Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnolliset kokemukset?

Vierailija
15.11.2014 |

Kertokaa kokemuksianne mahdollisista yliluonnollisista tapahtumista. (TODELLISIA, ÄLKÄÄ KEKSIKÖ!!)

Omat tapahtumat:

1. Heräsin keskellä yötä ja näin sängyn reunalla tummahiuksisen n. 30v naisen. Nainen katsoi minua omassa tummassa rauhoittavassa hiljaisuudessaan ja minä häntä. Minkäänlaista pelontunnetta, säikähdystä en kokenut ja jälkeenpäin olen miettinyt johtuiko se kenties siitä, että hahmo ei halunnut pahaa minulle. Käänsin katseeni hetkeksi ja takaisin katsoessani nainen oli poissa.

2. Tulin koirani kanssa kävelylenkiltä, kun kerrostaloni pohjakerroksen yleisestä vessasta kuului oudon kimeä huudahdus. Ovi oli raollaan ja koirani meni nuuskimaan tarkemmin mistä ääni oli lähtenyt. Itse tässä vaiheessa ajattelin tietenkin, että joku naapuri oli unohtanut laittaa oven kokonaan kiinni ja vedin koiraa poispäin. Sanoin äänen "suljen sinulle tämän oven", mutta vastausta ei kuulunut. Hetken epäröidessäni päädyin varovasti kurkkaamaan ovesta, eikä piemässä vessassa ollut ketään. Tilanne muuttui pelottavaksi, sillä huuto oli ollut karmaiseva. "Paskat housuissa" harpoin asuntooni niin nopeasti kuin kintuistani pääsin, koko matkan kylmiä väreitä kokien. 

Asumani kerrostalo on entinen mielisairaala.

Sinun kokemuksesi?

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä assistenttina eräälle tarvivalle sänkypotilaalle. 

Sanoin asunnon omistajalle päivällä että taas on joku törsännyt kahvin kanssa. Keittänyt kokonaisen pannun. Pakko juoda pois ,vaikka ei ole hyvää. Siinä lämmitin meille kupit ja loput kaaadoin kattilaan. Oisko 6 kuppia jäljellä.

.Näkymä Siljalaivoille suoraan ikkunasta. Haikeana katsoin kun laiva oli lähdössä Suomeen ja muistin ne kerrat, kun saatoimme rakkaan äidin laivalle surullisina.Hän asui yksin Suomessa ja kaipaus oli koko ajan saada olla hänen kanssaan. 

Sanoin ääneen; Tule äiti rakas minun kanssa kahveille. 

Äitini on kuollut jo aikoja sitten. 

Iltakahvin aikaan sanoin;

Nyt on juotava sitä kahvia, vaikka ei niin mieli tee. Mutta menen lämmittämään sen . Ja niin menin keittiöön. 

Uskomatonta. Kaksi kuppia vastakeitettyä kahvia kannussa. Otin kannun ja juoksin talon omistajan luo ja ihmeissäni sanoin;

Sinä tiedät että tätä kahvia en ole keittänyt minä.  Tiedämme .että hänen asunnossa  tapahtuu asioita  aina kun olemme yhdessä. 

Minun äiti tais keittää kahvit! 

Toinen mikä pelottaa. Nukun hänen makuuhuoneen viereisessä huoneessa. Vastapäätä on pojan huone, mutta hän  nukkuu äitinsä vieressä.

Menin viime viikolla kolme kertaa vessaan yöllä.  Joka kerta ovi oli auki, vaikka suljen sen ennen nukkumaan menoa sekä joka kerta, kun näin että se oli auki.  Pelotti. Seuraavana iltana ajattelin että toivottavasti ovi on kiinni. Kun menin vessaan, aukesi ovi edessäni ja jotenkin outo tunne, koska ei ole mitään mahdollisuutta että se aukeaa itsestään.

Huomenna taas yöpassi.....Kukahan siellä on?

Lamput heiluu , puukko pyörii pöydällä, poika puhuu että mummo on käymässä.

Jotenkin vaaratonta mutta pistää miettimään. Moderni asunto, ei mikään vanha läävä . 

Vierailija
162/187 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika oli silloin 12 ja halus katsoo jotain 'Alaskan kummitukset" tms nimistä ohjelmaa odotellessa että kaverin isä tulisi hakemaan,poika oli menossa sinne yökylään. No hakija tuli ja poika lähti mutta jäin vain tuijottamaan sitä ohjelmaa vaikka olen tosi herkkä semmoiselle.

Menin sitten laittamaan itselleni jotain iltaruokaa ja äkkiä kuulin miten joku koputtaa seinää jonka takana oli olohuone! Se ei mitenkään voinut tulla naapurista! Pelästyin niin etten uskaltanut poistua keittiöstä kunnes oli pakko kun pissatti hirveästi. Rohkaistuin sitten kurkkaamaan olohuoneeseen eikä siellä mitään ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Vierailija
164/187 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisherkkä enkä yliluonnollisiin asiohin uskova, eikä mulla ole psyykkisiä sairauksia. Asunnossani tai naapurustossani ei ole menehtyneitä ihmisiä eikä rappukäytävään pääse ilman avaimia/ ovikoodia. Muutaman kuukauden ajan olen herännyt öisin klo. 2.20 joko ovikellon soittoon tai siihen että joku avaimilla yrittää päästä asuntooni. Valot syttyvät käytävässä, mutta ketään ei siellä näy.

Joitakin kertoja olen tarkoituksella valvonut, jotta poissulkisin painajaiset ym. Sama toistuu edelleen. Onhan nämä pelottavia kokemuksia, joten yläpeukutan ap:tä, mikään ei ole mahdotonta.

Vierailija
165/187 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena näin usein lähimetsässä "mustan miehen " , siis ihan kokomustan , kasvottoman. Muu lapset eivät miestä nähneet.

Teini-ikäisenä ,kun olimme jo muuttaneet toiselle puolelle kaupunkia, olin yksin kotona viettämässä kuumeetonta päivää ja valmistin ranskalaisia kun joku nauroi selkäni takaa kimeästi noin 2 sek. Ajan. Ääni oli naisen tai lapsen ja todella häiriintynyt. Myös vanhempani kuulivat äänen kerran, olivat kahvilla parvekkeella ja ihmettelivät että mille se " Tiina " nauraa tuolla kuin hullu kunnes muistivat ,että olen kaverini ja tämän äidin kanssa risteilyllä .

Ja nykyinen mies näki lapissa hiljaisella tienpätkällä tytön/naisen joka juoksi kuunvalossa tukka hulmuten tienpiennarta automme rinnalla pitkän aikaa . Luuli ensin, että kyseessä on apua kaipaava ihminen kunnes tajusi että mennään kahdeksaakymppiä ja pysyy aina vain vierellä.

Mustat hahmot ja oudot naurut on yleisiä harhoja, ties mistä syystä. Moni on kokenut niitä.

Meillä naapurissa eräs nainen oli ottanut Raamatunkin avukseen, kun ääni ei muuten loppunut.

Mielenterveysongelmia.

Vierailija
166/187 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisherkkä enkä yliluonnollisiin asiohin uskova, eikä mulla ole psyykkisiä sairauksia. Asunnossani tai naapurustossani ei ole menehtyneitä ihmisiä eikä rappukäytävään pääse ilman avaimia/ ovikoodia. Muutaman kuukauden ajan olen herännyt öisin klo. 2.20 joko ovikellon soittoon tai siihen että joku avaimilla yrittää päästä asuntooni. Valot syttyvät käytävässä, mutta ketään ei siellä näy.

Joitakin kertoja olen tarkoituksella valvonut, jotta poissulkisin painajaiset ym. Sama toistuu edelleen. Onhan nämä pelottavia kokemuksia, joten yläpeukutan ap:tä, mikään ei ole mahdotonta.

Joku häiriö sähkölaitteissa tai häirikkö, joka tekee tahallaan. Onhan näitä hörhöjä. Eivät ovikellot itsestään soi : )

Vierailija
167/187 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuggestio on mahtava voima. Itsensä voi jopa tappaa sillä. Samoin kaikenlaiset höpö-höpö kuvitelmat saavat kuulemaan ja näkemään kaikenlaista olematonta.

Vierailija
168/187 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yliluonnollisia kokemuksia. On vain kokemuksia joita ei ymmärrä. Toisilla niitä esiintyy enemmän kuin toisilla.

Vierailija
169/187 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku häiriö sähkölaitteissa tai häirikkö, joka tekee tahallaan. Onhan näitä hörhöjä. Eivät ovikellot itsestään soi : )

Samoin itselleni tätä selitän!

Vierailija
170/187 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että talossamme kummittelee... äsken kuulin miehen puhetta, (en saanut siitä selvää) ja se tuli seinän sisältä. Ennen tässä meidän kohdalla oli vanha lato. Samoin lapsemme on monta kertaa puhunut minulle että kuulee epämääräisiä ääniä.

Vierailija
171/187 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi todella mahtavaa nähdä jotain yliluonnollista. Elämä olisi aidosti mielenkiintoisempaa, jos voisitte uskoa, että on olemassa jotain yliluonnollista.

Olen kokenut nuorempana unihalvauksia, mitkä oli kyllä helkkarin pelottavia ja niissä näki kaikenlaista, vaikka silmät oli auki. Jos ei tietäisi mistä on kyse niin olisin luullut seonneeni. Lisäksi yksi lääke unettomuuten aiheutti aistiharhoja. Joten olen taipuvainen uskomaan, että hyvin monet jos ei kaikki ns. yliluonnolliset kokemukset ovat esim. unihalvauksia, valveunia, syystä tai toisesta johtuvia aistiharhoja jne.

Vierailija
172/187 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi todella mahtavaa nähdä jotain yliluonnollista. Elämä olisi aidosti mielenkiintoisempaa, jos voisitte uskoa, että on olemassa jotain yliluonnollista.

Olen kokenut nuorempana unihalvauksia, mitkä oli kyllä helkkarin pelottavia ja niissä näki kaikenlaista, vaikka silmät oli auki. Jos ei tietäisi mistä on kyse niin olisin luullut seonneeni. Lisäksi yksi lääke unettomuuten aiheutti aistiharhoja. Joten olen taipuvainen uskomaan, että hyvin monet jos ei kaikki ns. yliluonnolliset kokemukset ovat esim. unihalvauksia, valveunia, syystä tai toisesta johtuvia aistiharhoja jne.

Siis jos voisi uskoa.

Vierailija
173/187 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin taianomainen hetki häivähtäisi ohi silmieni. Istuin rauhallisena puiston penkillä, kunnes jotain outoa tapahtui. Tunne nousi kylmänä väristyksenä selkärankaani pitkin, kuin salamanisku täydellisen hiljaisuuden keskelle.

Katselin ylöspäin, taivaalle, joka oli kirkkaan sininen ja täynnä huolettomia pilvenhattaroita. Hetken ajan tuntui kuin aika hidastui, ja kaikki ympärilläni haalistui merkityksettömiksi varjoiksi.

Sitten näin sen. Ilmassa leijuva lammaskarja, joka tanssi kevyesti tuulessa. En ollut uskoa silmiäni. Lampaat olivat kuin siivet kasvattaneet ja nousseet irti maasta. Ne olivat täysin valkoisia, kuin lumoavia kummituksia, jotka liitelivät leikkisästi ilmassa.

Ne eivät olleet pelkästään lampaat enää, vaan jotain enemmän. Ne olivat kauneus ja vapaus personifioituneena, niiden valtavat siivet heijastivat auringonvaloa kuin jalokivet. Lampaat tanssivat ilmassa vaivattomasti, äänettömästi kuin höyhenenkevyet enkelit.

Tämä yliluonnollinen näky pysäytti minut täysin. En voinut irrottaa katsettani tuosta ainutlaatuisesta hetkestä. Olin lumoutunut, kiehtoutunut ja hämmästynyt samanaikaisesti. Ajattelin, että tämä oli jotain niin erityistä, ettei kukaan muu voisi sitä uskoa, ellei olisi nähnyt itse.

Hetken kuluttua lampaat liitelivät hitaasti etäämmälle, kunnes ne hävisivät näköpiiristäni. Jäljelle jäi vain tyhjä taivas ja uskomaton muisto siitä, mitä olin kokenut. Tuntui kuin maailma olisi hetkeksi avautunut minulle, paljastaen salaisuuksiaan ja muistuttaen minua siitä, että yliluonnollinen voi olla lähempänä kuin uskommekaan.

Vierailija
174/187 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin askarruttaa nuo entisajan kirouksien tekijät joita sitten tilailtiin monasti silkasta kateudesta kun joidenkin sukujen käsittämätön epäonni kuolemantapauksissa kun kuitenkin eläneet sitten hyvin säntillisesti ja tulleet hyvin toimeen?

Vierailija
175/187 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin taianomainen hetki häivähtäisi ohi silmieni. Istuin rauhallisena puiston penkillä, kunnes jotain outoa tapahtui. Tunne nousi kylmänä väristyksenä selkärankaani pitkin, kuin salamanisku täydellisen hiljaisuuden keskelle.

Katselin ylöspäin, taivaalle, joka oli kirkkaan sininen ja täynnä huolettomia pilvenhattaroita. Hetken ajan tuntui kuin aika hidastui, ja kaikki ympärilläni haalistui merkityksettömiksi varjoiksi.

Sitten näin sen. Ilmassa leijuva lammaskarja, joka tanssi kevyesti tuulessa. En ollut uskoa silmiäni. Lampaat olivat kuin siivet kasvattaneet ja nousseet irti maasta. Ne olivat täysin valkoisia, kuin lumoavia kummituksia, jotka liitelivät leikkisästi ilmassa.

Ne eivät olleet pelkästään lampaat enää, vaan jotain enemmän. Ne olivat kauneus ja vapaus personifioituneena, niiden valtavat siivet heijastivat auringonvaloa kuin jalokivet. Lampaat tanssivat ilmassa vaivattomasti, äänettömästi kuin höyhenenkevyet enkelit.

Tämä yliluonnollinen näky pysäytti minut täysin. En voinut irrottaa katsettani tuosta ainutlaatuisesta hetkestä. Olin lumoutunut, kiehtoutunut ja hämmästynyt samanaikaisesti. Ajattelin, että tämä oli jotain niin erityistä, ettei kukaan muu voisi sitä uskoa, ellei olisi nähnyt itse.

Hetken kuluttua lampaat liitelivät hitaasti etäämmälle, kunnes ne hävisivät näköpiiristäni. Jäljelle jäi vain tyhjä taivas ja uskomaton muisto siitä, mitä olin kokenut. Tuntui kuin maailma olisi hetkeksi avautunut minulle, paljastaen salaisuuksiaan ja muistuttaen minua siitä, että yliluonnollinen voi olla lähempänä kuin uskommekaan.

🥹🤍

Vierailija
176/187 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:30"]

Askeleita talon yläkerrasta silloin kun olin ainoana paikalla (olin talovahtina / koiranhoitajana sukulaisilla kun olivat matkoilla). Siinä talossa olivat muutkin kokeneet kummia, ääniä yms. Nykyisessä kodissamme lävähti kerran yläkerrassa ovi kiinni itsestään. Kerran on myös koiramme ruvennut tuijottamaan vierashuoneeseen sen ovelta ja murisemaan ja haukkumaan. Sitten juoksi sinne ja hyppäsi sängyn päälle nuuhkimaan ja tutkimaan hämmentyneen näköisenä. Ihan kun olisi etsinyt jotain. En keksinyt mikä aiheutti moisen käytöksen.

Hui tuo koira juttu. Aina välillä ihmettelen, että mitäköhän kaikkea neki näkee kun välillä tuijottelevat seiniä ja ympäristö niinku siellä olis jotain kiinnostavaa. Samalla lailla kun ne katsoo mua jos oon liikkeessä tai paikallaan.

Koirilla on äärettömän huono pimeänäkö ja ihan samalla tavalla heillä mielikuvitus tekee tepposia. Meillä etenkin, kun kesän jälkeen alkaa hämärtyä, ennen pimeää koira haukkuu etenkin metsän rajaan aivan kuin siellä liikkuisi joku. Sama toistuu muuallakin ja nimenomaan hämärässä.

Aivan varmasti siellä jossain liikkuukin joku, koira vaistoaa nuo paljon aikaisemmin kuin ihmiset

Vierailija
177/187 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riivaajat ovat todellisia. Heitä ei tule väheksyä.

vitut on kusipää. Katso vaan lisää Netflixin tusinakauhuleffoja.

Vierailija
178/187 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuule jos itse olisin ollut siinä tilanteessa olisin saanut sellaisen halvauksen/kohtauksen että et uskois. mä nimittäinm pelkään yli kaiken kaikenlaisia tuulettimia/koneita, joten niitä en todennäköisesti edes koskaan käyttäisi... 

Vierailija
179/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut puhelun tuonpuoleisesta. Se on karmaisevin kokemukseni.

Kertoisitko tarkemmin puhelusta ?

Vierailija
180/187 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin 2 kertaa kokenut abduktion. Kummallakin kerralla olen aamuyöstä herännyt siihen, kun huone on valkoista valoa täynnä, enkä pysty liikkumaan. Minulla on painostava tunne kuin joku painaisi minua rinnasta. Sitten silmieni eteen ilmestyy niitä isopäisiä 'harmaita' humanoideja. Tunnen suunnatonta pelkoa ja tiedän, että ne haluavat tehdä minulle pahaa. Muistikuvat päättyvät tähän.

On monia jotka kokeneet samaa, se tv 6 ohjelma, "ufojen arvoitus-sarja" tuli maaliskuun tienoilla 2024 , siinä ne kertoi samantyyppisiä asioita. Enkä itse usko etä ne alienit, oikeasti ois muka hyväntahtoisia, jos kerta sieppailevat ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi