noi kickelit tuppaa olemaan. Muutama jättimäinen on tullut vastaan, ja erästä niistä saan ilokseni käyttää koska tahansa! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:23"]Onko koolla väliä?
[/quote]
No, pakko myöntää että kyllä sillä on väliä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:25"]Onko miehen pituudella ja sen koolla yhteyttä?
[/quote]
Ei ole.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:28"]Miltä tuntuu levittää jalat aina vaan uuden, aika lailla tuntemattoman, miehen edessä? :)
Itsellä kokemusta vain yhdestä ja sekin jännitti aluksi.
[/quote]
Jännittävältä ja kiihottavalta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:27"]Kortsu ei muuten suojaa hpv:ltä. Ja seloissa etsitään viiruksen aiheuttamia solumuutoksia, ei itse hpv papassa näy. Se voi tulla ja mennä huomaamatta ja suurimalle osalle porukasta näin käy. Todella pieni osa tartunnan saaneista saa kondyloomia, ja pieni osa solumuutoksia joita papassa seulotaan. Jotkut sitten ihan syövänkin. Jos seksiä aikoo harrastaa edes kerran elämässään muun kun neitsyn kanssa, ottaa hyvin suuren riskin saada hpv tartunnan. Oli sitten kortsu tai ei.
[/quote]
Totta tämäkin. Teen minkä voin, eli käyn säännöllisesti tarkastuttamassa paikat.
Ap
Onko miesten "jyystötyyleissä" eroja? Hitaasti ja hartaasti vai vauhdilla? Vaikuttaako kalun koko tyyliin panna?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:09"]
Pyrin vastaamaan totuudenmukaisesti.
[/quote]
En kysy mitään vaan sen sijaan sanon sulle: älä välitä näistä trolleista ja paskiaisista. Hyvät sulle <3
Mitä väliä kenen kanssa ja miten paljon makaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:38"]Onko nykyinen SE KAIKISTA PARAS?
[/quote]
On! <3
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:25"]Missä lukumäärässä kommentoijien mielestä kulkee raja, että on sairas/huora ym
[/quote]
Juu mäkin haluan tietää. T. 22 elämästään vuodesta 21,5 sinkkuna ollut