Kuinka kauan olitte yhdessä ennen esikoisen syntymää?
Meillä ensitapaamisesta lapsen syntymään 16 kuukautta. Monen mielestä (liian) nopeaa toimintaa.
Kommentit (93)
Emme ollet yhdessä ennen eikä jälkeen.
11 v, josta 7 naimisissa. Tänä vuonna vietettiin 40-vuotishääpäivää.
2,5 vuotta. Nyt vuosia jo 30 yhdessä, ja kaikki kolme lasta jo maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
9kk.
Miisa?
Pari vuotta. Ensimmäinen raskaus alkoi 6kk tapaamisesta, mutta meni kesken.
8 vuotta, josta 2 naimisissa. Aikaisemminkin olisi saanut tulla, mutta vei kaksi vuotta yrittämistä, ennenkuin saimme esikoisen.
12 vuotta, siitä naimisissa 2 ennen ekan lapsen syntymää.
Nyt kolme lasta, keväällä vietettiin 15-vuotishääpäivää. Yhteisiä vuosia siis 27.
Ollaan vähän päälle nelikymppisiä, alettiin 17-vuotiaina seurustelemaan. Suhde eteni hitaasti, opiskeltiin tahoillamme eikä alettu liian pian leikkiä kotia.
4 vuotta tapaamisesta, 3 vuotta häistä.
Seurustelua 12 kk. Yhteen muutettiin lapsen syntymän jälkeen. Nyt oltu yhdessä 23 v.
Olin 22v kun aloimme seurustella ja muutimme yhteen melkein heti. Menimme naimisiin kun olin 25v ja jätin ehkäisyn pois. Mutta kesti aikansa ennenkuin tulin raskaaksi. Saimme esikoisen kun minä olin 27v ja mies 30v.
Melkein 9 vuotta. Mutta sitten perustettiin perhe ja tehtiin kolme lasta kutakuinkin peräperää.
5 vuotta. Yhdessä oltu nyt 30 vuotta ja 3 vuotta naimisissa. Meillä 3 ihanaa aikuista lasta🥰.
Vuosia. Mutta ei hätää. Tehkää niin kuin nykyisin on tapana. Perjantaina baarissa, lauantaina yhteenmuutto, 9 kk kuluttua tenava, ero pian ja uusi rumba toisen kanssa ja näin for ever...
9kk.