Palstalainen on tämän ikäinen?
Kommentit (70)
Mukavaa vaan, että täällä on kaiken ikäisiä ja luonteisia:)
Ikäerojen merkitystä parisuhteessa aikuisten välillä' korostetaan liikaa. Suunnitelma on kultturimarxistinen. Stalin vihasi Suomalaisia ja kun ei saanut miehitettyä Suomea tuhotakseen meidät massmurhalla hän keksi 1950-luvulla kulttuurimarxistisen suunitelman.
Nykyään Suomessa on paljon sinkkumiehiä jotka vittävät töiden jälkeen päivänsä yksin, eivät tapaa toisiaan eivät myöskään naisia. Tässä tilassa heitä aivan pitämällä pidetään vasemmistosuunitelmassa mukana olevien ihmisten avulla jotka ovat heidän suppeassa sosiaalisessa piirissään.
Kun he viimein keksi ikäisinä oppivat purkamaan tuon loukun toitotetaan, että lapsenteko ikäiset naiset ovat heille liian nuoria ja sopimattomia kumppaneita. Tällaisesta seurustelusuhteesta heitä syljetään kumpaakin osapuolta oikein kunnolla eron aikaansaamiseksi ja tuollaista miestä voidaan nimitellä vaikka semipedofiiliksi.
Kaiken takana tietenkin on Stalinin suunnitelma, joka lähti käyntiin 1950-luvulla Suomalaisten tappamiseksi sukupuuttoon.
Tähdennettäköön vielä, että puhun aikuisten välisestä seurustelusta.
Lisäksi tähdennetään, että ennestään tuntemattomia naisia miehet eivät saa lähestyä. Nuoret naiset opetetaan ajattelemaan kveriporukan jutteluilla sellaisten tuntemattomia naisia julkisilla paikoilla lähetyvien miesten olevan friikkejä pervo ja raiskaaja ym tyyppejä.
Näin Stalinin suunitelma etenee ja Venäläiset Suomessa vievät sitä vauhdilla eteenpäin.
Aika laaja ikähaitari, ja yllättävän tasainen. Kiinnostavaa olisi myös tietää palstalaisten elämäntilannetta, sukupuoli, onko lapsia ja minkä ikäisiä, työelämässä vai ei 🤔 luulen, että pienten lasten äidit ovat aika pieni osa palstalaisista, ainakin siihen nähden että kyseessä on vauvalehden palsta.
Minä tulin vauvapalstalle n. 20v sitten kun olin juuri saanut esikoiseni. Sitten formaatti muuttui ja perustettiin oma palsta, mutta tänne tulee silti aina välillä katsottua :) Mutta joo, sain esikoisen 30-vuotiaana eli olen nyt keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika laaja ikähaitari, ja yllättävän tasainen. Kiinnostavaa olisi myös tietää palstalaisten elämäntilannetta, sukupuoli, onko lapsia ja minkä ikäisiä, työelämässä vai ei 🤔 luulen, että pienten lasten äidit ovat aika pieni osa palstalaisista, ainakin siihen nähden että kyseessä on vauvalehden palsta.
Tuskin on tosiaan pienten lasten äidit isossa osassa tällä palstalla enää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin vauvapalstalle n. 20v sitten kun olin juuri saanut esikoiseni. Sitten formaatti muuttui ja perustettiin oma palsta, mutta tänne tulee silti aina välillä katsottua :) Mutta joo, sain esikoisen 30-vuotiaana eli olen nyt keski-ikäinen.
Uteliaisuuttani kysyn, että mikä palsta? Olisi kiva löytää joku muu kuin tämä lapsivihaajien vauva.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon keski-ikäisiä tähän mennessä.
Eikös tämä ollutkaan nuorten yh-mammojen palsta...
Se on tinder, sielläkin on enemmän toivoa tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista!
Erittäin!
Kiitos, ap!
604 vastausta. Ihan kattavan kuuloista, vaikka pieni osa vastaakin tuohon kyselyyn.
Luulin minäkin näin, mutta kaukana kärjestä ollaan!
t. 33v.