Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
Näin urheilijana tämä leveähartiafanitus on vähän outoa. Ympärillä kun ei ole muuta kuin leveitä hartioita.
Vierailija kirjoitti:
Salilla keskitytään tiettyihin liikkeisiin, jotka vaikuttaa tiettyihin lihaksiin, jolloin tulee helposti epäsuhtainen kroppa.
Jos tekee töitä joissa käytetään koko kroppaa, tulee sopusuhtainen kroppa.
On varmaan mainittu aiemminkin, mutta liian pitkä ketju luettavaksi.
Jaa, kyllä siellä aika moni treenaa ihan koko kroppaa.
Jos tekee töitä, jossa ei käytetä tasaisesti koko kroppaa, tulee kulumia, lihasepätasapainoa ja rasitusvammoja, joita voi kyllä helpottaa esimerkiksi salilla fyssarin opastuksella.
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt ja haluan älykkään ja hoikan miehen.
Totta voi olla, että monet jotka ihailevat huippu-urheilijoita eivät todellisuudessa haluaisi jakaa arkea sellaisen kanssa. Ulkonäkö, raamit ja näkyminen julkisuudessa ovat tärkeimpiä.
Lihasmöykystä tuskin on väliä, vaikka on välillä punttiksella.
Kirjoituksesi paljastaa, miksi et ole koskaan tavannut tällaista miestä.
- Älykäs, lihaksikas ja hoikka (siis rinnan suhde vyötäröön) mies
Mun mies muodosti kroppansa ammattisotilaana siinä duunin sivussa, joten oli tavatessamme juuri tällainen ilman punttien nostelua hiottu veistos.
Mua viehättää siinä sama kuin työkoirassa - toimintakyky ja tarkoituksenmukaisuus. Se on todellista upeutta, kun voima ja taito yhdistyvät suorittamaan tehtävänsä ilman mitään turhaa tai ylimääräistä. Tottakai se sytyttää jotain ihmisen liskoaivoissa, miksi muuten urheilu olisi niin suosittua.
Nykyään mieheni on toimistohommissa ja plösähtänyt normaalin ihmisen näköiseksi, mutta on se halkoja hakatessaan, soutaessaan ja mua sänkyyn kantaessaan aika kuuma :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla keskitytään tiettyihin liikkeisiin, jotka vaikuttaa tiettyihin lihaksiin, jolloin tulee helposti epäsuhtainen kroppa.
Jos tekee töitä joissa käytetään koko kroppaa, tulee sopusuhtainen kroppa.
On varmaan mainittu aiemminkin, mutta liian pitkä ketju luettavaksi.
Nojaa, harvemmassa duunissa esimerkiksi rintalihakset kasvavat millään tavalla. Puhumattakaan olkalihaksista, joita täällä ihaillaan.
Naiset pitää enemmän sopusuhtaisuudesta kuin pullistelevista lihaksista, mutta sitähän miehille on turha sanoa.
Mieluummin kroppa täynnä pieniä lihaksia, kuin muutama iso lihas, yksinkertaistettuna.
Onko jokin este treenailla siellä salilla tasapuolisesti kaikkia lihasryhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jokin kumma miesten harhaluulo. Useimpien naisten ihanteena ei ole erityisen lihaksikas, vaan sopusuhtainen mies.
"Sopusuhtainen" vaan käytännössä on poikkeuksellisen lihaksikas tyyliin Daniel Graig. Joku Dwayne Johnson tyyppinen on sitten sellainen jota vasta sanotaan "lihaksikkaaksi" vaikka näitä onkin vain 1/100000.
Vierailija kirjoitti:
Näin urheilijana tämä leveähartiafanitus on vähän outoa. Ympärillä kun ei ole muuta kuin leveitä hartioita.
Tule sieltä urheilijoiden keskeltä välillä tavallisten ihmisten joukkoon. Suurella (ehkä jopa suurimmalla) osalla suomalaisista miehistä on TODELLA kapeat hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Ryan Phillippen kropalla varustettu mies olisi ihanne. Terkuin nainen, joka nuoruusvuosina ihannoi salimarkkuja, kunnes tajusi että Markku rakastaa vain itseään ja lihaksia, ei naista
Ps. Nykyään sellainen ylipumpattu Michelin ukko saa voimaan pahoin
Sä olet aivan pihalla. Katsoin nettikuvia tyypin kropasta. Tuollaisen kropan voi voittaa geneettisissä arpajaisissa ja sen lisäksi pitää jonkin verran tehdä jotain fyysistä hommaa.
Näyttelijän töissä tuo kroppa ei säily. Jotta on noin hyvässä kunnossa täytyy käydä salilla useampi kerta viikossa. Ja näyttelijä, tuskinhan heissä mitään narsismia tai peilin edessä puleeaamista koskaan esiintyy...
Tuosta ylipumpatusta Michelin-ukosta olemme samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt ja haluan älykkään ja hoikan miehen.
Totta voi olla, että monet jotka ihailevat huippu-urheilijoita eivät todellisuudessa haluaisi jakaa arkea sellaisen kanssa. Ulkonäkö, raamit ja näkyminen julkisuudessa ovat tärkeimpiä.
Lihasmöykystä tuskin on väliä, vaikka on välillä punttiksella.
Taitaa olla toisin päin. Harva huippu-urheilija haluaa perus vauva-mamman.
Olen eri vastaaja kuin tuo kommentoimasi, mutta monikin urheilija oli minusta kiinnostunut nuorempana. Itse en ole koskaan ollut heistä kiinnostunut ja tarkoitan nimenomaan sitä, että ovat urheilijoita, ulkonäköä ja kaikkea urheiluun liittyvää, mikä ei lainkaan kiinnosta minua, vaikka itse olinkin ja olen vieläkin varsin liikunnallinen.
Sellaisia urheilijoita varmasti jossain on olemassa, mutta en ole tavannut kertaakaan yhtään ainoaa kiinnostavaa urheilijamiestä. Eivät sellaiset ole ainakaan minun tuntemieni naisten suosikkilistojen kärjessä koskaan. Yksi harhaluulo on sekin, mikä saattaa johtua miesten omasta ihailusta urheilijamiehiä kohtaan. Aika harva nainen, ainakaan koulutettu nainen, on esimerkiksi jääkiekosta tai jalkapallosta kiinnostunut, että edes tietäisi heitä nimeltä. Urheilulliset pariutuvat keskenään ja ihailevat toistensa saavutuksia jne. Mutta useimmilla on muita päämääriä ja kiinnostuksenkohteita.
Tunnistamme toki varmaan useimmat myös syrjäytyneet ihmiset, jotka syyttävät naisia omasta kohtalostaan. Haaveilevat kotona urheilullisista naisista, joiden elämäntapa ei vastaa heidän omaansa. Näiden ihmisryhmien mielenkiinnonkohteet harvoin kohtaavat. Jos haluaa elämäänsä tietyt elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet omaavan henkilön, suosittelen tutustumaan hänen elämäntapaansa.
Huippu-urheilu, tai mikä tahansa omistautuminen sitten urheilulle, työlle, perheelle tai tieteelle, vaatii aikaa jostain muusta elämän osa-alueesta. Kyllähän osa yrittää suorittaa useita yhtä aikaa, mutta ollakseen todella hyvä jossain, se vaatii uhrautumista. Huippu-urheilijan koko taustajoukot perheestä lähtien elää tämän urheilijan arkea tukien ja hänen arkirytmissään.
Jos arki pyörii bissen kanssa ja neljän seinän sisällä, ei siellä kohtaa heitä, jotka viettävät aikaansa jossain muualla kuin somessa.Eli vähintäänkin normaalifiksu ihminen haluaa sellaisen kumppanin, kuka tukee hänen elämäntapojaan.
En osaa sanoa syrjäytyneistä muuta kuin sen, että pidän sitä hyvänä asiana, jos he käyvät salilla ja urheilevat. Siitä mitä sanot urheilullisuudesta ylipäätään olen vähän eri mieltä eli itse näen asian eri tavalla, mutta saatan hyvinkin olla poikkeus. Näen nimittäin urheilun vain normaalina harrastuksena, jota ei tarvitse jakaa puolison tai kumppanin kanssa. En ole pitänyt urheilullisuutta koskaan tärkeänä kumppanissa eikä yksikään ole ollut urheilullinen sillä tavalla, että olisi harrastanut jotain lajia kuten minä itse. Itse asiassa jokainen kumppani on ollut anti-urheilullinen, mutta kylläkin luonnostaan leveäharteinen ja ihannevartaloinen.
Ammattiurheilijoiden ihaileminen on nähdäkseni pikkupoikien ja joidenkin pikkutyttöjen juttu, sellaista fanikulttuuria mitä hyvin harva aikuinen enää harrastaa. Ehkä tässä ketjussa on kyse enemmän tavallisista miehistä (ja heidän ulkonäköhuolistaan ja -traumoistaan), jotka käyvät salilla kuin ammattiurheiljoista, jotka ovat samalla tavalla kiinnostavia tai ei-kiinnostavia kuin muutkin julkkikset. Jotkut seuraavat heitä, suurin osa ei seuraa eikä ole vähääkään kiinnostunut. Sikäli on vähän hassua, kun ulkonäköä tai ihannetta aina täällä verrataan heihin, koska minusta urheilullisuus ei normaalisti ihmisen elämää määritä paljoakaan.
Salilla käyvät tavalliset miehet ja naiset, mutta heistä kuitenkin erottuvat salikissat ja -maket, joiden päämäärä on muokata kehoa oman viiteryhmänsä ihannetta vastaavaksi. Muiden kohdalla urheilullisuus ei määritä heidän elämäänsä muuten kuin normaalina harrastuksena kuten itsellänikin. Ja ne harrastuksen ulkopuoliset asiat määrittävät millaisista ihmisistä on kiinnostunut. Suurimalla osalla urheilijoistakin se elämä jää taakse, kun mennään opiskelemaan ja aletaan elää normaalia elämää, jolloin urheilu on pelkkä harrastus niin kuin muillakin. Huippu-urheilijasta voi tulla valmentaja tms. mutta osa heistäkin selviytyy tavalliseen elämään. Heidän puolisokseen sopii ihminen, jotka ymmärtävät ja tukevat ko. elämäntapaa aivan niin kuin kerrot.
Pääkaupunkiseudun kuntosaleilla kävijöistä on 1% jotain bullmentula tyyppisiä salikarjuja. Ehkä on jokin voimanostajien tai ammattikehonrakentejien hc sali, jossa tuo luku voi olla 5%.
99% kuntosalin ovesta sisäänmenevistä tai ulostulevista tyypeista "siviilit" päällä ei juuri eroa Prisman kassajonon porukasta.
Täällä tuntuu olevan paljon porukkaa, joiden käsitys kuntosalilla käyvästä väestä perustuu siihen kun on tv:ssa nähty bull sekä tiina ja tape.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Ryan Phillippen kropalla varustettu mies olisi ihanne. Terkuin nainen, joka nuoruusvuosina ihannoi salimarkkuja, kunnes tajusi että Markku rakastaa vain itseään ja lihaksia, ei naista
Sä olet aivan pihalla. Katsoin nettikuvia tyypin kropasta. Tuollaisen kropan voi voittaa geneettisissä arpajaisissa ja sen lisäksi pitää jonkin verran tehdä jotain fyysistä hommaa.
Näyttelijän töissä tuo kroppa ei säily. Jotta on noin hyvässä kunnossa täytyy käydä salilla useampi kerta viikossa. Ja näyttelijä, tuskinhan heissä mitään narsismia tai peilin edessä puleeaamista koskaan esiintyy...
Näyttelijät tekee usein kehonpainotreenejä ainakin Hollywoodissa. Niissä on se etuna, että voi tehdä ilman kuntosalia kaiken. Sillä myös saavutetaan sopusuhtaisenpi vartalo. Täytyy kyllä huomioida se, että pohjilla on usein se kuntosalilla hankittu lihasmassa. Lihasmassan ylläpito on huomattavasti helpompaa kuin sen kasvattaminen.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudun kuntosaleilla kävijöistä on 1% jotain bullmentula tyyppisiä salikarjuja. Ehkä on jokin voimanostajien tai ammattikehonrakentejien hc sali, jossa tuo luku voi olla 5%.
99% kuntosalin ovesta sisäänmenevistä tai ulostulevista tyypeista "siviilit" päällä ei juuri eroa Prisman kassajonon porukasta.
