Olen maannut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Saa kysellä :)
Kommentit (95)
Täällä kans yks, jolla on ollut seksiä yli sadan miehen kanssa! En siis olekaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:37"]Täällä kans yks, jolla on ollut seksiä yli sadan miehen kanssa! En siis olekaan yksin.
[/quote]
Ei me olla yksin! Monet ei vaan puhu :)
Ap
Mulla kans n. 150 panoa taustalla. Syynä monenlaiset asiat mm. maniat, terve kiinnostus seksiin, halu kelvata jollekin yms. Ikää 33 vee. Mutta toisaalta tuosta ei tule niin paljoa kun ajattelee, että tuo on n. 10 panoa vuodessa, eli harvemmin kuin joka kuukausi. Tosin mukaan mahtuu pitkiäkin seurustelujaksoja, että ehkä se silleen on paljon... Mutta toisaalta sitä ei silleen aattele, kun sitä on vaan että jee kivaa ja toivottavasti tämä soittaa mulle huomenna.
Kesti aika kauan älytä, että ei ne koskaan soita.
Nukuttiko hyvin? Oliko nuo miehet kaikki samaan aikaan sängyssä ja jos oli niin miten iso sänky oikein oli?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:09"]
Pyrin vastaamaan totuudenmukaisesti.
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:41"]Mulla kans n. 150 panoa taustalla. Syynä monenlaiset asiat mm. maniat, terve kiinnostus seksiin, halu kelvata jollekin yms. Ikää 33 vee. Mutta toisaalta tuosta ei tule niin paljoa kun ajattelee, että tuo on n. 10 panoa vuodessa, eli harvemmin kuin joka kuukausi. Tosin mukaan mahtuu pitkiäkin seurustelujaksoja, että ehkä se silleen on paljon... Mutta toisaalta sitä ei silleen aattele, kun sitä on vaan että jee kivaa ja toivottavasti tämä soittaa mulle huomenna.
Kesti aika kauan älytä, että ei ne koskaan soita.
[/quote]
Hmm, mä taas en odottanut yhden illan jutuilta oikeastaan mitään muuta kuin sen yhden illan tai yön. Joskus sattui kehkeytymään jotain tapailua ja deittailua, ei läheskään aina mutta en sitä monien kohdalla olisi toivonutkaan. Holtiton seksuaalisuus liittyy minullakin maniaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:09"]
Pyrin vastaamaan totuudenmukaisesti.
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Nainen olen :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:41"]Nukuttiko hyvin? Oliko nuo miehet kaikki samaan aikaan sängyssä ja jos oli niin miten iso sänky oikein oli?
[/quote]
:P
Ap
Montako sinulla on ollut naimisiinmenon jälleen?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:27"]Monesko Micke oli?
[/quote]
Ei o Mickee listoil :)
Ap
Muistatko panojesi nimiä, taitoja, muita yksityiskohtia? Onko jotkut jääneet erityisesti mieleen?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:54"]Montako sinulla on ollut naimisiinmenon jälleen?
[/quote]
Oma mies vain siitä asti kun tavattiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:57"]Muistatko panojesi nimiä, taitoja, muita yksityiskohtia? Onko jotkut jääneet erityisesti mieleen?
[/quote]
Nimet muistan, ja lähes kaikki muistan aika hyvin. Osa on jäänyt erityisesti mieleen, sekä hyvässä että huonossa mielessä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:41"]Mulla kans n. 150 panoa taustalla. Syynä monenlaiset asiat mm. maniat, terve kiinnostus seksiin, halu kelvata jollekin yms. Ikää 33 vee. Mutta toisaalta tuosta ei tule niin paljoa kun ajattelee, että tuo on n. 10 panoa vuodessa, eli harvemmin kuin joka kuukausi. Tosin mukaan mahtuu pitkiäkin seurustelujaksoja, että ehkä se silleen on paljon... Mutta toisaalta sitä ei silleen aattele, kun sitä on vaan että jee kivaa ja toivottavasti tämä soittaa mulle huomenna. Kesti aika kauan älytä, että ei ne koskaan soita. [/quote] Hmm, mä taas en odottanut yhden illan jutuilta oikeastaan mitään muuta kuin sen yhden illan tai yön. Joskus sattui kehkeytymään jotain tapailua ja deittailua, ei läheskään aina mutta en sitä monien kohdalla olisi toivonutkaan. Holtiton seksuaalisuus liittyy minullakin maniaan. Ap
[/quote]
Sama. Näin retrospektiivisesti ajateltuna.
T: 35
Onko sinulla ollut kunnia viedä kenenkään poikuutta?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:02"]Onko sinulla ollut kunnia viedä kenenkään poikuutta?
[/quote]
Kyllä, kahdesti.
Ap
Jaa, hpv löytyy 75% väestöstä, laskeppa siitä monenko kanssa tarttee seksiä harrastaa että saa osansa siitä. Ei tarvita sataa kumppania vaan kyllä suurimmalla osalla tännekkin kirjoittelevilta löytyy kyseinen viirus.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:16"] Ei ole ollut tauteja. Olen ollut hyvin seksuaalinen aina ja nauttinut seksistä ja sitä edeltävästä saalistusvaiheesta, siinä ehkä se päällimmäinen syy. Huora en ole, en ole maksullinen. :) Ukrainan tilanne. No, voisin sanoa, että huolestuttava, mutta rehellisesti sanottuna en ole enää seurannut kovin aktiivisesti... Nimeä en kyllä paljasta, mutta voit kutsua minua vaikka Hilmaksi. Ap [/quote] Täyttä paskapuhetta, että jos on 100 kanssa, ettei ole tauteja. Ellei kaikki miehesi ole olleet kokemattomia. [/quote] Olen käyttänyt kondomia aina, parisuhteissa toki en mutta sinkkuna aina.
[/quote]
Ja vieläkin muka luulet, että se suojaa kaikilta taudeilta. Joko hpv-muutokset ovat näkyneet papassa?
[/quote]
Vain ja ainoastaan kondomi suojaa HPV:lta. Minun saldoni ei ole aivan yhtä suuri kuin ap:n, mutta melkoisen paljon on tullut peittoa heiluteltua vuosien mittaan. Nelikymppisjoukkopapassa nimenomaan seulottiin HPV-virusta ja minulla ei ollut viitteitä siihen.
Ei tietenkään niin, koska olen aina käyttänyt kondomia, myös pitkissä suhteissa. Joka ikinen kerta.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:27"]Kuinka monen kanssa olet maannut muualla kuin sängyssä. Siis noiden sängyssä maattujen lisäksi vielä kuinka monta? [/quote] Hah. Tyhmä ajatuskatkos otsikkoa naputellessani. Huomasin heti kyllä, mut menijo :) Ap
[/quote]
Pakonomainen seksinharrastus voi vaikuttaa aivoihin.
[/quote]
Huomattu on. Nimim. lahopää
Ap