Miksi miehille on tärkeää, että on olemassa synnytyskipua pahempaa kipua?
Kommentit (42)
Hahhah, toi video oli hyvä :D Miehet on kyl just tommosii, aina vähättelemässä naisen kipuja, ja sit ite itku silmässä jostain pikkuflunssasta. (Tää viesti oli sit puolhuumorilla kirjotettu, en oo miesvihaaja :D)
Ilmeisesti jotkut miehet ovat liian ylpeitä ymmärtämään, että joku nainen on voinut kokea suurempaa kipua, kuin hän. Ei kai sitä pysty käsittämään, että muka heikompi sukupuoli voi kokea suurimman kivun tässä maailmassa ja, että mies ei edes kestäisi kipua.
Jotkut miehet ei voi puhua edes säästä ilman että samalla vähätellään naisia ja naristaan elatusmaksuista ja liian vähästä seksistä. Tällä palstalla nuo trollit tosin voi olla naisiakin.
Synnytyskipua ei vaan voi verrata mihinkään muuhun kipuun, koska se on tavallaan positiivista kipua, jos kyseessä on siis normaalisti etenevä synnytys. Esim. virtsakiviin vertaaminen ei vain onnistu, koska siitä virtsakivestä ei tule samanlaista onnen tunnetta kuin vauvasta.
Ei se minulle ole ainakaan tärkeää. Harmi vain naisten kannalta tuo synnytyskipu, mutta onneksi nykyisin voi valita.
tuleepas, heti kun se on poistettu ^^
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"]Ei se minulle ole ainakaan tärkeää. Harmi vain naisten kannalta tuo synnytyskipu, mutta onneksi nykyisin voi valita.
[/quote]
Valita mitä?
Miksi luulet, että se on miehille tärkeää? Miehet edes pohdi mokomaa. Kehno väite, esitäpä toinen.
Keille miehille? Hammassärky kyllä voittaa synnytyskivun.
Naiset halutaan leimata turhasta valittajiksi ja kotkottajiksi, joiden asiat ovat aina mitättömämpiä kuin miesten asiat. :P
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:23"]Keille miehille? Hammassärky kyllä voittaa synnytyskivun.
[/quote]
Mun synnytys oli kaikin puolin niin hirveä, että otan mielummin juurihoidon ilman puudutusta, kuin samanlaisen synnytylsen kuin edellinen puudutteilla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:07"]
Onko kyseessä joku kilpailu?
[/quote]
Kyllä, kilpailuvietti. Kaverilla nasta sormessa, niin eka kommentti on että oisitpa nähny kun ammuin naulan sormeen...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:23"]Keille miehille? Hammassärky kyllä voittaa synnytyskivun. [/quote] Mun synnytys oli kaikin puolin niin hirveä, että otan mielummin juurihoidon ilman puudutusta, kuin samanlaisen synnytylsen kuin edellinen puudutteilla.
[/quote]
juurihoito ilman puudutusta ei muuten tunnu miltään kun on taitava tekijä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:23"]Keille miehille? Hammassärky kyllä voittaa synnytyskivun. [/quote] Mun synnytys oli kaikin puolin niin hirveä, että otan mielummin juurihoidon ilman puudutusta, kuin samanlaisen synnytylsen kuin edellinen puudutteilla.
[/quote]
Jaa. Mä luulin kanssa että synnytyskipu on kaikkein hirvein kipu ennen kuin mulle tuli ihan kauhea hammssärky, joka ei edes lakannut monen kerran juurihoidosta huolimatta. Ja yhden viisaudenhampaan poistokipukin oli aivan kamala. Kesti viikon eikä särkylääkkeet auttaneet.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:28"]
[/quote]
juurihoito ilman puudutusta ei muuten tunnu miltään kun on taitava tekijä.
[/quote]
Jos se ei tunnu miltään, juuri on jo kuollut. Kuolemisprosessissa olevan juuren poisto sattuu ilman puudutusta, olipa poistaja kuinka taitava tahansa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:13"]
Synnytyskipua ei vaan voi verrata mihinkään muuhun kipuun, koska se on tavallaan positiivista kipua, jos kyseessä on siis normaalisti etenevä synnytys. Esim. virtsakiviin vertaaminen ei vain onnistu, koska siitä virtsakivestä ei tule samanlaista onnen tunnetta kuin vauvasta.
[/quote]
Ja paskat. Et ole tainnut kokea esim. keskosen synnyttämistä, siinä kivussa ei ole mitään positiivista kun vauva on tulossa liian aikaisin. Tai löytyykö kivusta positiivista kun lääkkeillä käynnistetty synnytys johtaa ns. supersupistuksiin jolloin on mm. vaara että kohtu repeää tai istukka irtoaa liian aikaisin.
Miten niin? Turha se on naistenkaan liioitella, on niin paljon pahempia kipuja kuin synnytys, ilman kivunlievitystäkin helppoa kuin lapsen leikki, hammassärky on paljon kamalampaa, repikää siitä. Ja olen siis nainen ja synnyttänyt sellainen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:23"]Keille miehille? Hammassärky kyllä voittaa synnytyskivun. [/quote] Mun synnytys oli kaikin puolin niin hirveä, että otan mielummin juurihoidon ilman puudutusta, kuin samanlaisen synnytylsen kuin edellinen puudutteilla. [/quote] juurihoito ilman puudutusta ei muuten tunnu miltään kun on taitava tekijä. [/quote] Jos se ei tunnu miltään, juuri on jo kuollut. Kuolemisprosessissa olevan juuren poisto sattuu ilman puudutusta, olipa poistaja kuinka taitava tahansa.
[/quote]
kyllä tuntuu. mä itkin kivusta jo ennen sen hoidon aloitusta.
Synnytyskipua on todella vaikea kuvailla. Eikä niitä keskenään voi vertailla kilpaillen. Minusta on jännä lukea miten eri tavalla kaikki ihmiset kivun kokevat. Miksi joillakin kipukynnys on korkea ja miksi ihmiset tuntevat eri kivut eri asteisesti? Minulle synntyskivuissa avautumiset oli pahat, varsinkin käynnistetyssä. Ponnistus taas oli kuin suuri kakka. Tulehtunut hammas jota porattiin ilman puudutusta (kun olisi pitänyt tehdä juurihoito) on kuitenkin kovempi kipu. Joku taas voi tehdä tuota mennentullen eikä se tunnu missään. Voisiko sama olla myös mielihyvän tunteessa? Siis että jotkut kokevat orgasmin suuresti ja toiset ei juuri mitään?
No eniveis, tässä teille juttu ja linkissä video, missä miehet kokeilevat synnytystä simuloituna: http://www.iltalehti.fi/nainen/2013051717032221_na.shtml