Oonko mä ainoa nainen maailmassa, jota ei kiinnosta sisustus, astiat, kodintekstiilit ja viherkasvit?
Siltä ainakin tuntuu. Joka työpaikan kahvihuoneessa puhutaan näistä aiheista! Jos joskus luulen saaneeni ystävän, jota ei kiinnosta em. teemat, niin petyn aina. Jossain vaiheessa alkaa kuitenkin keskustelu muumimukeista, perennoista tms ja jään taas yksin.
Enkä siis ylenkatso muita ihmisiä ja heidän kiinnostuksen kohteita, mutta kaipaisin samanhenkistä seuraa..
Kommentit (48)
Ei mua noista mainitsemistasi asioista kiinnosta kuin ehkä hiukan viherkasvit. Tosin kyllä nekin onnistun yleensä tappamaan, mutta kiinnostaa ne sen verran että aina mulla joku rehu on.
Töissä juttelen eri asioista eri tyyppien kanssa. Yhden naisen kanssa höpötetään paljon autoista ja terveystuotteista, yhden kanssa kissoista, yhden kanssa urheilusta, yhden kanssa Suomipopin Aamulypsystä. Eri ihmisten kanssa eri asioista, mutta minkään sisustushullun kanssa en voi kyllä keskustella, mulla ei ole hajuakaan niistä asioista, enkä edes tunne mitään merkkejä ja tyylilajeja. Meillä on myös yksi leffafriikki nainen, mutta en itse oikein katsele elokuvia ollenkaan. Kyllä minusta naiset puhuvat hyvinkin erilaisista asioista, pitää vaan itse ottaa puheeksi erilaisia asioita niin huomaat kuka innostuu niistä mitä ne sun mielenkiinnon kohteet ylipäätään ovatkin.
Juttelen kyllä joskus uskontoon liittyvistäkin asioista erään työkaverini kanssa, mutta en mä nyt ala niistä kaikille puhumaan kun ei kaikki tykkää.
Et. en osaa sisustaa ollenkaan eikä oikeastaan kiinnostakaan se . Pääasia että on mukava sänky, ja minne saa tavaransa. Mulla näyttää vähän sekasorrolta täällä :D ei ole myöskään kasveja. Tykkään ite maalata niin kai taiteilijan kämppä saa olla vähän rähjänen :P
En tiedä minkä alan ihminen olet, mutta ihmettelen kyllä jos et ole löytänyt ketään joka ei olisi kiinnostunut noista. Siis no, kyllähän jokaista kiinnostaa sisustus jossakin määrin, haluaa tehdä kodistaan itselle viihtyisän, tämä ei rajoitu vain naissukupuoleen mitenkään. Mutta semmoisia himosisustajia on sitten jo paljon harvemmassa, samoin niitä muumimukifaneja tai viherkasviharrastajia. Aika monella vaan on joku muumimuki ja joku viherkasvi, jonkinlainen sisustus ja astioita on varmasti kaikilla, joten kai niistä on sitten turvallinen puhua. Tutummassa porukassa sitten voi jakaa enemmän itsestään ja niistä todellisista kiinnostuksen kohteista.
Ei kiinnosta. Kaikki on ihan vanhaa ja tavallista, 90-luvulla hankittua.
Ei kiinnosta minuakaan, ei myöskään ruuanlaitto tai leipominen. Mutta pakko on syödä, joten kaksi viimeksi mainittua joudun tekemään useita kertoja viikossa
Oman kodin sisustaminen kiinnostaa juuri nyt, koska olen vasta muuttanut uuteen kotiin. Mutta yleisempi sisustuskeskustelu ei kiinnosta.
Hankin hyvin vähän mitään sellaista kotiini, millä ei olisi mitään muuta merkitystä kuin sisustuksellisuus. Mutta kun hankin jotain tarpeellista, pyrin siihen, että se sopii sisustukseen. En vaihda sisustusta ellei se ole välttämätöntä. Olenkin vitsaillut, että vaihdan asuntoa useammin kuin olohuoneen sisustusta. Nyt on vaan niin eri tyyppinen asunto kuin mikään aikaisempi, että pakko on miettiä sisustusta uusiksi.