Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PERJANTAI! Mitä lasissa? Mitä puuhailette?

Vierailija
14.11.2014 |

Mulla lasissa jotain halpaa espanjalaista luomu punaviiniä. Mahdollisimman halpaa ja pahaa. Tässä fiilistelen nuoruutta Espanjassa missä litra viiniä maksoi 45 senttiä.

Mies nukkuu päikkäreitä ja minä kuuntelen musiikkia Spotifystä. Rento ilta tiedossa. Kunhan ollaan.

Mitä muut tekee? :)

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen poikani vieressä sängyllä, hän nukkuu ja minä odottelen miestä töistä kotiin. Nukuttaa mutta yritän sinnitellä. Olen ilta-uninen enkä yleensä jaksa valvoa 22.00 asti, että mies kotiutuu iltavuorosta:)

Ostin miehelleni karkkipussin - hän ei käytä alkoholia joten perjantaihumalan ottaa irtokarkeista:)

Ollaan hyvin rauhallista porukkaa:)

Vierailija
2/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen rautalisä lasissa (yök! Mutta pakko :/)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa cokista, tai nyt tyhjä niin ajattelin vettä hakee seuraavaksi. Lapset 1v8kk ja 6kk nukkuu ja ajattelin katsoa töllöä ja kutoa sukkia joululahjaksi. Viime jouluksi sain vaan yhden parin tehtyä vaikka oli suuret suunnitelmat, nyt aloitin viime sunnuntaina ja kuudes sukka menossa ;) 6-8 paria (lapsille) pitäis tehdä yhteensä mutta tällä tahdilla näyttäis olevan ihan hyvät mahdollisuudet saada sukat tehtyä :)

Mies lähti saunan jälkeen kaverilleen vielä suunnittelemaan että minne lähtevät "mopoilemaan" huomenna. Vähän pitää aina kiusotella kun mies on niin tarkka että crossipyörä (ja moottoripyörä jne) Ei ole sama asia kuin mopo :D Mulle ne on kaikki mopoja, sellasia aikuisten leluja ;)

Vierailija
4/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näitä treffejä täällä sovi! Se on joku muu! Mun mies juo olutta onnellisena tossa vieressä :) Joku muu saa nyt ostaa ne oluet tälle sinkkumiehelle 40v.

t. ap

Vierailija
5/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli äsken mustikkasmoothieta. Käytiin saunassa, ensin minä yksin ja sitten mies isomman lapsen kanssa. Vauva nukkuu tuossa ja mies nukuttaa esikoista yläkerrassa. Mun on kylmä, oon tämmöisen viltin alla. Mies saa tehdä tulet, mä en viitsi tehdä, kun en miehen mukaan osaa tehdä tuohon tulisijaan tarpeeksi hyvää ladelmaa.

Vierailija
6/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä lasissa. Keittiössä (mikäli yksiön tiskiallashellaseinää voi kutsua keittiöksi) on piparitaikina sulamassa. Kohta teen kai pipareita, ellen nukahda ensin. En keksi mitään järkevää puuhaa, joten tapan vaan aikaa av:lla. On sydänsuruja. Rakastuminen on paha asia.

Vierailija
7/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa pelkkää vettä, aiemmin join mukillisen glögiä. Oottelen miestä iltavuorosta kotiin katsellen sivusilmällä futiksen em-karsintaa. Samalla pompin jumppapallolla vimmatusti ja koitan vauhdittaa esikoisen syntymää. Meneillään rv 39+2. Viime neuvolassa ei ollut vauva vielä laskeutunut.

Vierailija
8/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa sairaalassa juuri synnyttänyttä ystävääni ja ihanaa pentä tyttövauvaa. Kotiin saavuin klo 20. Söin ruuaksi jogurttiuunibroileria, uuniporkkanoita, fetasalaattia ja siemensämpylän. Lasissa sokeritonta energiajuomaa. Jälkkäriksi 40g kuivattuja, ihanan rapeita kaneliomenoita. Tinderöin aikani ja pohdin viikonloppua. Mitähän sitä tekis huomenillalla? Rahaa vain vähän ja hyvät ystävät raskaana tai kauempana. Kenkuttaa yksinäiset illat ja sinkkuus.

Vierailija
9/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut mitä hemmettiä, oon varmaan jotenkin rajoittunut tai jotain, mutta klo 17 aikaan perjantaina jo monella olutta/viiniä lasissa?

Eiks tohon aikaan olla vielä töissä/matkalla kotiin? Ja joo, en kyllä oikein tajuu tätä suomalaisten juomista, siivouskalja?? Wtf??

Vierailija
10/104 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään väliä mihin aikaan sitä viiniä juo? Itse juon välillä lounaalla/aikaisella päivällisellä jos olen ulkona syömässä tai kotona jotain vähän parempaa ruokaa. En ymmärrä näitä kellonaikaihmettelyjä. Sama kai se juoko sitä kahdeksan aikaan aamulla vai kahdeksan aikaan illalla.

Vierailija
11/104 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:57"]lasissa kahvia ja valkoviiniä sekaisin, kannattaa koittaa ! on muuten pirun hyvää (: ja tässä mieheni kanssa juuri chattaamme toisillemme, koska mieheni ei uskalla ehdottaa minulle lumiretkeä kasvotusten.
[/quote]

Mikä on lumiretki?

Vierailija
12/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa vettä, katson tv:tä ja kohta käytän koiria vielä pienellä iltakävelyllä ja nukkumaan, aamulla töihin :)

Vierailija
13/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa vettä. Syön suklaata ja kudon myssyä siskolle joululahjaksi. Olen 31v 2 lapsen yh ja täytyy sanoa että just nyt olen onnellinen. Lapset nukkuu ja saan hetken omaa aikaa :)

Vierailija
14/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä. vois lähtee koht nukkumaan

Vierailija
15/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:39"]

Sori, mut mitä hemmettiä, oon varmaan jotenkin rajoittunut tai jotain, mutta klo 17 aikaan perjantaina jo monella olutta/viiniä lasissa?

Eiks tohon aikaan olla vielä töissä/matkalla kotiin? Ja joo, en kyllä oikein tajuu tätä suomalaisten juomista, siivouskalja?? Wtf??

[/quote]

Minä ihmettelin tuota samaa kun iltapäivällä ketjun avasin. Olin just tullut töistä ja ruokakin oli vielä laittamatta sekä syömättä. Ei olis tullut mieleenkään mitään viiniä siinä lärsiä..

Nyt telkkaria katselen, selvinpäin edelleen.

Vierailija
16/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PepsiMax ja Bb-finaali!

Vierailija
17/104 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua. Ihan kotona ollaan. Mies katsoo leffaa ja minä vauvailen. Lapsemme nukkuu yläkerrassa. Koira nukkuu muutaman askeleen päässä lattialla.

Vierailija
18/104 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta paukkuu kuohari auki. Vituttava sää mutta ehkä tää kuoharin huuruinen ilta vähän piristää ;)

Vierailija
19/104 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siideriä

Vierailija
20/104 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä suunnitelmia kummempia tässä ole. Alkossa pitäs vielä käydä