Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein selität? Itse haluan hyväkuntoisen miehen, jonka kanssa mennä esim patikoimaan. Salikörmyt ja pullistelijat ei kiinnosta.
Jos mies treenaa salilla hän todennäköisesti jaksaa paremmin patikoidakin.
On teillä ihme kuvitelmat salista. Kannattaisi mennä joskus niin näette että siellä treenaa ihan normaalia sakkia.
Salilla treenaaminen olisi itselleni miehessä ihan ok, olen itsekin aikoinaan käynyt salilla. Mutta jos siihen liittyy näkyvien lihasten kasvattaminen pelkästään sillä treenillä JA joku ruokavalio JA/TAI se, ettei voi viikonloppuisin ja lomilla nautiskella syöden + treenaamatta, niin ei kiitos.
Mieluummin valitsen edelleen tuon iskämahaisen puolisoni, joka ei käy salilla mutta jolla on hyvä luusto (leveät hartiat ja kapea lantio) ja ihan arkihommissa riittävä lihaskunto <3
Vierailija kirjoitti:
Pihahomissa, metsätöissä ja lenkeillä tulee hyvä kroppa. Keinotekoinen pullistelu on no no.
Puutarhaa näpärtämällä ja juoksulenkeillähän se muodostuu upea atleettinen vartalo lihaksineen.
Kyllä. Lisätäänkö listaan vaikka pianon soittaminen? Kyllä silläkin tulee upea kroppa kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on ihan helppoa. Esim rakennustyömiehillä on työllä saadut lihakset. Lisäksi testosteroni tekee sen että miehen lihakset kasvavat helposti.
Bodarimiehet ei ole naisten mieleen koska on luonnottoman näköisiä. Bodarit viehättää vain toisia miehiä.
No ei todellakaan millään raksahommilla kasvateta lihaksia, ne joilla on enemmän lihaksia ovat treenanneet salilla. Lihaskasvu vaatii oikeasti paljon kovempaa rasitusta.
Lihakset eivät myöskään kasva helposti miehellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihahomissa, metsätöissä ja lenkeillä tulee hyvä kroppa. Keinotekoinen pullistelu on no no.
Puutarhaa näpärtämällä ja juoksulenkeillähän se muodostuu upea atleettinen vartalo lihaksineen.
Kyllä. Lisätäänkö listaan vaikka pianon soittaminen? Kyllä silläkin tulee upea kroppa kerrassaan.
Mutta kun se ei nimenomaan ole se upea kroppa, joka naisia kiinnostaa. Katso ympärillesi. Tee Prisma-testi. Katso tuntemiasi nuoria aikuisia, jos et halua uskoa Prisma-testiin.
Me naiset emme arvosta samoja asioita kuin te miehet. Emmekä ala arvostaa, vaikka kuinka jankuttaisitte.
Huumorintaju, sosiaalisuus, iloisuus, aktiivisuus, iso kaveripiiri jne ovat edelleen paljon, paljon isompia valtteja seuranhaussa kuin salilla käyminen.
Kireä paita, lihaksikas yläkroppa -> naiset kyllä katsovat.
Pitää olla ne top 1% geenit jolloin lihasmassaa löytyy jo luonnostaan. Geenejähän ne naiset katsovat ja siksi "huijaavia" punttimakeja halveksuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei nimenomaan ole se upea kroppa, joka naisia kiinnostaa. Katso ympärillesi. Tee Prisma-testi. Katso tuntemiasi nuoria aikuisia, jos et halua uskoa Prisma-testiin.
Me naiset emme arvosta samoja asioita kuin te miehet. Emmekä ala arvostaa, vaikka kuinka jankuttaisitte.
Huumorintaju, sosiaalisuus, iloisuus, aktiivisuus, iso kaveripiiri jne ovat edelleen paljon, paljon isompia valtteja seuranhaussa kuin salilla käyminen.
Minun mielestäni upea atleettinen kroppa on esim. Cristiano Ronaldolla. Voitte katsoa esimerkkiä tästä:
Eli käytännössä miesmallin keho.
Pitää näyttää hyvältä mutta täytyy myös päivystää kotona jos nainen tarvitsee apua tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Itse haluan älykkään ja empaattisen miehen. Vähä sama kun yksisarvista toivois.
Olen empaattinen ja älykäs jopa viisaaksikin on kehuttu.
Voimaa, energiaa, mielikkuvitusta, huumorintajua ja hyviä geenejäkin piisaa.En kuitenkaan ole sopiva sinulle, koska minulla on mielestäni maailman paras vaimo.
Miten teillä empaattisilla älyköillä tulee niin hirveä kiire kehumaan itseänne ja kertomaan että olette varattuja? Miten se auttaa viestin kirjoittajaa?
Älykkyys on kyllä tuosta viestistä (jolle vastasit) kaukana.
Minun mieheni on älykäs, empaattinen, romanttinen, lihaksikas ja vahva. Lihakset on tulleet harrastuksen kautta ja puita pilkkomalla. Kuntosaliharjoittelu ei ole häntä varten.
Mieheni osaa korjata ja rakentaa kaikkea muuta paitsi autoja. Lisäksi hän tekee kotitöitä ja ruokaa.
Että on näitä onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta jäntevän lihaksikas mieheni kaatoi eilen lahon puun anoppilasta. Sahaa paloiksi ja tekee takkapuita. Mutta joo, kaikin mokomin pidä perse tiukasti kotoa perityssä pikkukoululaisen rullatuolissa ja valita. Parempi kaikille.
Mun miehen lihakset on ehkä alunperin hankittu urheilusta ja saliltakin. Nykyään tekee vaan raskasta työtä ja se riittää ylläpitoon. On toki luonnostaankin pitkä ja leveäharteinen. Itse olen salilla käynyt ja kyllä siellä suurin osa miehistä on ihan tavallisia, ei mitään salimakeja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jokin kumma miesten harhaluulo. Useimpien naisten ihanteena ei ole erityisen lihaksikas, vaan sopusuhtainen mies.
ainakin kaikissa naisille suunnatuissa kalentereissa ne miehet ovat yleensä hyvinkin "pieniä" ja hoikkia mutta toki kiinteässä ja sopivan lihaksekkaassa kunnossa, muistuttavat enemmän jotain uimaria kuin bodaria
"Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen"
No enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
On tämä sekavaa... Kenestä nyt taas puhutaan?
No se myyttinen joukkio "naiset", johon kuuluu kulloinkin väitteeseen sopiva määrä porukkaa, joskus riittää toki yksinkin henkilö muodostamaan tämä joukkio. Suurin osa meistä ei koskaan tähän joukkioon törmää, mutta joukkiolla on vahvat mielipiteet ja vaatimukset. Rinnakkaisjoukkio tunnetaan nimellä "miehet" ja tämä joukkio toimii hyvin samalla tavalla. Joukkioiden nimet valitettavasti ovat samat kuin yleensä käytetään sukupuolista, vaikkei joukkioilla ole mitään tekemistä sukupuolien kanssa.
Normi toimistotyöläisen pitää käydä salilla noin 3 kertaa viikossa pysyäkseen edes sopusuhtaisen lihaksikkaana. Ei tule Bull Mentulaa ihan hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Normi toimistotyöläisen pitää käydä salilla noin 3 kertaa viikossa pysyäkseen edes sopusuhtaisen lihaksikkaana. Ei tule Bull Mentulaa ihan hetkessä.
Luojan kiitos. Vain miehet saa Mentulasta seksuaalisia värinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se ongelma onkin. Heitä ei kiinnosta ne tavalliset naiset joita Prismassa näkyy ja jotka kelpuuttavat tavallisen miehen. Näille "nainen" tarkoittaa jotain missi- tai mallitasoista, upeakroppaista naista, jolla luonnollisesti on vähän korkeammat kriteerit miehelle ulkonäön suhteen kuin tavisnaisella.
"Jäntevä raksamies" kuuluu samaan sarjaan kuin joulupukki ja pääsiäispupu.