Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
En ole. Minä haluan olla se lihaksikas ja voimakas. Miehen ulkomuoto on hänen oma asiansa eikä hänen tarvitse olla voimakas koska minä olen sitä.
Niin kauan kuin kroppa ja pääkoppa ei ole viinalla tai vastaavalla pilattu, tai henkinen kasvu on jäänyt sinne minäminäminä pikkupoika/varhaisteinivaiheeseen niin sinä normimies, kelpaat kyllä! Eihän se tietenkään haittaa jos kehosi pysyy myös mukana metsäseikkailuilla - kyllähän rakastelu puuta vasten vaatii jonkinmoista lihaskuntoa ;) - mutta siihen riittää että midät perustoimintakyky yllä, ei me tulla mittanauhojen kanssa tarkistamassa hartialeveyksiä kuin jotain natzieugenistejä.
On se tietenkin varmaan kurjaa kuulla että energia, elämänilo ja raitis elämä on viehättävää jos masennuttaa, väsyttää ja päihteitä kuluu (se alakuloisuus ja väsy on useimmiten taustalla kun katsoo peilikuvaa ja tulee vain toivoton olo, se vääristää paljon sen miten näkee omaa kroppansa) mutta niin se nyt vain on että itsekeskeisyys, apaattisuus, sairaaloinen olemus ja viinan tuottama mustavalkoinen pehmittynyt prosessointikyky tai hampunpolton tuottama tyhmyys ja arvaamaton tunneheilahtelu ovat ne oikeat turnofit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Ryan Phillippen kropalla varustettu mies olisi ihanne. Terkuin nainen, joka nuoruusvuosina ihannoi salimarkkuja, kunnes tajusi että Markku rakastaa vain itseään ja lihaksia, ei naista
Ps. Nykyään sellainen ylipumpattu Michelin ukko saa voimaan pahoin
Ryan Philippen kroppaan ei pidä tosiaan saada ainoastaan geneettistä lottovoittoa, vaan se vaatii myös paljon työtä nimenomaan siellä salilla.
Kysymys kuuluukin, että mitä sinulla on tarjota tälle ihannekroppaiselle miehelle, joka on tehnyt sen eteen paljon työtä? Normi siiderivalaan ruho?
Instassa Ryan tosiaan näyttää olevan todella tikissä. Itse googletin Ryanin ja sain nähdä ainoastaan terveellä tavalla sopivan lihaksikkaan miehen. Itse olen kai voittanut geenilotossa, koska omaan naisena kehotyypin, johon saa treenaamalla herkästi lihakset piirtymään. On jopa sanottu miehen näköiseksi, silloin kun treenasin vain 4krt viikossa. Tällä hetkellä kroppa on pehmeämpi, koska en treenaile säännöllisesti sairastumisen vuoksi. Sanoisin, että mun vartalo muistuttaa kehotyypiltä Satu Kalmin vartaloa, eli siitä voit päätellä miltä se tiukan treenin avulla näyttää.
Ojaa kaivamalla, metsätöistä, rakennustyömaalta, asfaltointihommista, niistä pitää miehen alkukantainen voima olla hankittu 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Ryan Phillippen kropalla varustettu mies olisi ihanne. Terkuin nainen, joka nuoruusvuosina ihannoi salimarkkuja, kunnes tajusi että Markku rakastaa vain itseään ja lihaksia, ei naista
Sä olet aivan pihalla. Katsoin nettikuvia tyypin kropasta. Tuollaisen kropan voi voittaa geneettisissä arpajaisissa ja sen lisäksi pitää jonkin verran tehdä jotain fyysistä hommaa.
Näyttelijän töissä tuo kroppa ei säily. Jotta on noin hyvässä kunnossa täytyy käydä salilla useampi kerta viikossa. Ja näyttelijä, tuskinhan heissä mitään narsismia tai peilin edessä puleeaamista koskaan esiintyy...
Tuosta ylipumpatusta Michelin-ukosta olemme samaa mieltä.
Älä viitsi! Ihan 3krt viikossa salilla riittää jos ei ole täysin pullamössö rakenteeltaan. Geenilottoon en todellakaan usko, kun pelkästään arkiliikunta lisänä esim. pyöräily, hiihto auttaa todella paljon. Mun miehellä on treenatessaan nimittäin todella samanlainen kroppa kuin Ryanilla.
Mies, joka saa arkiliikunnalla, pyöräilyllä ja hiihdolla tuollaisen kropan on voittanut geenilotossa. Onnea teille molemmille.
Ai sulla on luetun ymmärtämisessä vikaa? Sanoinko että pelkästään arkiliikunnalla?Lue uudelleen. Ja ei, en usko pelkästään geenilottoon, koska olen omin silmin nähnyt tällaisia kehotyyppejä, miten niistä muokkautuu samantyyppinen kuin Ryanilla. Enkä katsoisi pelkästään kuvia instan puolelta. Itse googletin Ryanin kropan ja sain ihan erilaisia kuvia hänestä, eikä edes mitään älyttömän timmejä sellaisia
Vierailija kirjoitti:
Korni harhaluulo :D Suurin osa naisista haluaa miehen joka on älykäs (sydämeltään, kirjaviisaudella tai akateemisella koulutuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa), hauska ja hyväntahtoinen. Kyllä nämä miesten kuvailemat ihannemiehet on ihan sitä miesten omaa projisointia missä vahvaleukainen Ridge Forrester tai lihaksikas Bull Mentula ovat olevinaan naisten ihannemiehiä.
Bulla Mentula ei oikeastaan ole lihaksikas, vaan ylisuureksi pöhöttynyt. Lihava, luonnottomasti.
Mä oon portsari ja on siistii seistä raflan ovella biitti
huulessa. Mulla on lihasmassaa sen verran että heittelen idiootit
ketoon ja silleen. Täs hommassa on siistii kun saa päättää kenet päästää
ineen ja mä en tod.päästä jos ei naama miellytä.
Mun tavote on et mä hapetan (vedän kauluksia ristiin ettei saa hengitettyä) joka ilta jotain jamppaa
ja pyörittelen vähä asfaltilla. Mua kunnioitetaan ja pelätään kun seison ovella, se on siistii.
Koronan aikana treenasin lihasmassaa ja heittelin kitaan nappeja jotka auttaa siinä.
Nyt mä oon tikissä, äijää menee ketoon ja muija kaatuu.
Muijat tykkää kun on pattii, se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on ihan helppoa. Esim rakennustyömiehillä on työllä saadut lihakset. Lisäksi testosteroni tekee sen että miehen lihakset kasvavat helposti.
Bodarimiehet ei ole naisten mieleen koska on luonnottoman näköisiä. Bodarit viehättää vain toisia miehiä.
Raksamiehet ovat aloittaneet raudan pumppaamisen amiksessa. Pelkkä työ ei niitä lihaksia paljoa kasvata.
mä harrastan kvantteja ja pimeää materiaa, olen ENERGINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet aivan pihalla. Katsoin nettikuvia tyypin kropasta. Tuollaisen kropan voi voittaa geneettisissä arpajaisissa ja sen lisäksi pitää jonkin verran tehdä jotain fyysistä hommaa.
Näyttelijän töissä tuo kroppa ei säily. Jotta on noin hyvässä kunnossa täytyy käydä salilla useampi kerta viikossa. Ja näyttelijä, tuskinhan heissä mitään narsismia tai peilin edessä puleeaamista koskaan esiintyy...
Älä viitsi! Ihan 3krt viikossa salilla riittää jos ei ole täysin pullamössö rakenteeltaan. Geenilottoon en todellakaan usko, kun pelkästään arkiliikunta lisänä esim. pyöräily, hiihto auttaa todella paljon. Mun miehellä on treenatessaan nimittäin todella samanlainen kroppa kuin Ryanilla.
Mies, joka saa arkiliikunnalla, pyöräilyllä ja hiihdolla tuollaisen kropan on voittanut geenilotossa. Onnea teille molemmille.
Kyllähän geeneillä on tämän asian kanssa paljonkin tekemistä. Kuten lähws kaiken kanssa siinä miltä ihminen näyttää ja on. Mielenterveyskin nojaa geeneihin. Kaikki ei lähde samalta viivalta.
Olen kasvanut massiiviseksi ojaa ja persettä kaivamalla.
Pera
hei 'moon, eikö pullamössö muutu toisenlaiseksi arskan kultaisessa kuusikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan Philippen kroppaan ei pidä tosiaan saada ainoastaan geneettistä lottovoittoa, vaan se vaatii myös paljon työtä nimenomaan siellä salilla.
Kysymys kuuluukin, että mitä sinulla on tarjota tälle ihannekroppaiselle miehelle, joka on tehnyt sen eteen paljon työtä? Normi siiderivalaan ruho?
Pojallani on kauniimpi kroppa kuin tuolla tyypillä, eikä ole tietääkseni vielä koskaan astunut salin ovista sisään. Omassa kodissa tiedän, että treenaa vatsalihaksia ja sen lisäksi käy lenkillä. Hän on siis ihan perusliikunnallinen sen mitä opintojen ohella ehtii. Nuorilla on usein hyvännäköiset kehot ilman hirveää työntekoa. Sitten kun ikää tulee lisää joutuu koko ajan tekemään enemmän ja enemmän töitä pitääkseen itsensä hyvässä kunnossa.
Portsa kirjoitti:
Mä oon portsari ja on siistii seistä raflan ovella biitti
huulessa. Mulla on lihasmassaa sen verran että heittelen idiootit
ketoon ja silleen. Täs hommassa on siistii kun saa päättää kenet päästää
ineen ja mä en tod.päästä jos ei naama miellytä.
Mun tavote on et mä hapetan (vedän kauluksia ristiin ettei saa hengitettyä) joka ilta jotain jamppaa
ja pyörittelen vähä asfaltilla. Mua kunnioitetaan ja pelätään kun seison ovella, se on siistii.
Koronan aikana treenasin lihasmassaa ja heittelin kitaan nappeja jotka auttaa siinä.
Nyt mä oon tikissä, äijää menee ketoon ja muija kaatuu.
Muijat tykkää kun on pattii, se on huomattu.
Ihana mahtava mininovelli tai proosaruno! Tätä lisää, sulla on sana hallussa. Ota jokin toinen hahmo seuraavaksi käsittelyyn, vaikka pk-yrityksen yritysjohtaja?
Mun äijä on väkevä, jos ei muuten, niin ainakin hajunsa puolesta.
On komea kroppa tällä Ryan Philippellä, naamastaan liian poikamainen mun makuun jos mietin mikä olisi OPTIMAALISEN komea uros.
Noin muuten en ole kyllä yhtään enää kärryillä, mistä tässä ketjussa on kysymys? Taas jotain katkeraa fantasiointia että naiset vaatii että pitää näyttää filmitähdeltä saadakseen naisia? Varmaan pitääkin jos tahtoo niitä filmitähtinaisia! Tavalliset miehet saa tavallisia naisia, voi voi.
Se taas miksi jossain tavoitteellisessa toiminnassa hankitut lihakset voi nähdä ikään kuin arvokkaampina kuin punttaamalla, on ihan luonnollista ja loogista kun miettii että se kertoo suorituskyvyn käyttämisestä johonkin sekä itselle että muille hyödylliseen. Haluanko että mieheni nostelee pöllejä ylös ja alas vai hakkaa niistä saunapuut? Saunapuut kiitos, koska haluan saunaan. Ei tästä nyt tarvi mitään maailmanlaajuista naisten salaliittoa vääntää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän geeneillä on tämän asian kanssa paljonkin tekemistä. Kuten lähws kaiken kanssa siinä miltä ihminen näyttää ja on. Mielenterveyskin nojaa geeneihin. Kaikki ei lähde samalta viivalta.
Geeneillä on toki, mutta geenilotossa ei tarvitse olla voittanut näyttääkseen ryhdikkäältä ja jopa hieman lihaksikkaalta. Useat suomalaiset miehet sekä naiset treenaavat salilla, mutta eivät ymmärrä miten oikeasti pitäisi treenata tai edes syödä, jotta keho saa tarpeeksi ravintoaineita saadakseen edes sitä kuuluisaa ryhtiä olemukseen. Viikonlopun herkuttelut ja kaljottelut kumoavat arkipäivän aherrukset salilla ja silloin on turha odottaa mitään tuloksia.. varsinkin jos on vasta aloittanut treenaamisen. Jos on ollut jollain tavalla liikunnallinen nuoresta pitäen, niin se kyllä näkyy vähemmälläkin treenillä.
Kyllä saa salilla käydä, sehän on ihan hyvä tapa ylläpitää kuntoaan. Mutta semmoinen salimake, jolle lihasten kasvatus on itseisarvo ei kiinnosta. Voimaa voi tosiaan saada ihan sillä fyysisellä työllä tai jollain muulla urheiluharrastuksella esim. hiihtämisellä, tai vaikka kotona punnertamisella. Siis semmoisen määrän voimaa ja lihasta joka suurimmalle osalle naisista riittää ihan hyvin, vaikka salimaken silmissä se ei tietysti näytä millekään.
Ap on oikeassa.
Lihaksikkuus on miestyyppinen piirre ja on esillä miehissä kaikissa eri variaatioissa. Naisilla lähin naistyyppinen piirre on tiimalasivartalo jossa siinäkin on variaatioita moneksi. Suurin osa kuuluu johonkin sukupuolelle ominaisen piirteen välille. Kovasti normista poikkeava lihaksikkuus miehellä vastaa lähinnä naisen peppua ilman selluliittia. Kummankaan määrä ei ole luonnostaan suuren suuri eikä normitilan muuttaminen tule todellakaan pelkästään tavallista työtä tekemällä. Ei, ei ja vielä kerran ei. Kovalla työllä keho muuttuu korkeintaan jänteväksi.
Eli se lihaksikkuus mitä moni täällä tarkoittaa on joko tosi pientä tai lähinnä perittyä vantteruutta. Ehkä monia hämää myös ylipaino. Miehet ovat järjestään ylipainoisia ja ylipaino saa miehen tunnetusti näyttämään vantteralta jässikältä.