Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyisessä rikkaassa kulttuurissa sitten lihaksikasta miestä kaivataan suojeluun?
Ne on hyvä olla olemassa kaiken varalta. Lisäksi lihakset kertovat testosteronista ja sitä nyt ainakin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäntevä akateeminen raksamies joka on kiinnostunut kulttuurista ja jolla on pullea lompakko.
Oho minulla on tämmöinen kotona! Käynyt yliopiston ja on raksalla töissä, lihaksikas ilman salia ja lähtee kanssani näyttelyihin.
Lompakosta en niinkään osaa sanoa.
Mutta jos joku haluaa niin tämä yksilö etsii Vantaalla asuntoa. Minä tarvitsen muutakin kuin nuo jotta haluan olla parisuhteessa.
Paras kroppa on esim tenniksenpelaajilla tai vaikka hölkkää harrastavalla, joka tekee lenkin päätteeksi muutaman punnerruksen tai leuanvedon. Sellainen hoikka hyväkuntoinen mies. Punttisalilla bodaavat ylilihaksikkaat ovat lähinnä oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on ihan helppoa. Esim rakennustyömiehillä on työllä saadut lihakset. Lisäksi testosteroni tekee sen että miehen lihakset kasvavat helposti.
Bodarimiehet ei ole naisten mieleen koska on luonnottoman näköisiä. Bodarit viehättää vain toisia miehiä.
Vaapu witun viemärisiira kuuseen siitä änkyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Missä se paradoksi on? Jotkut miehet ovat luonnostaan leveäharteisia ja jotkut tekevät myös töitä, missä lihakset vahvistuvat.
Suurin osa niistä töistä, joissa lihaksi tarvita on jo aikoja, vuosikymmeniä takaperin automatisoitu taikka muuten koneellistettu. Ainoa varmaa on sellainen pieni maataloyritys, jossa ei kaikkiin koneisiin ole varaa, taikka niitä ei ole haluttu hankkia. Mutta sellaiset ei yleensä työvoimaa voi ottaakaan, paitsi korkeintaan ruokapalkalla ...
Aika outoja on vaatimukset ja ihmeellisiä ajatuksia täynnä nykyajan naisetkin. Itse kyllä aina katson, että vaadin vähintään saman verran sitten takaisin ... Mutta raskastahan se tuppaa olemaan kun mikään ei riitä, ja tyytyväisiä ollaan korkeintaan siihen ainaiseen riittämättömyyteen (=kaikkea kun on, niin mikään ei enää tunnu riittävänkään??!!)
Mieheni on uimari, siis harrastaa. Upea pitkä kroppa, leveät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret, sikspäkki. Ei kuulemma aloittanut kilpaharrastusta, koska opiskelu kiinnosti enemmän, mutta nyt pitää kuntoa yllä 5 kertaa viikossa läheisessä uimahallissa lähtien joka aamu klo 6.30 uiden puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihahomissa, metsätöissä ja lenkeillä tulee hyvä kroppa. Keinotekoinen pullistelu on no no.
Puutarhaa näpärtämällä ja juoksulenkeillähän se muodostuu upea atleettinen vartalo lihaksineen.
Kyllä. Lisätäänkö listaan vaikka pianon soittaminen? Kyllä silläkin tulee upea kroppa kerrassaan.
Puutarhanhoito ei taida kuulua sun harrastuksiin, ja asut vuokrakaksiossa? Tai ehkä onnistunut hankkimaan rivarin pienellä takapihaa etäisesti muistuttavalla karsinalla?
Joo ei kaikki halua tuollaista upeaa atleettista vartaloa lihaksineen, vaan vahvan ja luonnollisen näköisen, toki suht normaalipainoisen. Mua inhottaa salipellit ja siihen liittyvä itsekeskeisyys.
Heitän villin veikkauksen, että sulla on itsellä vähän vyötäröllä ylimääräistä.
Ap, en ole samaa mieltä, että naiset etsisivät mitään lihaskimppuja. Toki se on varmasti yleisesti plussaa, että mies huolehtii terveydestään, mikä sitten näkyy ulospäin reippaana olemuksena ja hyvänä ryhtinä tms., mutta varmasti todennäköisemmin löydät hyvän naisen, jos olet fiksu ja mukava mies, jolla on elämä hallinnassa ja järkeviä tavoitteita tulevaisuuden suhteen. Lihakset voivat kääntyä jopa miestä vastaan, jos näyttää siltä, että hänen elämänsä pyörii oman kropan ympärillä, samoin kuin joillakin naisilla jatkuvat selfiet jostakin salilta. Kunnostaan ja terveydestään, ulkonäöstään ja hygienistaan huolehtiminen on IN, mutta oleellista on se, että nämä ovat muun elämän ohessa tapahtuvia asioita, eikä niin, että esim. esittelet itsesi treenaavaksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on uimari, siis harrastaa. Upea pitkä kroppa, leveät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret, sikspäkki. Ei kuulemma aloittanut kilpaharrastusta, koska opiskelu kiinnosti enemmän, mutta nyt pitää kuntoa yllä 5 kertaa viikossa läheisessä uimahallissa lähtien joka aamu klo 6.30 uiden puoli tuntia.
Onneksi olkoon komeasta miehestä, joka pitää itsestään huolta edelleen. Tämä siis vilpittömästi.
Sivuhuomautuksena se, että jos kävisi 5 kertaa viikossa salilla 6.30 pidettäisiin tässä ketjussa pakkomielteisenä suorittajanarsistina ja sinua sääliltetäisiin. Ketjun logiikan mukaan pitäisi kummastella, että ui allasta edes takaisin kuin jokin hamsterihäkissä. Tekisi edes työmatkat uimalla. ( Tämä ei siis kohdistunut sinuun ja mieheesi, vaan ihmeelliseen salivastaisuuteen tällä palstalla. )
Vierailija kirjoitti:
Kireä paita, lihaksikas yläkroppa -> naiset kyllä katsovat.
Niin. K a t s o v a t. Ei muuta. Katsonhan minäkin vapaapainia, vaikka oma mies on vartaloltaan kaukana Roman Reignsistä. Enkä mitään vapaapainijaa edes lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Ryan Phillippen kropalla varustettu mies olisi ihanne. Terkuin nainen, joka nuoruusvuosina ihannoi salimarkkuja, kunnes tajusi että Markku rakastaa vain itseään ja lihaksia, ei naista
Ps. Nykyään sellainen ylipumpattu Michelin ukko saa voimaan pahoin
Ryan Philippen kroppaan ei pidä tosiaan saada ainoastaan geneettistä lottovoittoa, vaan se vaatii myös paljon työtä nimenomaan siellä salilla.
Kysymys kuuluukin, että mitä sinulla on tarjota tälle ihannekroppaiselle miehelle, joka on tehnyt sen eteen paljon työtä? Normi siiderivalaan ruho?
Instassa Ryan tosiaan näyttää olevan todella tikissä. Itse googletin Ryanin ja sain nähdä ainoastaan terveellä tavalla sopivan lihaksikkaan miehen. Itse olen kai voittanut geenilotossa, koska omaan naisena kehotyypin, johon saa treenaamalla herkästi lihakset piirtymään. On jopa sanottu miehen näköiseksi, silloin kun treenasin vain 4krt viikossa. Tällä hetkellä kroppa on pehmeämpi, koska en treenaile säännöllisesti sairastumisen vuoksi. Sanoisin, että mun vartalo muistuttaa kehotyypiltä Satu Kalmin vartaloa, eli siitä voit päätellä miltä se tiukan treenin avulla näyttää.
Vauu.... Onko sulla yhtä isot hinkit kun Satulla?
Mun mies on pallomahainen kaljupää pelle-Hermanni, jolla oli joskus lihaksia. Nykyään on vain vittumainen olemus ja raivokohtaukset, eikä käy ees salilla koska on laiska ja saamaton nyhvä. Näin ne ajat muuttuu..
Piti ihan googlettaa tuo Ryan Philippe kun en tiedä kenestä on kyse.
Näyttää kropaltaan aika pitkälti samalta mitä suurin osa nuorista miehistä jotka käy tossa salilla missä käyn.
Halkoja hakkaamalla😂 voi perkele🤣
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.
Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.
Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta.
”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.
”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”
Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.
”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.
Tutkijat aikovat seuraavaksi selvittää sitä, miksi tutkimusten mukaan näyttää siltä, että naiset pitävät viehättävämpinä feminiinisen näköisiä miesten kasvoja.
https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…
mies53v 😉
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vahva kun härkä, eikä ole käynyt salilla.
Epätosi väite.
Ne jotka haluavat erityisen lihaksikkaan miehen kyllä ymmärtävät että sali on tällöin toinen koti miehelle. Ja mihin sitä erittäin massiivista voimaa tarvitaan? Itselleni riittää että mies on minua voimakkaampi.
Olen kuitenkin 100% varmasti itse se henkisesti voimakkaampi.
Tietynlaiset miesten vartalot on ihania. Itselleni näihin piirteisiin kuuluu ensisijaisesti muut piirteet kuin isot lihakset.
Kummallisia mielipiteitä. Kyllähän mies voi olla hyvännäköinen monella tavalla. Ei siihen ruumiinrakenne yleensä vaikuta mitenkään. Pitkä ja hoikka mies on hyvännäköinen, kun on terve ja jäntevä. Lyhyt ja tanakka mies on hyvännäköinen, kun on terve eikä syö liikaa. Ja kaikki tältä väliltä, kun ovat terveitä ja normaalipainossa. Minulle ainakaan ole mitään väliä onko lihasta muutama kilo enemmän tai vähemmän, jos mies on terveenoloinen ja muuten miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vahva kun härkä, eikä ole käynyt salilla.
Epätosi väite.
Ne jotka haluavat erityisen lihaksikkaan miehen kyllä ymmärtävät että sali on tällöin toinen koti miehelle. Ja mihin sitä erittäin massiivista voimaa tarvitaan? Itselleni riittää että mies on minua voimakkaampi.
Olen kuitenkin 100% varmasti itse se henkisesti voimakkaampi.Tietynlaiset miesten vartalot on ihania. Itselleni näihin piirteisiin kuuluu ensisijaisesti muut piirteet kuin isot lihakset.
Hyvä, että edes miehiä saa nykyisinkin vielä katsoa arvostavasti. Eiköhän sekin kohta lopu esineellistämisenä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin korkean teston miehillä on luonnostaan / minimaalisellakin liikkumisella vähärasvainen ja lihaksikas olemus.
Eri asia kuin kuunaamaiset proteiininesteiset pullapojat, joita salilla näkyy.
Nauran tälle kuunamalle :D Meillä on töissä yksi pojanpallero joka aina muistaa mainita että viikonloppu meni salilla. On aina oikein turvonnut ja peppu on kuin afrikkalaisella naisella, se on niin "nesteinen" tai jotain, ei siis sellainen lätkänpelaajan teräspeppu,- mutta iso muuten pienellä kaverilla. Tissitkin on, varmasti osittain lihasta mutta päällä paljon pehmeää lapsirasvaa.
Niin mitäs tälle ongelmalle nyt pitäis tehdä? Pakottaa naiset elämään säkki päässä etteivät syntiset halut herää komeiden miesten näkemisestä? Pieksää kunnes myöntävät että kaljamahainen ruipelo on paras? Vähän jäi hämäräksi mikä tässä on tarkoitus?
monesti sellainen yleisesti vahvan ja terveen näköinen kroppa kertoo siitä, että nuoruudessa on ollut aktiivinen. Nuorena harrastettu liikunta kantaa pitkälle. Ja kertoo ehkä hieman myös ihan yleisesti kiinnostuksen aiheista ja kasvuympäristöstä. Eli kiinnostiko pelit tai kaljottelu vai liikunta. Pistikö vanhemmat vähän töihinkin välillä vai livautti vain mikropitsan ovenraosta tietokoneen äärelle.
En ollut itsekään liikunnallinen teininä, mutta uskallan vetää pienen korrelaation edellämainittujen nuoruuden mielenkiinnon aiheiden ja aikuiselämän välille. Nuorena liikkunut liikkuu aikuisenakin ja töihin tottunut ei ole laiska myöhemminkään. Eikä tartte asua salilla, jotta olemus on yhä ryhdikäs.