Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahat kadonnu, ei voi olla totta!

Vierailija
14.11.2014 |

Mulla katos lompakosta viime viikolla kymppi ja nyt on kadonnu vitonen. En ymmärrä! Oon miettiny pääni puhki, olisinko käyttäny ne vahingossa... Mutta oon ihan varma etten oo! Enkä ymmärrä, miten ja missä joku ois ne voinu viedä. Mä en tiedä, mitä teen... Ne oli mun viimeset rahat. :( ja ilkeille kommentoijille tiedoksi, että olen työssäkäyvä opiskelija, jolla ei nyt vaan ole enempää. Noilla kadonneilla rahoilla olisin pärjännyt seuraavaan rahapäivään... Tekis mieli kuolla pois! Q

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että miehesi on syyllinen kun sekin on kerran noin rahaton.

Vierailija
42/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset ole jo oppineet ettei lompakkoa tai muuta arvo-omaisuutta jätetä töissä tai koulussa tai muuallakaan hetkeksikään valvomatta?! Ei vaikka miten haluaisi olla sinisilmäinen hölmö ja luottaa muihin. Minä olen ollut 10v samassa talossa töissä mutta en koskaan jätä lompakkoani tai puhelintani valvomatta. Käsilaukku kulkee joko mukana tai on lukitun oven takana johon vain minulla on avain. Enkä muusta suostuisi edes neuvottelemaan.

Vierailija
44/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä mä teen just nyt ton miehen kanssa? T. Ap

Vierailija
45/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että saan itse rahaa, on vielä kaksi viikkoa!

Vierailija
46/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytäthän ap itsekunnioituksesi. Miehesi kohtelee sinua todella kylmäkiskoisesti. Miettisin myös että jos jättää sinut tuskitta nyt näkemään nälkää ja toteaa että oma vika niin kannattaako niitä mainitsemiasi lapsia hankkia. Siinä vaiheessa ongelmat on vähän suurempaa kokoluokkaa kuin säästöpossu jos jättää lapsille omalta osaltaan ruoat, vaatteet ja vaikka lääkkeet ostamatta, kavaltaa asuntorahat jne. :/ Tiedäthän että maailmassa on edelleen miehiä jotka arvostavat vaimoaan ja ovat omasta tahdostaan jopa valmiita elättämään perheensä yksin tarvittaessa?

Vierailija
48/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilykset on kyllä miehen suuntaan, etenkin jos teiltä kotoa on ennenkin hävinnyt rahaa. Hän vielä käyttäytyykin kuten syylliset usein käyttäytyvät, eli syyttää sinua. Jos meillä kotona olisi häärahasäästö, josta häviäisi rahaa, niin ensin varmasti kysyisin puolisolta, onko hän ottanut siitä. Jos ei ole, niin lähdettäisiin varmaan yhdessä miettimään, mitä on voinut tapahtua, onko esim. huoltomies käynyt jne. Mutta ei mulle todellakaan tule ensimmäisenä mieleen syyttää miestä tai hänen kavereitaan siitä, ja aika kummalliselta kuulostaa jos miehesi alkaa ensimmäisenä syyttää sinua. Eli luulen että syyttää sinua vain siksi, koska on itse ottanut rahat jotta sinä et ehtisi syyttämään häntä, hän siis vaikuttaa vastuulliselta rahankäyttäjältä kun syyttää sinua huolimattomuudesta jne.

Tuskinpa saat mitenkään todistettua, kuka on ne jo hävinneet rahat ottanut, ne on olleet ja menneet, mutta seuraavassa kuussa voisit seurata tilannetta taas. Laita lompakkoon tai kotona johonkin tiettyyn paikkaan säästöön vitosen seteli, merkkaa se jotenkin, ja seuraa mitä tapahtuu. Tsekkaa aamuin illoin (ennen töihin menoa ja sen jälkeen) että seteli on tallessa, ja jos teille tulee vieraita, tarkista että seteli on siellä missä pitää ennen vieraita ja vieraiden jälkeen. Tämä kaikki huomaamattomasti tietenkin ettei miehesi huomaa.

Jos seteli sitten häviää, tiedät tasan tarkkaan koska ja missä se on hävinnyt, ja sitä myötä todennäköisesti varkaan henkilöllisyyskin selviää.

Vierailija
49/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin katos kerran yhtäkkiä melkein 400e ja ainoastaan paras ystäväni ja mieheni oli käynyt täällä =( Paska tilanne sulla, tsemppiä!

Vierailija
50/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:19"]

[/quote]

No jos mulla ois mies, joka ei puutteessa lainaisi rahaa kuin syyttelemättä ja vallankäyttäjää leikkimättä ("harkitsen ehkä maanantaina") jos hänellä olisi edes vähän, miettisin kyllä, että miksi oikein sitä rakastan ja rakastanko oikeasti sitä vai jotain omaa harhakuvitelmaani. Jättäisin sen. jos lisäksi epäilisin, että mies on varastanut multa, niin kiittäisi nonneani kun oon tajunnut asian nyt ennen kuin se tulee vielä kalliimmaksi.

Vierailija
51/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:19"]

[/quote]

Älä tee mitään. Tietysti kannattaa miettiä, haluatko elää ihmisen kanssa joka ei voi auttaa rakastaan hädässä, vaan mieluummin antaa kärsiä, kun tämä on ollut "huolimaton". Ei puolisoiden pitäisi mun mielestä kasvattaa tai opettaa toista kuin kuritonta lasta ("enpäs anna sulle rahaa nyt ruokaan kun olet ollut niin huolimaton, opitpahan ainakin ettet enää tee samoin!"), kyllä mä ainakin oletan että parisuhteessa autetaan toista puolin ja toisin. Ja ollaan rehellisiä.

Vierailija
52/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:08"]

Oletetaan, että se on mies. Mitä mä nyt teen? t. Ap

ps. edelleenkään ei ole rahaa, mitä merkata. Enkä haluis nostaakkaan enää, kun mun talous oikeesti kaatuu tuommoiseen häviämiseen.

[/quote]

Kyllä sä ne rahat oot nyt menettäny mitä meni jo. Laske ne oppirahoiksi.

Kaverilla oli joskus sellainen pieni hälytin jonka sai kiinniettyä vaiherilenkillä reppuun, laukkuun tai vaikka polkupyörään. Häytin aktivoitiin päälle kaukosäätimellä ja jos sitä hälytintä liikutti, niin se alkoi huutaa. En löytänyt vastaavaa missään myynnissä, mutta tuossa on vähän samantapainen, vaikkakin tämä on tarkoitettu polkupyörään, mutta voisihan tuota pitää repussakin, mutta on ehkä vähän turhan kallis lelu.

Vierailija
53/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:06"]

Kun mietin tuota 23:n kommenttia, tuun siihen tulokseen, että sen on melkein pakko olla joku tuttu. Ja tää raha on nyt valitettavasti hävinny semmoseen aikaan, että kavereita en oo nähny. Mutta saa olla kyllä aika ninja jos pystyy viemään mun repusta siellä harjoittelupaiaksta ja vielä tietää msisä kohtaa ne rahat siellä lompakossa on. Säilytän niitä siellä lompakossa vetoketjun alla yhdessä tietyssä korttitaskussa. Ne ei siis näy jos lompakon avaa vaan sitä pitää oikeesti penkoo. Ja se lompakko on tosiaan repussa pohjimmaisena aina!

Millä ihmeellä mä saan selvyyden, onko se mies vai harjoittelupaikka? 

[/quote]

Kaikki, mitä tähän asti olet kertonut, paljastaa totuuden.

1)mies joutuu harkitsemaan viikonlopun yli, pystyykö antamaan sinulle rahaa

2) miehen kanssa teidän taloudesta on salaperäisesti kadonnut 100euroa aiemmin

3) koulussa/harjoittelupaikassa joku joutuisi penkomaan syvälle reppuusi löytääkseen lomakon, jossa rahat. Ihmisiä koko ajan läsnä todistamassa mahdollista varkautta, jos sellainen tapahtuu.

4) kotona mies voi vapaasti kaivella reppua vaikka sillä välin kun olet suihkussa.

Eli kumpikohan on syyllinen? Ei luulisi olevan vaikeaa...

Vierailija
55/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies sulla. Varastaa sun viimeiset rahat ja luulee ettet huomaa mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme