Palstalainen on tämän ikäinen?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Yli 52% tällä hetkellä 35-54 vuotta vanhoja.
Eli lähes puolet muuta kuin tätä ikäryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 52% tällä hetkellä 35-54 vuotta vanhoja.
Eli lähes puolet muuta kuin tätä ikäryhmää.
Aika hyvin laskettu.
Yli 35-vuotiaat näyttää olevan todella ylivoimainen enemmistö noin 75% osuudella.
Eipä ole nuorten palsta tämä. Enemmistö keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kyllä aika varttuneita siihen nähden miten lapsellista jankutusta täällä enimmäkseen on.
Keski-iän kriisissä olevat täällä riekkuu. Siksi täällä on niin paljon keskusteluja missä haukutaan keski-ikäisiä miehiä puolin ja toisin, ynnä muuta höpöhöpöä.
"Miksi suominaiset blaablaa"
"Näytän ikäisekseni nuorelta, kelpaisin varmasti nuorille miehille/naisille"
"Hankin aasialaisen postimyyntivaimon t. Jorma 50v"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kyllä aika varttuneita siihen nähden miten lapsellista jankutusta täällä enimmäkseen on.
Keski-iän kriisissä olevat täällä riekkuu. Siksi täällä on niin paljon keskusteluja missä haukutaan keski-ikäisiä miehiä puolin ja toisin, ynnä muuta höpöhöpöä.
"Näytän ikäisekseni nuorelta, kelpaisin varmasti nuorille miehille/naisille"
"Hankin aasialaisen postimyyntivaimon t. Jorma 50v"
Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyn vanhojen osuudesta. Eikö ET-lehdellä ole oma, samanlainen keskustelufoorumi?
Se on hiljainen. Enkä koe millään tavalla olevani vielä ET-lehden kohderyhmää, kun on vielä lähes kymmenen vuotta työelämää edessä.
N58
Otan osaa. Mulla on 6,5 vuotta😉
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole nuorten palsta tämä. Enemmistö keski-ikäisiä.
Aika selvältä alkaa näyttämään, on jo niin moni vastannut.
Olen 47 vuotias ja löysin tämän paikan ensimistä kertaa ensimmäistä lasta odottaessani vuonna 2001.
Ei täällä enää tule käytyä kovin usein, sillä palstan jutut ovat pääosin surkeita ja itsellä on parempaa tekemistä, mutta aina välillä vilkaisen kuulumisia.
Minä olen 61-vuotias ja mun kuopus on vielä teini-ikäinen. En oikein tunne kuuluvani ET:n kohderyhmään. En ole edes mummo vielä, vaikka esikoinen on jo 33-vuotias. Tällä palstalla olen ollut yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko yöllä äänestää?
?
Ööö miten yli seittemänkymppiset osaa palstailla
Vierailija kirjoitti:
Voiko yöllä äänestää?
Voi peukuttaa ja äänestää yöllä. Uusien aloituksen tekeminen vain estetty silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ööö miten yli seittemänkymppiset osaa palstailla
Hyvin?
Itse kyllä hieman epäilen että tuo 80v tai vanhemmat on trollien tms takia yliedustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyn vanhojen osuudesta. Eikö ET-lehdellä ole oma, samanlainen keskustelufoorumi?
Se on hiljainen. Enkä koe millään tavalla olevani vielä ET-lehden kohderyhmää, kun on vielä lähes kymmenen vuotta työelämää edessä.
N58
ET-lehti on yli 55-vuotiaille naisille suunnattu aikakauslehti. Lehden ydinlukija on yli 60-vuotias nainen.
Ihmiset eivät aina tee sitä mikä on suunnattu hänenikäisilleen. Yllättävän moni elää ihan omanlaistaan elämää.
Voih, yli 45-vuotiaat on heränneet päiväunilta, ne jyrää ohi ja lujaa.