Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahat kadonnu, ei voi olla totta!

Vierailija
14.11.2014 |

Mulla katos lompakosta viime viikolla kymppi ja nyt on kadonnu vitonen. En ymmärrä! Oon miettiny pääni puhki, olisinko käyttäny ne vahingossa... Mutta oon ihan varma etten oo! Enkä ymmärrä, miten ja missä joku ois ne voinu viedä. Mä en tiedä, mitä teen... Ne oli mun viimeset rahat. :( ja ilkeille kommentoijille tiedoksi, että olen työssäkäyvä opiskelija, jolla ei nyt vaan ole enempää. Noilla kadonneilla rahoilla olisin pärjännyt seuraavaan rahapäivään... Tekis mieli kuolla pois! Q

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä säilytät lompakkoasi? Töissä, koulussa?

Vierailija
2/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:02"]

Tyhmä mies sulla. Varastaa sun viimeiset rahat ja luulee ettet huomaa mitään!

[/quote]

Mies testaa että kuinka huonosti naista voi kohdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, häviää kukkarosta, tilitä, ihan joka paikasta.

Vierailija
4/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg!

Vierailija
5/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletataan, että mies on vienyt rahat. Miten siinä tapauksessa hänen reaktionsa sinun huoleen asiasta tulkitaan? Hän siis tietää itse ottaneensa rahat, syyttää sinua huolimattomaksi eikä suostu lainaamaan rahaa, jotta saisit ruokaa. Kuulostaa jo niin pahalta tarkoitukselliselta kiusaamiselta ja alistamiselta, että miettisin suhteen jatkoa tarkasti. Ei tuollainen ainakaan onnelliselta ja toisiaan kunnioittavalta suhteelta kuulosta.

Vierailija
6/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihelläsi on mielenterveysongelma, alkaa kuulosta siltä. Kleptomania? narsismi? jolla yrittää nyt alistaa sua kaikin tavoin. Entä saatko apua äidiltäsi, siskolta, tädiltä, joltakulta ystävältä? Veljeltä? pyydä apua jostain jolle edes ruokaan ole varaa. Joku työkavereistakin varmaans iinä tapauksessa auttaisi. Tsemiä asian kanssa!

Vierailija
7/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos teillä käy joku salaa sillä aikaa kun olet nukkumassa tai kun et ole kotona? Onko muuta hävinnyt kuin noi rahat?

Vierailija
8/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on minun ex, niin se käy salaa lompakolla. Kiinni jäädessään sanoi lainaavansa vain. On kuulema normaalia parisuhdetoimintaa. 

Vierailija
9/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa silta, etta oma ukkos vie ne. Ainakin meilla jos minulta haviaisi toistuvasti rahaa miehen reaktio ei olisi vitutus, etta olen hukannut rahat vaan se, etta kuka ne rahat minulta vie. Siis mies miettisi paansa puhki ja kyselisi kuka se mahdollinen roisto on ja miten me saamme sen todistettua. Ei todellakaan syyttaisi minua jos sanon, etta ne on lompakostani havinnyt. Nyt kun mies syyttaa sinua kuulostaa, etta yrittaa vaan saada sinutkin uskomaan, etta itse olet hukannut rahasi. 

Jos lisaksi olette naimisissa on todella ihmeteltavaa, etta mies ei tassa tilanteessa jakaisi kaikkia rahojaan sinun kanssasi! Ei mulle tulisi mielenkaan jos sama kavisi toisinpain sanoa miehelleni, etta en anna hanelle yhtaan rahaa etenkin jos hanelta olisi joku muu jo varastanut. Ihme lyo lyotya meininkia. Sinuna miettisin tarkkaan ennen kuin tekisin lapsia hanen kanssaan!

Vierailija
10/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pienestä olet kuolemassa.

Vierailija
11/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä säilytät sitä lompakkoa? Mulla teiniaikana eräässä puhmyyntifirmassa katosi ensin 50 euron seteli, mietin pääni puhki että mihin olen voinut sen käyttää/kadottaa, sitten työkaverilta katosi puhelin ja siitä nostettiin haloo. Tuli ilmi että monilta muiltakin oli kadonnut jotain pientä. Syyllistä ei ikinä löytynyt mutta sen metakana jälkeen tavaroita ja rahaa ei enää kadonnut.

Vierailija
12/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa ettei olisi lompakkoon tullut reikää, ettei ois menny "vuorien" väliin.
Tai sitten työpaikalla tai koulussa on varas

Vierailija
13/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko on repussa, ihan siellä pohjalla. En usko, että kukaan on voinu esim.bussissa napata, koska sillon ois pitäny koko reppu avata. Ja eiköhän ois muutakin lähteny... Oon työharjoittelussa nyt, mutta sielläki ois aika vaikee käydä nappaamassa... Lompakossa ei oo reikää, siin on kunnon vetoketju. Ei oo menny minnekään väliin, mieskin katto lompakon. Mä en ymmärrä... Pidän tavaroistani hyvää huolta eikä ikinä oo käyny näin.

Vierailija
14/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oli siis ap.

Pitäs vaan saada rahat takas/löytymään jotenki. :/ ei vaan mitään ideaa!

Vierailija
15/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi työpaikalla kiinni työkavereilta varastamisesta erittäin skarppi ja mukava mies. Ikinä ei olisi uskonut hänestä. Erittäin näppärästi kävi pöllimässä työkavereiden lompakoista rahaa ruokatauolla tai kun nämä pistäytyivät hetkeksi jossain. Kleptomaani. Veikkaan että siellä työharjoittelupaikassa joku touhuaa tällaista.

Vierailija
16/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan millään haluis uskoo, että joku harjoittelupaikassani varastaa. Tuntuu ihan karmeelta varsinkin kun ne tietää siellä että mulla on rahat vähissä! Kahvihuoneessakin keskusteltu opiskelijoiden vaikeuksista... Millä ihmeellä sen syyllisen edes löytäisi? T. Ap

Vierailija
17/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen jo omaa miestänikin... En uskalla syyttää ketään ku pelkään syyttäväni väärää paikkaa/ihmistä! T. Ap

Vierailija
18/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, syyllisen etsiminen ei ehkä nyt auta. Mutta voithan tehdä testin (jos saat rahaa jostain) laita vaikka vitosen seteli lompakkoon, tarkkaile koko ajan mihin sen jätät. Jos se häviää työaikana, niin ottaja on joku työpaikalta, ja jos se taas häviää kotona, niin sitten ainakin tiedätnettä se on mies

Vierailija
19/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilanteesi on tällä hetkellä hankala, niin 15 euroa on kuitenkin niin pieni summa, että sen takia ei kannata menettää suhteita työkavereihin tai mieheen. Pidä tästä lähtien rahat niin, että kukaan ei voi niitä mitenkään viedä (esimerkiksi mukanasi taskussa). Lainaa mieheltäsi rahaa sen verran, että selviydyt seuraavaan rahapäivään.

Vierailija
20/55 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Kai se on pakko antaa asian olla. Pyysin mieheltä jo rahaa, mutta sanoi katsovansa maanantaina, voiko antaa. Oli aika vihanen, kun oon menny hävittään rahat. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä