PERJANTAI! Mitä lasissa? Mitä puuhailette?
Mulla lasissa jotain halpaa espanjalaista luomu punaviiniä. Mahdollisimman halpaa ja pahaa. Tässä fiilistelen nuoruutta Espanjassa missä litra viiniä maksoi 45 senttiä.
Mies nukkuu päikkäreitä ja minä kuuntelen musiikkia Spotifystä. Rento ilta tiedossa. Kunhan ollaan.
Mitä muut tekee? :)
Kommentit (104)
Asun ulkomailla ja meillä on kello vasta 14.05, eli ei vielä wine o'clock... Viiden maissa korkkaan punkun (halpaa chileläistä vaan) ja alan laittamaan viikonloppuvieraille ruokaa. Laitan miehen kauppaan, kunhan keksin, mitä ruokaa sitä oikein tekisi. Ehkä uunilohta.
Lapset menevät naapuriin leikkimään illaksi. Naapuruston lapset hengaavat yleensä meillä, joten tänään saavat mennä vuorostaan koko poppoo vastapäiseen naapuriin katsomaan leffaa.
Ei ole mitään lasissa, eikä edes lasia. Pitäsköhän ottaa Saskiaa? Myöhemmin illalla sitten varmaankin jotain muuta lasissa. Koti- ilta tiedossa. Odotan miestäni kotiin työmatkalta Kuopiosta. Yksi lapsi leikkii huoneessaan Legoilla. Muut lapset ei oo kotona nyt. Minä roikun läppärillä ja kuuntelen musiikkia Spotifysta.
Mukissa iltapäiväkahvia. Lapset söi välipalaa juuri seurana ja katsovat frööpeleitä dvd:ltä ja laulavat täysillä mukana (5-v. kaksoset). Odottelen, että mies tulee kaupan kautta kotiin ja tuo vielä valmiin ruuankin jostain mukanaan. Aloitan omia rästissä olevia töitäni kun on syöty, mies on luvannut huolehtia lapsista illan. Ehkä iltamyöhään voisi lasiin kaataa valkkaria.
greippilimua lasissa,mies lähti töihin,teini kohta treeneihin ja naisiin,vanhin poika on töissä,kuopus katselee naapurin likan kanssa töllöä,itse mietin,että tartunko imurinvarteen nyt vai huomenna :/
Ostin pullon valkkaria ja toisen pullon punaviiniä. Nyt sitten täysi riita päällä. Miehen pitäisi vaihtaa talvirenkaat molempien autoihin. Autotalli on mutta täynnä tavaraa...joten hän käpertyi sohvan nurkkaan ja mä itken menkkakivuissani. Odotin mukavaa iltaa,sytytin kynttilöitä ym. Tuntuu tosi kurjalta:'(
pienessä nousupöhnässä skumppaa vetelen
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:34"]
Ostin pullon valkkaria ja toisen pullon punaviiniä. Nyt sitten täysi riita päällä. Miehen pitäisi vaihtaa talvirenkaat molempien autoihin. Autotalli on mutta täynnä tavaraa...joten hän käpertyi sohvan nurkkaan ja mä itken menkkakivuissani. Odotin mukavaa iltaa,sytytin kynttilöitä ym. Tuntuu tosi kurjalta:'(
[/quote]
No nytkö niitä pitää alkaa vaihtamaan? Onhan tässä viikonloppu eessä, eikö ole aikaa silloin niitä alkaa vääntämään? Nyt nautitte viinistä ja perjantai illasta!
Mä olen raskaana, joten lasissa limua ja myöhemmin ehkä glögiä, miehelle hain punkkupullon. Mies on pikkujouluissa, poikapuolen heitin sen työporukan pikkujouluihin, muille lapsille hain mäkkärisafkaa piiiitkästä aikaa kun en jaksanut alkaa kokkaamaan. Imurointi ja sitten sohvalle pötkölleen, miehen haku junalta jossain vaiheessa.
87, älä nyt perjantai- iltaa tuhlaa imuroimalla. Valot pois ja kynttilät palamaan!
Mies on siirtänyt renkaidenvaihtoa jo monta viikkoa ja nyt sitten ongelmia kun autolla olisi pakko huomenna ajaa. Ei tässä muuta mutta kun jotain odottaa, niin pettymys on kova. Meillä on siis 2 auton autotalli mutta mies on laittanut sen täyteen tavaraa, joten lumisateessa täytyy renkaat vaihtaa.
Tulin juuri kaupan kautta kotiin, vielä ei ainakaan lasissa ole mitään mutta pari purkkia alkoholitonta glögiä ostin...taitaa tuolla punkkukin olla jääkaapissa... Odottelen miestä kotiin, sitten syödään tortilloja ja katsotaan illan tv-tarjontana Possea...:) Luultavasti sen jälkeen tarkoituksena olis aloittaa kunnolla vauvantekohommat....:D Yrityskerta nro 2 lähtee käyntiin tänään ;)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:48"]
Mies on siirtänyt renkaidenvaihtoa jo monta viikkoa ja nyt sitten ongelmia kun autolla olisi pakko huomenna ajaa. Ei tässä muuta mutta kun jotain odottaa, niin pettymys on kova. Meillä on siis 2 auton autotalli mutta mies on laittanut sen täyteen tavaraa, joten lumisateessa täytyy renkaat vaihtaa.
[/quote]
Tuo on kaikkein älytöntä, 2 auton talli jonne ei mahdu yhtäkään autoa...sano miehellesi että heittää ylimääräiset romut roskikseen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:48"]Mies on siirtänyt renkaidenvaihtoa jo monta viikkoa ja nyt sitten ongelmia kun autolla olisi pakko huomenna ajaa. Ei tässä muuta mutta kun jotain odottaa, niin pettymys on kova. Meillä on siis 2 auton autotalli mutta mies on laittanut sen täyteen tavaraa, joten lumisateessa täytyy renkaat vaihtaa.
[/quote]
Tiedätkö mitä tekisin jos olisin sinä? Ottaisin ne viinipullot messiin ja menisin vaihtamaan ne renkaat :p Toki tiedän ettei kaikki naiset (eikä kaikki miehetkään sen puoleen) sitä osaa itse tehdä. Mä kun olen maalta kotoisin niin ei sitä aina ollu muutakaan tekemistä ku rassata isin kanssa autoja, on siitä ollu hyötyäkin :)
Varmaan saunaa ja perjantaipullo
Tuota hemmetin Mansikka-Juissia
ukkisetä
En osaa vaihtaa talvirenkaita. Isäni tai mies vaihtanut aiemmin. Nyt mökötyspäällä ja avasin viinipullon. Mies on aikaisemmin pilannut viikonloput jos on yliväsynyt tai mulla kivuliaat menkat.
Kahvia kupissa vielä tippa. Mies nukkuu kun on menossa yöksi töihin. Poika katsoo postimies patea ja tyttö lähti discoon. Ite makoilen sohvalla. Myöhemmin kun ukko lähtee ja saan lapset unille niin alan tehdä koulutehtäviä.
Mehua:) oman rakkaan pienen vauvan kanssa jonka eilen saatoin maailmaan♥ rakkautta ♥
Siskonpoika kylässä, katsotaan muumeja. Lasissa mehua molemmilla. :)