Kuinka kauan olitte yhdessä ennen esikoisen syntymää?
Meillä ensitapaamisesta lapsen syntymään 16 kuukautta. Monen mielestä (liian) nopeaa toimintaa.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen 9v yhteenmuuton jälkeen. Nyt on tulossa toinen 15v yhteenmuutosta. Olin 26, kun alettiin seurustella.
Millä tavalla erikoinen?
Kännykkä korjasi esikoisen erikoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kuukautta... Ei varmaan yllätä että raskaus oli vahinko?
No, ei, mutta vahinko miekin oon, samoin tyttäreni, joka aivan ihana ihminen.
Ootteko vielä yhdessä?
Ollaan yhdessä, vuodenvaihteessa tulee 16 vuotta täyteen.
8 v seurustelun alusta syntyi esikoinen. Nyt olemme ollet yhdessä 25 v. Naimisin mentiin 4 v seurustelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olimme naimisissa 10 kuukautta kun lapsemme syntyi, eli heti kävi huonosti.
Yksi minun kaveri syntyi päivälleen 9 kuukauden kuluttua vanhempiensa hääpäivästä. Siinä on kyllä tarkkuuta.
Olimme olleet yhdessä hiukan vajaa 13 vuotta, kun tyttäremme syntyi (08). Nyt hänellä ikää 13 v 7kk, se tuohon päälle siis.
Ensitapaamisesta esikoisen syntymään meni noin 2 vuotta. Miltei päivälleen 2 vuotta, itseasiassa :D
Edelleen yhdessä 10 vuoden ja kolmen yhteisen lapsen jälkeen <3 joskus sitä vaan tietää, että tää on se oikea, ja kun siltä tuntuu miksi ei etenisi nopeasti? :)
Seurusteltiin 6 v., kihloissa 6 v. ja häistä 11 kk, niin tytär syntyi.
Ollaan nyt oltu yhdessä 55 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen 9v yhteenmuuton jälkeen. Nyt on tulossa toinen 15v yhteenmuutosta. Olin 26, kun alettiin seurustella.
Millä tavalla erikoinen?
Kännykkä korjasi esikoisen erikoiseksi.
Kuka käski tuputtaa vauvalle puhelinta?
Suhteen alkamisesta noin puolitoista vuotta, naimisiin menosta 10 kuukautta. Ollaan edelleen onnellisesti yhdessä ja lapsia on nykyään kolme.
3v, ollaan molemmat kolmikymppisiä.
8v.
Ensin 3v seurustelua, sitten 5v yhdessä asumista, sitten lapsi, parin vuoden päästä toinen.
Vähän päälle parikymppisiä oltiin kun tavattiin.
Noin kaksi viikkoa. Ja mies eli isä epäilee, ettei se ehkä olekaan hänen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mikä prosentti ja kuinka pian lapsen syntymän jälkeen noi vaan kuukausia seurustelleet erosi?
Ja entä mikä prosentti ja kuinka pian vuosia seurustelleet erosi lapsen syntymän jälkeen?
Meillä tuo 7 vuotta seurustelua ja kaksi vuotta naimisissa ennen esikoisen syntymää.
Tuossa kesällä vietettiin 32v hääpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi minun kaveri syntyi päivälleen 9 kuukauden kuluttua vanhempiensa hääpäivästä. Siinä on kyllä tarkkuuta.
Niin syntyi miehenikin. Ja jäi ainoaksi lapseksi.
Tuo kymmenisen vuotta on aika yleinen ja näin se meilläkin meni. Ehdittiin viettää sitä railakasta nuoruutta yhdessä ennen vaipparallia.