PERJANTAI! Mitä lasissa? Mitä puuhailette?
Mulla lasissa jotain halpaa espanjalaista luomu punaviiniä. Mahdollisimman halpaa ja pahaa. Tässä fiilistelen nuoruutta Espanjassa missä litra viiniä maksoi 45 senttiä.
Mies nukkuu päikkäreitä ja minä kuuntelen musiikkia Spotifystä. Rento ilta tiedossa. Kunhan ollaan.
Mitä muut tekee? :)
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 17:50"]Mehua:) oman rakkaan pienen vauvan kanssa jonka eilen saatoin maailmaan♥ rakkautta ♥
[/quote]
Tästä tuli vauvakuume :)
Töissä vielä, lasissa vettä, täältä kävellen kotiin, pizzan tekoa, pari jaksoa Tonttu Toljanteria lasten kanssa. Ajoissa nukkumaan
Nøgne ø:n Red Horizon 2nd edition. Odottelen illan keikan alkamista kavereiden kanssa.
Mistä arvasit että on jotain lasissa? ;) Punkkua on ja ollaan menossa piiiiitkästä aikaa miehen kans kaksin ulos, eka teatteriin ja sitten drinksuille. Ihanaa pynttäytyä iltaa varten. Ukko nukkuu päänsärkyä pois, mutta eiköhän se tosta tokene illaksi juhlimaan.
45 sentin punkku on kyllä täytynyt olla tosi pahaa :)
minä juon vettä, sillä olen vielä töissä 1,5 h. sitten kodin kautta urheiluharrastukseen minkä jälkeen baariin. janosta riippuen kaljaa tai punkkua, hyvää sellaista.
Odotan että pikkukakkonen alkaa ja lasissa on vettä :D
Kuulostaa kivalta! Muistelu on mukavaa hommaa. Täällä lasissa (eli mukissa) on valitettavasti ihan vain teetä, pakkaan matkalaukkua työreissua varten. Kissa auttaa nukkumalla matkalaukussa... Koti-ilta täälläkin edessä, kivaa perjantaita kaikille ;)
Mullakin punkkua. Kuhan maistelen hiljalleen ja katselen vanhoja parhaita vain elämää biisejä.. sori... armo...pahempi toistaa...yleensä siivoilen yömyöhään. Tänään näin.
Lasissani on maitoa ja huuhtelen sillä kaupan täytettyä valmispatonkia alas :)
Tulin joku aika sitten ratsastamasta ja ilta kuluu miehen kanssa mukavasti kotona. Saunotaan jne.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 16:58"]
45 sentin punkku on kyllä täytynyt olla tosi pahaa :)
minä juon vettä, sillä olen vielä töissä 1,5 h. sitten kodin kautta urheiluharrastukseen minkä jälkeen baariin. janosta riippuen kaljaa tai punkkua, hyvää sellaista.
[/quote]
No, se oli :D Silti sitä meni litra tolkulla! Elämä oli silloin melko huoletonta. Ei ollut muuta kuin Aurinkorannikko, halpa viini ja biletys. Tosi wt mutta hauskaa oli! Kivempaa kuin Suomessa pimeään vuodenaikaan.
Mulla mukissa maitokahvi karamellisiirapilla höystettynä.
Meillä päivä on vasta alkamassa (kello on n. 10 aamulla). Vahdin yön yli uunissa olleen paistin sisälämpötilaa, että koska voi ottaa pois. Uuni on temppuillut, eikä paistoaikataulu pitänyt paikkaansa.
Juuri pääsin töistä ja mukissa menossa kolmas kuppi kahvia. Nyt alkaa gradun teko ja lopettelen joskus 12 maissa, menen nukkumaan ja jatkan aamulla. Jeee:D
Tällä hetkellä mukissa teetä. Illalla lapsen mentyä nukkumaan katsomme miehen kanssa leffan ja lasissa hyvää valkoviiniä.
Ei ole lasia eikä mukia vielä. Myöhemmin punaviiniä
Kaljaa tölkissä. Istahdin hetkeksi sohvalle siivouksen lomassa. Mies lämmittelee takkaa ja saunaa kellarissa, joten tänään on tiedossa saunomista ja kaiketi pienet sievät kalsarikännit.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:15"]
Kaljaa tölkissä. Istahdin hetkeksi sohvalle siivouksen lomassa. Mies lämmittelee takkaa ja saunaa kellarissa, joten tänään on tiedossa saunomista ja kaiketi pienet sievät kalsarikännit.
[/quote]
Kalsarikännit on parhaat kännit!
t. ap
Mulla toinen pieni olut. Ihan normi Karhua vaan....:). Mies ja 4v lapsi uimassa ja mulla pari tuntia Omaa Aikaa! Tulevat pizzapaikan kautta kotiin ja sitten mättöä massuun ja lapsi nukkumaan ja aikuisten ilta alkaa. Tiedossa hyvää luomupunkkua pari lasia, joku hyvä leffa ja sohvala nyhjäämistä :) Ja tiedoksi tiukkiksille, mies ei käytä alkoa joten aina yksi Täysin selvä aikuinen paikalla ;P
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:03"]Mulla mukissa maitokahvi karamellisiirapilla höystettynä.
Meillä päivä on vasta alkamassa (kello on n. 10 aamulla). Vahdin yön yli uunissa olleen paistin sisälämpötilaa, että koska voi ottaa pois. Uuni on temppuillut, eikä paistoaikataulu pitänyt paikkaansa.
[/quote]
Me ollaan samalla aikavyöhykkeellä. :)
Mukissa omulla on teetä ja suht rauhallinen päivä luvassa. Mun pitäis soivota ja käydä kaupassa ennen kuon lapset tulee koulusta. Illalla mennään koko perhe ulos syömään.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:21"]Mulla toinen pieni olut. Ihan normi Karhua vaan....:). Mies ja 4v lapsi uimassa ja mulla pari tuntia Omaa Aikaa! Tulevat pizzapaikan kautta kotiin ja sitten mättöä massuun ja lapsi nukkumaan ja aikuisten ilta alkaa. Tiedossa hyvää luomupunkkua pari lasia, joku hyvä leffa ja sohvala nyhjäämistä :) Ja tiedoksi tiukkiksille, mies ei käytä alkoa joten aina yksi Täysin selvä aikuinen paikalla ;P
[/quote] Enkämä koko pulloa meinaa vetää......:)
Lämmintä blössaa, mausteita, mantelia ja rusinoita..iso juustotarjotin!