Täällä tuntuu olevan paljon porukkaa, joiden käsitys kuntosalilla käyvästä väestä perustuu siihen kun on tv:ssa nähty bull sekä tiina ja tape.
Salilla näkyy paljon huonokuntoisia ja ylipainoisia ihmisiä, jotka mielestäni hyötyisivät enemmän kunnon kävelylenkeistä ja ruokaremontista tai normaalista jumpasta. Näen heitä, kun menen jumppaan.
Itse en siis käy salilla ollenkaan, mutta nostan pieniä painoja kotona ja jumppaan päivittäin, lisäksi käyn kunnollisessa hikijumpassa 2-3 kertaa viikossa (tai kävin ennen koronaa). Lisäksi kävelen päivittäin koiran kanssa, mutta lihaksia voisi harjoittaa enemmänkin näin vaihdevuosi-iässä. En vain pidä kuntosalilla käymisestä.
Nauratti muuten, kun jumppaamme tuli ikäiseni maratoonarin näköinen mies ja hänelle otti koville pysyä tahdissa, vaikka oli varmasti kovakuntoinen. Nostan hattua, kun tanssilliset liikkeet olivat opettelun takana, ei ollut varmaan ennen käynyt, mutta oli mukana kolme lukukautta ja oppi askelkuviot kyllä. Nehän ovat saman parin kuvion variointia loppujen lopuks.
Korni harhaluulo :D Suurin osa naisista haluaa miehen joka on älykäs (sydämeltään, kirjaviisaudella tai akateemisella koulutuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa), hauska ja hyväntahtoinen. Kyllä nämä miesten kuvailemat ihannemiehet on ihan sitä miesten omaa projisointia missä vahvaleukainen Ridge Forrester tai lihaksikas Bull Mentula ovat olevinaan naisten ihannemiehiä.
En tunne yhtäkään naista, jonka ihannemies olisi lihaksikas. Harvemmin kukaan edes kropasta puhuu. Tärkeämpää on kasvot, silmät ja hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässäkin on ongelma? Naiset sanoo että vähemmän on enemmän, eli tyyliin Makwan Amirkhani ei Bull Mentula. Ja saa mennä salille, mutta ei tarvitse vetää aineita. Jos itsensä takia sitten haluaa näyttää Mentulalta niin ok, mutta kukaannei sitä vaadi.
Mistä teitä sikiää? Makwan on ammattiurheilija. Missä luulet vapaaottelijoiden hankkivan voimaa ja lihaskasvua? Tuo lihasmassa suht tavallisella rasvaprosentilla tekisi jo hyvin kookkaan vaikutelman.
Leffa 300 on kyllä täynnä optimaalisen komeita miehiä. En mä sellaista silti kotiini haluaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Ryan Philippen kroppaan ei pidä tosiaan saada ainoastaan geneettistä lottovoittoa, vaan se vaatii myös paljon työtä nimenomaan siellä salilla.
Kysymys kuuluukin, että mitä sinulla on tarjota tälle ihannekroppaiselle miehelle, joka on tehnyt sen eteen paljon työtä? Normi siiderivalaan ruho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi! Ihan 3krt viikossa salilla riittää jos ei ole täysin pullamössö rakenteeltaan. Geenilottoon en todellakaan usko, kun pelkästään arkiliikunta lisänä esim. pyöräily, hiihto auttaa todella paljon. Mun miehellä on treenatessaan nimittäin todella samanlainen kroppa kuin Ryanilla.
Tämä palstaväen huutoäänestys siitä mikä ainakin mun ja kaikkien mun kavereiden mielestä on se kaikkein paras mieskroppa on turhaa.
Nämä on jo ratkaistu. Vai luuletteko, ettei Hollywood-tuotantoihin, toimintaelokuviin, poikakalentereihin, kauniisiin ja rohkeisiin, hunks ryhmiin ole valittu juuri ne suurimman osan mielestä esteettisimmät kehot?
Se on MULTImiljardibisnestä. Ei siinä ole varaa mennä vähän sinnepäin.
Eli siis tyypilliset työllä hankitut lihakset😂
Mikähän se hänen ammattinsa mahtaakaan olla?🤣
Käsilaukkuvaras?🤣🤣🤣