Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PERJANTAI! Mitä lasissa? Mitä puuhailette?

Vierailija
14.11.2014 |

Mulla lasissa jotain halpaa espanjalaista luomu punaviiniä. Mahdollisimman halpaa ja pahaa. Tässä fiilistelen nuoruutta Espanjassa missä litra viiniä maksoi 45 senttiä.

Mies nukkuu päikkäreitä ja minä kuuntelen musiikkia Spotifystä. Rento ilta tiedossa. Kunhan ollaan.

Mitä muut tekee? :)

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:20"]Sitruunateetä. Vähän väsyttää, menen töihin klo 22 ja nyt lähinnä kyttään kelloa että kauanko vielä lähtöön aikaa.  Onneksi on lyhyt vuoro.
[/quote] Äh, toi on niin ärsyttävää. Tiedän tunteen. Koko ajan katsoo kelloa että koska joutuu lähtemään, mitä vielä ehtii ja mitään ei ehdi kunnolla tekemään. Mukavaa työvuoroa kunhan pääset töihin asti :)

Vierailija
82/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun completely surrended by no beer, kuten Onslow sanoisi. Aikomus olisi mennä kauppaan ostamaan jotain, kuten kaikkina muinakin perjantaina, mutta mieli ei tee oikein mitään joten en kai mene.. Kaapissa on mehua, sitä varmaan tulee juotua. Pakkasessa on pullaa, varmaan keitän iltateet jossain vaiheessa jos vielä iskee mässy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa vettä. Odotan BB-finaalia

Vierailija
84/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siirtyikin tämän illan ''juomingit ja illanistujaiset'' huomiselle, kun huomattiin helppoon arkiruokaan menevän lihan päivämäärän umpeen. Huomenna sitten parempaa ruokaa ajan kanssa, saunaa, musiikkia ja tällästä :D

Vierailija
85/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa glögiä ja viinaa. Itse yritän keksiä jotakin tekemistä, kun mies pelaa kaverinsa kanssa. Ehkä tämä ilta vielä iloksi muuttuu.

Vierailija
86/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä pesin, siivosin vähän, join kahvia pienen kupillisesn ja vettä vähän enemmän. Vaihdan kohta lakanat ja teen ihanan iltasalaatin. Telkkaria katsomme; ensin Pressilubia, uutisia ja A-studiota.  Viimeisenä, sokeri pohjalla, Skavlania Yle femmalta. Sitä suosittelen, myös kielipuolille, koska puhuvat enimmäkseen englantia, jota "kaikki osaavat".

Vierailija
87/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta talvea Espanjassa asuneena voin sanoa, että se alle euron Simon-viini, mitä litran purkeissa myydään ON ihan kelpo viiniä. Jotkut sitä ostavat ihan tuliaiseksikin.

Vierailija
88/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänään on perjantai? Huomenna kahdeksaksi aamulla töihin, lasissa ei ole mitään, mutta mukissa kahvia.

Vierailija
89/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen paria kaveria, joiden kanssa ei usein nähdä. Vietetään pikkujoulua eli ensin etkoillaan mun luona, sitten syömään ja lopuksi keikalle. Nyt lasissa on vissyä mutta myöhemmin ainakin valkkaria. Kivaa iltaa teille muille :)

Vierailija
90/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekossu on tässä jaossa

Vierailija
91/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:26"]

Illan kuviot on täysin auki tällä 40vuotiaalla sinkkumiehellä, mutta juomana on olut tyylikkäästä olutlasista ja raskaampi musiikki soi taustalla.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä! Kuulostat mun mieheltä, tosin se ei oo sinkku mut olutta juo ja raskaampaa musaa täälläkin kuunnellaan :) Menenpä herättämään sen. Sillä oli vittumainen työpäivä joten ostin sille olutta ja sipsiä :)

t. ap

[/quote]

Mistäköhän löytäisn kaltaisesi naisen, joka osaa "lukea" miestään ja ostaa olutta :)

Vierailija
92/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa vettä. Ruoka tehty, leivottu ja siivottu.Jopa tamppasin patjat ulkona.Lasten harrastuskuskaanista ja iltatouhuja eli iltapala, hammaspesulle ja iltasadun yms.Jos en nukahda silloin niin ehkä puoli lasia vinkkua.Mutta jääkaapissa on jo viime lauantaina avattu punkku, josta 3/4 juomatta.Oli vaan aika sakkainen jo.Eipä täällä siis juotua tule.

Vierailija
93/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:55"]Mulla lasissa jotain halpaa espanjalaista luomu punaviiniä. Mahdollisimman halpaa ja pahaa. Tässä fiilistelen nuoruutta Espanjassa missä litra viiniä maksoi 45 senttiä.

Mies nukkuu päikkäreitä ja minä kuuntelen musiikkia Spotifystä. Rento ilta tiedossa. Kunhan ollaan.

Mitä muut tekee? :)
[/quote]luen tenttiin, kohta jumppaan ja illalla punkkuu.

Vierailija
94/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaria on lasissa. Lapset lähti viimeiselle happihyppelylle ennen iltapaa. Kunhan saadaan ne jossain vaiheessa nukkumaan, tehdään miehen kanssa hyvää iltapalaa, ja minä juon vähän lisää viiniä ja glögiä. Pelataan ehkä lautapeliä tai katsellaan telkkaria. Seksiäkin voisi harrastaa jos jaksaa. Se on aina vähän niin ja näin perjantaisin raskaan viikon jälkeen. 

Vierailija
95/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PepsiMaxia lasissa. Puolen tunnin kuluttua lähtö työporukan kanssa ravintolaan hienommalle illalliselle, varmaan pari lasia viiniä tulee maisteltua. Kiva kun on perjantai!

Vierailija
96/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasillinen parasta samppanjaa chau vivoon

Vierailija
97/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasia ei ole mutta mukissa on teetä ja katselen telkkaria koira kainalossa. Jee villi nuoruus :D

Vierailija
98/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:26"]

Illan kuviot on täysin auki tällä 40vuotiaalla sinkkumiehellä, mutta juomana on olut tyylikkäästä olutlasista ja raskaampi musiikki soi taustalla.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä! Kuulostat mun mieheltä, tosin se ei oo sinkku mut olutta juo ja raskaampaa musaa täälläkin kuunnellaan :) Menenpä herättämään sen. Sillä oli vittumainen työpäivä joten ostin sille olutta ja sipsiä :)

t. ap

[/quote]

Mistäköhän löytäisn kaltaisesi naisen, joka osaa "lukea" miestään ja ostaa olutta :)

Täältä löydät! Olisin ostanut sinullekin jos olisit pyytänyt ;)

Vierailija
99/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t. ap

[/quote]

Täältä löydät! Olisin ostanut sinullekin jos olisit pyytänyt ;)

[/quote]

Hitto kun ei tullut pyydettyä, no miten olisi jos toisit huomenna? ;)

t.40vuotias sinkkumies (Helsingistä)