Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Saa kysellä :)

Vierailija
15.11.2014 |

Pyrin vastaamaan totuudenmukaisesti.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran kuulen hotellin patjan puhuvan?:)

Vierailija
22/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin aikasempaan kommenttiin liittyen että te jotka koette asian "sairaaksi" niin millä ihmeen perusteella. Ja ap:lle ei muuta sanottavaa kun että hieno juttu ! t. itsekin seksuaalisesti aktiivinen nuori nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ja kuka jaksaa laskea??????

Vierailija
24/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"]

Ei ole ollut tauteja. Olen ollut hyvin seksuaalinen aina ja nauttinut seksistä ja sitä edeltävästä saalistusvaiheesta, siinä ehkä se päällimmäinen syy. Huora en ole, en ole maksullinen. :) Ukrainan tilanne. No, voisin sanoa, että huolestuttava, mutta rehellisesti sanottuna en ole enää seurannut kovin aktiivisesti... Nimeä en kyllä paljasta, mutta voit kutsua minua vaikka Hilmaksi. Ap

[/quote]

Täyttä paskapuhetta, että jos on 100 kanssa, ettei ole tauteja. Ellei kaikki miehesi ole olleet kokemattomia.

Vierailija
25/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin patjaksi olen etevä, puhumisen lisäksi osaan myös mm. kirjoitella nettipalstalle.
Ap

Vierailija
26/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon panemisesta. Myös riskinottamisesta, jopa oman terveytesi riskeeraamisesta.
Selvä.

Vierailija
27/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"]

Ei ole ollut tauteja. Olen ollut hyvin seksuaalinen aina ja nauttinut seksistä ja sitä edeltävästä saalistusvaiheesta, siinä ehkä se päällimmäinen syy. Huora en ole, en ole maksullinen. :) Ukrainan tilanne. No, voisin sanoa, että huolestuttava, mutta rehellisesti sanottuna en ole enää seurannut kovin aktiivisesti... Nimeä en kyllä paljasta, mutta voit kutsua minua vaikka Hilmaksi. Ap

[/quote]

Täyttä paskapuhetta, että jos on 100 kanssa, ettei ole tauteja. Ellei kaikki miehesi ole olleet kokemattomia.
[/quote]
Olen käyttänyt kondomia aina, parisuhteissa toki en mutta sinkkuna aina.

Vierailija
28/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"] Ei ole ollut tauteja. Olen ollut hyvin seksuaalinen aina ja nauttinut seksistä ja sitä edeltävästä saalistusvaiheesta, siinä ehkä se päällimmäinen syy. Huora en ole, en ole maksullinen. :) Ukrainan tilanne. No, voisin sanoa, että huolestuttava, mutta rehellisesti sanottuna en ole enää seurannut kovin aktiivisesti... Nimeä en kyllä paljasta, mutta voit kutsua minua vaikka Hilmaksi. Ap [/quote] Täyttä paskapuhetta, että jos on 100 kanssa, ettei ole tauteja. Ellei kaikki miehesi ole olleet kokemattomia. [/quote] Olen käyttänyt kondomia aina, parisuhteissa toki en mutta sinkkuna aina.

[/quote]

Ja vieläkin muka luulet, että se suojaa kaikilta taudeilta. Joko hpv-muutokset ovat näkyneet papassa?

Vierailija
29/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukumäärässä kommentoijien mielestä kulkee raja, että on sairas/huora ym

Vierailija
30/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko Micke oli?

Vierailija
31/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen kanssa olet maannut muualla kuin sängyssä. Siis noiden sängyssä maattujen lisäksi vielä kuinka monta?

Vierailija
32/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä lahnoja. Oon maannu sängyssä... ei siellä maata vaan nussitaan ja pistetään kyrpää pilluun. Oon tollasta pilluhommaa harrastanu jotain +10000 kertaa joten tälläinen 100 kertaa lahnana nukkunut ei jaksa kovin paljoo kiinnostaa.

Vierailija
33/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, slut shaming -akat vauhtiin!

Vierailija
34/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa-kokeissa käyn vuosittain, eikä ole näkynyt muutoksia. Nyt olen ollut jo vuosia yhden miehen nainen, joten koen olevani suht turvassa. Tiedän kyllä että esimerkiksi kondylooma saattaa puhjeta kymmenienkin vuosien jälkeen tartunnasta ja siksi käyn tarkastuksessa säännöllisesti. Terveys on tärkeintä.
Ap

Vierailija
35/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:27"]Kuinka monen kanssa olet maannut muualla kuin sängyssä. Siis noiden sängyssä maattujen lisäksi vielä kuinka monta?
[/quote]
Hah. Tyhmä ajatuskatkos otsikkoa naputellessani. Huomasin heti kyllä, mut menijo :)
Ap

Vierailija
36/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:20"]Kysyisin aikasempaan kommenttiin liittyen että te jotka koette asian "sairaaksi" niin millä ihmeen perusteella. Ja ap:lle ei muuta sanottavaa kun että hieno juttu ! t. itsekin seksuaalisesti aktiivinen nuori nainen :)
[/quote]
Kiitti! Elämästä saa nauttia, kunhan osaa! :)
Ap

Vierailija
37/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"]

[/quote]Vaikka onkin seksuaalinen niin tarviiko sitä panijaa kokoajan vaihtaa. Mulle on kelvannut yksi ja sama. Varmaan löytynyt kerralla hyvä.Sen saman kanssa voi olla vaikka 10 kertaa päivässä.....

Vierailija
38/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen, huono nainen!

Vierailija
39/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:27"]Kuinka monen kanssa olet maannut muualla kuin sängyssä. Siis noiden sängyssä maattujen lisäksi vielä kuinka monta? [/quote] Hah. Tyhmä ajatuskatkos otsikkoa naputellessani. Huomasin heti kyllä, mut menijo :) Ap

[/quote]

Pakonomainen seksinharrastus voi vaikuttaa aivoihin.

Vierailija
40/95 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"]

[/quote]Vaikka onkin seksuaalinen niin tarviiko sitä panijaa kokoajan vaihtaa. Mulle on kelvannut yksi ja sama. Varmaan löytynyt kerralla hyvä.Sen saman kanssa voi olla vaikka 10 kertaa päivässä.....
[/quote]
Niin, tätä en täysin itsekään ymmärrä, mutta niinkuin tuolla aiemmin jo vastasin niin olen nauttinut siitä saalistusvaiheesta. Tavallaan nautin edelleen, mutta nykyisin sekin himo kohdistuu omaan mieheeni. Meni sen aikaa että paras löytyi. :) olisihan se aikaisemminkin saanut löytyä, ja hienoa että sinä löysit :) <3
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän