Vierailija

Kertokaa kokemuksianne mahdollisista yliluonnollisista tapahtumista. (TODELLISIA, ÄLKÄÄ KEKSIKÖ!!)

Omat tapahtumat:

1. Heräsin keskellä yötä ja näin sängyn reunalla tummahiuksisen n. 30v naisen. Nainen katsoi minua omassa tummassa rauhoittavassa hiljaisuudessaan ja minä häntä. Minkäänlaista pelontunnetta, säikähdystä en kokenut ja jälkeenpäin olen miettinyt johtuiko se kenties siitä, että hahmo ei halunnut pahaa minulle. Käänsin katseeni hetkeksi ja takaisin katsoessani nainen oli poissa.

2. Tulin koirani kanssa kävelylenkiltä, kun kerrostaloni pohjakerroksen yleisestä vessasta kuului oudon kimeä huudahdus. Ovi oli raollaan ja koirani meni nuuskimaan tarkemmin mistä ääni oli lähtenyt. Itse tässä vaiheessa ajattelin tietenkin, että joku naapuri oli unohtanut laittaa oven kokonaan kiinni ja vedin koiraa poispäin. Sanoin äänen "suljen sinulle tämän oven", mutta vastausta ei kuulunut. Hetken epäröidessäni päädyin varovasti kurkkaamaan ovesta, eikä piemässä vessassa ollut ketään. Tilanne muuttui pelottavaksi, sillä huuto oli ollut karmaiseva. "Paskat housuissa" harpoin asuntooni niin nopeasti kuin kintuistani pääsin, koko matkan kylmiä väreitä kokien. 

Asumani kerrostalo on entinen mielisairaala.

Sinun kokemuksesi?

• ylös 108
  • alas 11

Sivut

Kommentit (158)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikö kellään ole oikeasti selittämättömäksi jääneitä tapahtumia? :( kummituksia, alieneja, jumalien kuisketta, spiritismin kautta saatuja vastauksia jne?? 

ap 

• ylös 32
  • alas 4

Askeleita talon yläkerrasta silloin kun olin ainoana paikalla (olin talovahtina / koiranhoitajana sukulaisilla kun olivat matkoilla). Siinä talossa olivat muutkin kokeneet kummia, ääniä yms. Nykyisessä kodissamme lävähti kerran yläkerrassa ovi kiinni itsestään. Kerran on myös koiramme ruvennut tuijottamaan vierashuoneeseen sen ovelta ja murisemaan ja haukkumaan. Sitten juoksi sinne ja hyppäsi sängyn päälle nuuhkimaan ja tutkimaan hämmentyneen näköisenä. Ihan kun olisi etsinyt jotain. En keksinyt mikä aiheutti moisen käytöksen.

• ylös 47
  • alas 1
Vierailija

Askeleita talon yläkerrasta silloin kun olin ainoana paikalla (olin talovahtina / koiranhoitajana sukulaisilla kun olivat matkoilla). Siinä talossa olivat muutkin kokeneet kummia, ääniä yms. Nykyisessä kodissamme lävähti kerran yläkerrassa ovi kiinni itsestään. Kerran on myös koiramme ruvennut tuijottamaan vierashuoneeseen sen ovelta ja murisemaan ja haukkumaan. Sitten juoksi sinne ja hyppäsi sängyn päälle nuuhkimaan ja tutkimaan hämmentyneen näköisenä. Ihan kun olisi etsinyt jotain. En keksinyt mikä aiheutti moisen käytöksen.

Hui tuo koira juttu. Aina välillä ihmettelen, että mitäköhän kaikkea neki näkee kun välillä tuijottelevat seiniä ja ympäristö niinku siellä olis jotain kiinnostavaa. Samalla lailla kun ne katsoo mua jos oon liikkeessä tai paikallaan. 

• ylös 55
  • alas 1
Vierailija

Naiskentelin 100% varmuudella ihastustani ja yhtäkkiä oli aamu ja hän oli kadonnut. Makasin yksin sängyssäni ja spermat kalsareissa. Itse uskon että oikeasti panin häntä eikä tuo ollut vain unta.

Tai sitten alienit kaappasivat sinut ja heijastivat aivoihisi sinulle mieluisinta harhakuvaa. Todellisuudessa sait vain anaali proben :P 

• ylös 46
  • alas 1
Vierailija

Miksi aloituksestani annatte alapeukkuja? en kysy syyttelevästi vaan mielenkiinnosta?

ap

En ole antanut minkäänlaista peukkua mutta yritän arvata miksi ehkä joku on antanut: joku ei pidä aiheesta, ei usko sinua, pitää aihetta vaarallisena.. joku noista tai ihan jotkut muut voivat olla syynä

Täällä kritisoidaan paljon sitä kun kysellään alapeukkujen perään mutta on turhauttavaa ja raivostuttavaa kun haluaisi ymmärtää mistä on kyse. Miksi ei voi lyhyesti mieluummin kommentoida kuin laittaa peukun joka voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.

• ylös 50
  • alas 5
Vierailija
Vierailija

Hui tuo koira juttu. Aina välillä ihmettelen, että mitäköhän kaikkea neki näkee kun välillä tuijottelevat seiniä ja ympäristö niinku siellä olis jotain kiinnostavaa. Samalla lailla kun ne katsoo mua jos oon liikkeessä tai paikallaan. 

Koirilla on äärettömän huono pimeänäkö ja ihan samalla tavalla heillä mielikuvitus tekee tepposia. Meillä etenkin, kun kesän jälkeen alkaa hämärtyä, ennen pimeää koira haukkuu etenkin metsän rajaan aivan kuin siellä liikkuisi joku. Sama toistuu muuallakin ja nimenomaan hämärässä.

• ylös 20
  • alas 40
Vierailija
Vierailija

Miksi aloituksestani annatte alapeukkuja? en kysy syyttelevästi vaan mielenkiinnosta?

ap

En ole antanut minkäänlaista peukkua mutta yritän arvata miksi ehkä joku on antanut: joku ei pidä aiheesta, ei usko sinua, pitää aihetta vaarallisena.. joku noista tai ihan jotkut muut voivat olla syynä

Täällä kritisoidaan paljon sitä kun kysellään alapeukkujen perään mutta on turhauttavaa ja raivostuttavaa kun haluaisi ymmärtää mistä on kyse. Miksi ei voi lyhyesti mieluummin kommentoida kuin laittaa peukun joka voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.

Juu saman tapasia syitä mietin itsekkin, mutta ois tosiaan kiva tietää tarkemmin. :) Ehkä se menee tuon epäuskomisen piikkiin ja kommentti on sitten tuo "Sain pillua!" :D

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Koirilla on äärettömän huono pimeänäkö ja ihan samalla tavalla heillä mielikuvitus tekee tepposia. Meillä etenkin, kun kesän jälkeen alkaa hämärtyä, ennen pimeää koira haukkuu etenkin metsän rajaan aivan kuin siellä liikkuisi joku. Sama toistuu muuallakin ja nimenomaan hämärässä.

Eikö nimenomaan ole niin että koiralla on hyvä pimeännäkö. Parempi ainakin kuin ihmisellä.

• ylös 82
  • alas 7

Näin saman naisen lapsena keittiönikkuinasta. Heräsin yöllä je menin keittiöön jääkaapille sinä viererssä keittiönikkunasta katseli minua pitkähiuksinen vanha nainen hiukset lepattaen hän katseli siässn oli kuutamo ja erotin kasvot tarkkaan katse oli pahan ankara ja pistänä peräännyin siita takaisin makuuhuoneeseen ja menin sänkyyn . En ole koskaan unohtanut tätä olin silloin vaan jotain 6 vuotias. Myöhemmin selivisin että minulla on selvännäkijän lahjat koska syntymäaika on yhteen laskettuna sata vuosi -60 kuukausi 12 päivä 28. Minulla on myös kyky nähdä taaksepäin ajassa ja nähdä mitä kyseiselle ihmiselle on tapahtunut elämänsäaikana. JOs kysyttävää kysykää??

• ylös 33
  • alas 36
Vierailija

Näin saman naisen lapsena keittiönikkuinasta. Heräsin yöllä je menin keittiöön jääkaapille sinä viererssä keittiönikkunasta katseli minua pitkähiuksinen vanha nainen hiukset lepattaen hän katseli siässn oli kuutamo ja erotin kasvot tarkkaan katse oli pahan ankara ja pistänä peräännyin siita takaisin makuuhuoneeseen ja menin sänkyyn . En ole koskaan unohtanut tätä olin silloin vaan jotain 6 vuotias. Myöhemmin selivisin että minulla on selvännäkijän lahjat koska syntymäaika on yhteen laskettuna sata vuosi -60 kuukausi 12 päivä 28. Minulla on myös kyky nähdä taaksepäin ajassa ja nähdä mitä kyseiselle ihmiselle on tapahtunut elämänsäaikana. JOs kysyttävää kysykää??

Oisko mulla melkein se lahja tai jotenkin heikkona edes kun mun yhteenlasketusta syntymäajasta tulee 99? Oikeasti.

• ylös 24
  • alas 2

Yliluonnollisten kokemusten takana voi oikeasti olla epäystävällisiä, suorastaan pahoja voimia. Olkaa varuillanne, ei tosiaan ole leikkimistä noilla asioilla!

• ylös 50
  • alas 1
Vierailija

HUI, tosta sais jo hyvän kauhuleffan, sun elämästä. ap

Onko entisistä mielisairaaloista jossain tehty asuintaloja? Missäpäin Suomea? Vai onko useammastakin? Eihän niitä niin kauhean monta täällä edes ole (ollut).

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

ap

Annoin alapeukun koska nämä asiat eivät ole harmittomia. Henkivaltoja ja riivaajahenkiä on olemassa.

• ylös 27
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.