Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......

Vierailija
25.09.2021 |

Oletteko tekin törmänneet tähän paradoksiin?

Kommentit (922)

Vierailija
41/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitää olla akateeminen, mutta lihasten pitää olla työllä hankitut. Mikäköhän tuollainen työ on?

Vierailija
42/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Itse haluan älykkään ja empaattisen miehen. Vähä sama kun yksisarvista toivois.

Vakka kantensa valitsee. EI älykäs mies huoli naista, joka ajattelee noin yksioikoisesti ja minäkeskeisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on ihan helppoa. Esim rakennustyömiehillä on työllä saadut lihakset. Lisäksi testosteroni tekee sen että miehen lihakset kasvavat helposti.

Bodarimiehet ei ole naisten mieleen koska on luonnottoman näköisiä. Bodarit viehättää vain toisia miehiä.

Millaiset lihakset raksamiehillä on? Et ole tainnut nähdä nykypäivän raksaduunia läheltä - ei siellä paljon lihaksia tarvita paitsi ehkä joskus kipsilevyjä kantaessa. 

Vierailija
44/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Itse haluan älykkään ja empaattisen miehen. Vähä sama kun yksisarvista toivois.

Olen empaattinen ja älykäs jopa viisaaksikin on kehuttu.

Voimaa, energiaa, mielikkuvitusta, huumorintajua ja hyviä geenejäkin piisaa.

En kuitenkaan ole sopiva sinulle, koska minulla on mielestäni maailman paras vaimo.

Vierailija
45/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä työterveyshuollosta: Suurin osa raksamiehistä on pullukoita ja rimakäsiä. Jos joku on lihaksikas, niin käy salilla. Joo on yksittäisiä poikkeuksia.

Näinhän se taitaa olla. Harvalla on nykymaailmassa sellainen fyysinen työ joka kasvattaisi lihaksia. Korkeintaan kuluttaa niveliä ja aiheuttaa ruokahalun lisääntymistä. Itse lihoin siivoojana mutta lihasta ei todellakaan tullut.

Vierailija
46/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Inhoan salipellejä, minusta ihaninta on, kun mies tekee kotona remppa- ja pihatöitä ja pitää itsensä niin kunnossa. Ei siinä ole mitään mystistä, paitsi shoppailua rakastavalle city”miehelle”.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Parhaat adonikset löytyy sitten kiinteistöhuollon työntekijöistä. Kuolen nauruun.

Vierailija
47/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-luvullakin naisten kuolaamat miehet oli vain naamasta komeita ja oli hienot hiukset, mutta kropaltaan ihan nääntyneitä kenialaisia.

Siis vähän niinkuin Matti ja Teppo? Pää ja fledat kunnossa.

😂👍

Ps. Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy

Vierailija
48/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan ole sopiva sinulle, koska minulla on mielestäni maailman paras vaimo.

Miten teillä empaattisilla älyköillä tulee niin hirveä kiire kehumaan itseänne ja kertomaan että olette varattuja? Miten se auttaa viestin kirjoittajaa?

Vierailija
49/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihahomissa, metsätöissä ja lenkeillä tulee hyvä kroppa. Keinotekoinen pullistelu on no no.

Vierailija
50/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta jos saat itsellesi treenattua hyvin erottuvat tykit mahdollisimman pienellä vatsalla niin laita hihaton paita päälle niin huomaat ettei se noita lopultakaan paljoa haittaa mistä ne lihakset ovat tulleet...

Avainsanoja ovat lihaserottuvuus ja keskivartalohoikkuus ja se että pitäytyy kohtuullisissa kehon massoissa. Liian isoista ukoista ei tykätä samalla lailla.

Vierailija
51/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä empaattisilla älyköillä tulee niin hirveä kiire kehumaan itseänne ja kertomaan että olette varattuja? Miten se auttaa viestin kirjoittajaa?

Tuohan on todiste siitä että joku nainen on tuollaisen miehen onnistunut nappaamaan itselleen ja ilmeisen tyytyväisenäkin pitämään. Eli viestin kirjoittajalle sen pitäisi toimia rohkaisuna ettei "yksisarvisen" löytäminen mahdotonta ole, eikä kannata luovuttaa saatikka vajota epätoivoon. 

Vierailija
52/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein selität? Itse haluan hyväkuntoisen miehen, jonka kanssa mennä esim patikoimaan. Salikörmyt ja pullistelijat ei kiinnosta.

Vierailija
53/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein selität? Itse haluan hyväkuntoisen miehen, jonka kanssa mennä esim patikoimaan. Salikörmyt ja pullistelijat ei kiinnosta.

Jos mies treenaa salilla hän todennäköisesti jaksaa paremmin patikoidakin.

On teillä ihme kuvitelmat salista. Kannattaisi mennä joskus niin näette että siellä treenaa ihan normaalia sakkia.

Vierailija
54/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on todiste siitä että joku nainen on tuollaisen miehen onnistunut nappaamaan itselleen ja ilmeisen tyytyväisenäkin pitämään. Eli viestin kirjoittajalle sen pitäisi toimia rohkaisuna ettei "yksisarvisen" löytäminen mahdotonta ole, eikä kannata luovuttaa saatikka vajota epätoivoon. 

Tai sitten on vaan tarve kehua itseään. Säälittävää.

Vierailija
55/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisenkin pitäisi olla luonnonkaunis, eikä huijata meikeillä tai olla pinnallinen kosmetiikasta välittävä nainen. Naisen täytyy olla naisellinen, mutta se ylläpitoon ei pidä käyttää rahaa tai aikaa.

Mä oon iskenyt jostain syystä liki kaikki mieheni ilman meikkiä. Normisti käytän suht paljon meikkiä, mut kaikki miehet olen iskenyt saunapuhtaalla naamalla tai kaverilta lainatulla huulipunalla. Monet vielä treeneissä naama punaisena ja hikisenä.

Oikeasti outoa.

Olenko niin huono meikkaamaan?

Vierailija
56/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä ihme kuvitelmat salista. Kannattaisi mennä joskus niin näette että siellä treenaa ihan normaalia sakkia.

Mammoille kuntoilu tarkoittaa sipsipussin avausta..

mies53v

Vierailija
57/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä nyt vaan on vahvempia ja raskaampaa tekoa. Ruumiillinen työ ja vaikka jalkapallo/jääkiekko harrastus lisää monelle naiselle mieluisia miehen "muotoja". Jos lihakset on liian isoja ja erottuvia, niin se ei enää näytä hyvältä.

Vierailija
58/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoohan sen jo silmäkin. Myös näin miehenä. Sali-Markut ovat kaukana luonnollisesta ja terveen oloisesta ruumiista. Tarzan ja urheilijoista esim. kamppailulajien harrastajat näyttävät sopusuhtaisilta. Jäntevä raksamies on sitten arkisempana ilmestyksenä samaa sarjaa.

Sama homma naisten suhteen. Jäntevä mutta nainen luonnollisissa rasvoissa on suurempi ilo silmälle kuin joku ylipumpattu tai alirasvainen orava.

Ihan ku mun suusta, ja oon nainen.

Vierailija
59/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se paradoksi on? Jotkut miehet ovat luonnostaan leveäharteisia ja jotkut tekevät myös töitä, missä lihakset vahvistuvat.

Mitään luonnostaan leveäharteista ei ole olemassa. Kyllä se "leveäharteisuus" on aina fyysisellä työllä hankittu :)

Vähissä ovat nykyään myös fyysisesti niin rasittavat työt, että siinä pääsisi lihakset kasvamaan.

Vierailija
60/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen itsekin siellä salilla käynyt. Siitä huolimatta, mitä enemmän lihasta tai mitä tankkerimaisempi mies, niin ei kiinnosta. Hoikahko kroppa jees! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi