Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PERJANTAI! Mitä lasissa? Mitä puuhailette?

Vierailija
14.11.2014 |

Mulla lasissa jotain halpaa espanjalaista luomu punaviiniä. Mahdollisimman halpaa ja pahaa. Tässä fiilistelen nuoruutta Espanjassa missä litra viiniä maksoi 45 senttiä.

Mies nukkuu päikkäreitä ja minä kuuntelen musiikkia Spotifystä. Rento ilta tiedossa. Kunhan ollaan.

Mitä muut tekee? :)

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:19"]

[/quote]

Kuulostaa hyvältä! Kuulostat mun mieheltä, tosin se ei oo sinkku mut olutta juo ja raskaampaa musaa täälläkin kuunnellaan :) Menenpä herättämään sen. Sillä oli vittumainen työpäivä joten ostin sille olutta ja sipsiä :)

t. ap

[/quote]

Mistäköhän löytäisn kaltaisesi naisen, joka osaa "lukea" miestään ja ostaa olutta :)

Täältä löydät! Olisin ostanut sinullekin jos olisit pyytänyt ;)

[/quote]

Hitto kun ei tullut pyydettyä, no miten olisi jos toisit huomenna? ;)

t.40vuotias sinkkumies (Helsingistä)

Katsotaanpas...no mut tule sinä tänne, matkaa pari tuntia. (kvl) :)

Vierailija
102/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa pepsi maxia, sohvalla löhöän telkkaria katsellen siihen asti kunnes menen nukkumaan. Ehkä katsotaan joku leffa miehen kanssa. Villiä nuoruuttani minäkin viettelen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:25"]

[/quote]

Kuulostaa hyvältä! Kuulostat mun mieheltä, tosin se ei oo sinkku mut olutta juo ja raskaampaa musaa täälläkin kuunnellaan :) Menenpä herättämään sen. Sillä oli vittumainen työpäivä joten ostin sille olutta ja sipsiä :)

t. ap

[/quote]

Mistäköhän löytäisn kaltaisesi naisen, joka osaa "lukea" miestään ja ostaa olutta :)

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa mulla ei ole mitään suunnitelmia viikonlopulle. Joten pistä mulle meiliä, niin jutellaan lisää heebo1974 (@) gmail . com

Vierailija
104/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:25"]

[/quote]

t. ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa mulla ei ole mitään suunnitelmia viikonlopulle. Joten pistä mulle meiliä, niin jutellaan lisää heebo1974 (@) gmail . com

[/quote] Mitä täällä tapahtuu? !??? Eiks toisella oo se mies siellä kotona nukkumassa?! Se jolle sitä kaljaa kantoi :P