Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeroituva kaveri mies

Vierailija
05.04.2025 |

Mulla on yksi ystävä, jonka olen tuntenut yli 15 vuotta.  Välillä on ollut vuosia ettei olla nähty ja alunperin hän oli ex mieheni kaveri ja sitä kautta tuttu. Olen myös ollut hyvä ystävä hänen kahden ex tyttöystävän kanssa jotka ovat edelleen ystäviäni. Tapasin vuosien jälkeen hänet ja alettiin täysin kaveripohjalta pitämään yhteyttä. Itse olen seurustelusuhteessa. Suhteessani on ollut haasteita ja hän on ollut kuuntelevana ystävänä minulle huolissani. 

Nyt hän on kuitenkin yhtäkkiä helvetin katkera. Suhteessani tuli iso kriisi ja melkein erosimme jolloin tuo kaveri mies alkoi suoremmin puhua kuinka hän olisi unelma vävy jne. Itse en ole ollut koskaan kiinnostunut hänestä kuin kaverina. Annoin ns kohteliaat pakit. Yhteydenpito loppui seinään. Pitkästä aikaa juteltiin hetki puhelimessa ja hän suorastaan ivallisesti syyllisti etten sitten eronnutkaan. 

Ei ole eka kerta kun kaveri mies onkin kuvitellut muuta ja kun ystävyys ei muuksi muutu eli en halua sänkyyn tai seurustella niin lyö välit poikki. Ikävää minun mielestä, eikö vois olla vaan kaveri kuten ennenkin pakkoko se on johonkin johtaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pesää. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
2/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on musta loukkaavaa kun on luottanut toiseen ja avautunut oman elämänsä, suhteensa ym kipukohdista ja kuunnellut ja tukenut kaveri miestä yhtälailla. Niin sitten ystävyys loppuu seinään kun et lopultakaan levitä jalkojasi hänelle. Kun niitä seksuaalisia tunteita ei ole missään kohtaan ollut vain Platonista ystävyyttä. Tämä ei myöskään ollut ensimmäinen kerta mut alan varomaan ketä päästää lähelleen kun voikin olla ihan eri agenda toisella mielessä kuin että välittää sinusta ihmisenä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pesää. Ei se niin vaikeaa ole.

En. Olen varattu. Hän tietää sen. Tuntee mieheni. Tuntee ex mieheni. Ei ole koskaan ollut muuta kuin ystävyyttä

Vierailija
4/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa seksuaalisesti haluttu. Se on ainoa asia mikä miestä kiinnostaa.

Vierailija
5/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä keräile noita kaverimiehiä. Ei niitä kiinnosta kuin yksi asia.  

Vierailija
6/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmettelen, miten joillakin naisilla on pakko olla kavereissa mieskiintiö, jotka kuitenkin ovat "vain kavereita". Onko hän joku varavaihtoehto, ilmeisesti kuitenkin läheinen, kun uskaltaa avautua omista asioistaan. Jotkut naiset ilmeisesti vaativat aina, että on se väh. yksi epätoivoinen ihastunut mies, niin tietää olevansa haluttu. Ei näihin oikein muuta syytä löydy

Vierailija
7/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihmettelen, miten joillakin naisilla on pakko olla kavereissa mieskiintiö, jotka kuitenkin ovat "vain kavereita". Onko hän joku varavaihtoehto, ilmeisesti kuitenkin läheinen, kun uskaltaa avautua omista asioistaan. Jotkut naiset ilmeisesti vaativat aina, että on se väh. yksi epätoivoinen ihastunut mies, niin tietää olevansa haluttu. Ei näihin oikein muuta syytä löydy

Tai sitten tahtoo kaverin joka on mies.

Vierailija
8/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on musta loukkaavaa kun on luottanut toiseen ja avautunut oman elämänsä, suhteensa ym kipukohdista ja kuunnellut ja tukenut kaveri miestä yhtälailla. Niin sitten ystävyys loppuu seinään kun et lopultakaan levitä jalkojasi hänelle. Kun niitä seksuaalisia tunteita ei ole missään kohtaan ollut vain Platonista ystävyyttä. Tämä ei myöskään ollut ensimmäinen kerta mut alan varomaan ketä päästää lähelleen kun voikin olla ihan eri agenda toisella mielessä kuin että välittää sinusta ihmisenä 

Kiitos elämänohjeista, jota en varmasti osaa noudattaa tulevaisuudessakaan. 

Ei kyllä minun kaverimies itse mihinkään häipynyt. Annoin sille kenkää. 

Vierailija
9/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja sitten toisille naiskavereille uhriidutaan miten se kaverimies vaan vuosia on ollut niin rakastunut ja miksi ei tajua että tunteita ei voi pakottaa jaadajaada. Ja välillä valitetaan että on se ärsyttävä ja miksihän kukaan ei sitä huoli mut pois ei voi päästää kun kukaan ei palvo enää vieressä 

Vierailija
10/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No... voi olla läheinen, mutta ei niin läheinen kuin miesystävä eli kaverimies jää vain ystävyyden tasolle ja romanttinen sekä seksuaalinen suhde puuttuu. 

Vierailija
11/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki ns kaverimiehet yhtä lukuun ottamatta olleet tollasia katkeroituneita jossain kohtaa. En halua enää uusia kaverimiehiä kun entisistä eroon päästy.

Vierailija
12/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en en eläessäni ollut pidemääsä parisuhteessa. olen iloine ja onnellinen kun olen voinut muodostaa ja ylläpitää vastavuoroisia ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa. Mutta, tietysti niin, että molemmilla on samanlainen mielikuva siitä etttä mitä tämä suhde tarkoittaa; täytyy osata kunnioittaa toisen rajoja ja valintoja ja päätöksiä silloinkin kun ne eivät ole oman mielenmukaisa. 

Kaikea ei tietenkään pidä suvaita ja hyväksyä

Erään naisen kanssa kaveruutemme päättyi kun hän oikeasti kuvitteli, että vosimme olla kavreita niin, että harrasatsiain seksiä hänen kanssaan, - Mutta tietysti niin, että seksiä edeltäsi se, että minä miehenä sitten ostaisin ja makselsin hänen "pikku juttuja" , joista hän käytti esimerkkinä kampaajalla käyntejä tai jonkun kivan asusteeen tai vaatteen.

Sain kuulla ollevani homo, kun en moiseen susotunut kuulemma kukaan muu mies ole koskaan kieltäytynyt vastaavasta. -Vastasin, että sittenhän hänellä varmasti riittää varakkaampiakin sponsoreita.

Vierailija
13/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaverimies on ihastunut sinuun ja ajattelee, että hänen vuoronsa tulee kun sinä olet eronnut entistä miehestä. Mies suuttuu kun ei tapahdukaan.

Vierailija
14/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin et jos ystävällä on vaikka haasteita parisuhteessaan niin musta on tosi kamalaa et hänelle ikäänkuin suututaan tai vittuillaan kun hän vaikka päättääkin haasteet koittaa selvittää ja jatkaa suhdettaan eikä euroakaan kuten ehkä aiemmin mietti että varmaan pakko erota. Että kuka se on se tuomari sanomaan kaverilleen mitään hänen valinnoistaan? Tai suuttumaan kun kaveri valitsee omalta kannaltaan oman ratkaisunsa? Kävele ensin toisen saappaissa että voit tuomita! Ero on iso päätös, siihen liittyy koko elämän uusiksi laittaminen asumista ja lasten asioita myöten. Jäi kyllä entiseksi kaveriksi tämä "olkapää" ystävä. Oikea ystävä tukee sua ylä ja alamäessä eikä arvostele valintoja saati suutu jos muutat mieltä tai käyt läpi kriisin eri vaiheita. 

Vierailija
15/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihan niinkään ole. Mulla ei ole mikään pakko olla mitään kiintiötä. Tämä vanha ystävä vuosien takaa tuli kesällä sattumalta vastaan festareilla ja oli hauska jutella kaikista vanhoista asioista ym. Paljo  yhteisiä tuttuja, ollaan oltu yhdessä kaukomailla pitkällä matkalla sillee et minä ja ex mies + hän ja hänen ex tyttöystävä, joka mun ystävä myös. Jne. Oli vain mukava jutella kaikkia juttuja ja sitte nähtiin  välillä ja on esim sama musiikkimaku niin keikoilla tuli käytyä ja mun mies aina mukana ikinä ei kahdestaan tavattu. Hän auttoi mua muutossa tänne mun miehen luo ja luulin et ihan oikeasti on mun ystävä. Hän on sinkku. Ja mä vilpittömästi toivon et löytää jonku ihanan naisen ja varmasti tykkään siitä tytöstä itsekin ja voisi vaikka pariskuntina joskus viettää iltaa grillaillen tms. Ei oo todellakaan mitään kiintiötä kaverimiehiä vaan vanha kaveri tuli sattumalta vastaan ja oli kiva jutella Ap

Vierailija
16/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti otit opiksesi ettei ns kaverimieheen voi luottaa.

Vierailija
17/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies koki mustasukkaisuutta tästä kaveri miehestä ja monet keskustelut on käyty että ei ole niin mitään sellaista fiilistä meidän välillä. Näin luulin. Tais olla oma mies oikeassa et oli sittenkin jotain sillä kaverilla mielessä mitä mä en edes osannut aavistaa kun aina oltu mutkattomasti frendejä. Tavattu tosiaan ex miehen myötä ja siitä on varmaan noin 18v aikaa nyt. Petyin vaan siihen et ystävä ei olekaan ystävä kun ei saa enempää, et salaa se olikin muilla ajatuksilla liikkeessä.  

Vierailija
18/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaverimies on ihastunut sinuun ja ajattelee, että hänen vuoronsa tulee kun sinä olet eronnut entistä miehestä. Mies suuttuu kun ei tapahdukaan.

Jep ja sellaisia ne suurin osa on, kannattaa olla pitämättä niitä kaverimiehiä

Vierailija
19/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihan niinkään ole. Mulla ei ole mikään pakko olla mitään kiintiötä. Tämä vanha ystävä vuosien takaa tuli kesällä sattumalta vastaan festareilla ja oli hauska jutella kaikista vanhoista asioista ym. Paljo  yhteisiä tuttuja, ollaan oltu yhdessä kaukomailla pitkällä matkalla sillee et minä ja ex mies + hän ja hänen ex tyttöystävä, joka mun ystävä myös. Jne. Oli vain mukava jutella kaikkia juttuja ja sitte nähtiin  välillä ja on esim sama musiikkimaku niin keikoilla tuli käytyä j

Aivan, nyt ymmärränkin. Itse en hirveästi arvostaisi, jos oma kumppani purkaisi parisuhteensa ongelmia toiselle miehelle tai naiselle. Kyllä se kertoo siitä läheisestä suhteesta. Tiedän, että itse suhtaudut rakkauteen kevyemmin ja arvostat enemmän omaa nautintoa, mutta hänellä on ehkä syvempi käsitys siitä, mitä rakkaus on. Haluaa antaa myös sinulle hyvää, eikä etsi vain itselleen hyvää oloa. Varmasti kykenee myös myötäelämään sinun ongelmissasi, ja uskon, että aidosti kokee olevansa hyvä mies. Hänen vuoro ei vain ole vielä. Mutta kyllä kun muut miehet ympäriltä loppuu, niin hänen vuoronsa tulee.

Vierailija
20/25 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen ihastus särkee miehen sydämmen ja siksi miehen on pakko kadota, jotta ne kaikki tunteet kuolevat pois ajan myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi