Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......

Vierailija
25.09.2021 |

Oletteko tekin törmänneet tähän paradoksiin?

Kommentit (922)

Vierailija
21/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Itse haluan älykkään ja empaattisen miehen. Vähä sama kun yksisarvista toivois.

Todellakin äly ja empatia on samalla akselilla, mutta eri päissä.

Vierailija
22/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa hei vähän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jokin kumma miesten harhaluulo. Useimpien naisten ihanteena ei ole erityisen lihaksikas, vaan sopusuhtainen mies.

60-luvullakin naisten kuolaamat miehet oli vain naamasta komeita ja oli hienot hiukset, mutta kropaltaan ihan nääntyneitä kenialaisia.

Vierailija
24/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Itse haluan älykkään ja empaattisen miehen. Vähä sama kun yksisarvista toivois.

Täällä yksi, mutta olen kyllä varattu. :/

Vierailija
25/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runcaten ruista ranteeseen.

Vierailija
26/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-luvullakin naisten kuolaamat miehet oli vain naamasta komeita ja oli hienot hiukset, mutta kropaltaan ihan nääntyneitä kenialaisia.

Siis vähän niinkuin Matti ja Teppo? Pää ja fledat kunnossa.

Vierailija
27/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon hankkinu näyttävät lihakset ja paradoksit traktor-pullingissa.

Vierailija
28/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vahva kun härkä, eikä ole käynyt salilla.

No ei ole. Hyvin harva treenaamaton saa edes 100kg penkistä. Metsurin työtä tekevä voi vetää kylmiltään maasta sen 200kg, "joka ei ole paljoa", mutta silloinkin vaatii sen, ettei tee millään työkoneella töitä, vaan moottorisahalla ja puita kantamalla.

mies53v

Vierailija
29/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää.

Vierailija
30/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin on ongelma? Naiset sanoo että vähemmän on enemmän, eli tyyliin Makwan Amirkhani ei Bull Mentula. Ja saa mennä salille, mutta ei tarvitse vetää aineita. Jos itsensä takia sitten haluaa näyttää Mentulalta niin ok, mutta kukaannei sitä vaadi.

Vierailija
31/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terveellistä se on käydä siellä salilla ja lenkkeillä ihan miehille, naisille kuin muunsukupuolisille. Nykyelämä toimistokökkimisineen ei paljon luonnostaan kuntoa kohota, vaan on suuri syy kaikenlaisille elintasosairauksille. Myöskin fyysisen työntekijöille on erillisestä punttitreenistä yms vain hyötyä, koska töissä jaksaa ja pystyy paremmin, ja taasen töissä liikeradat ja liikkeet yksipuolisia joka altistaa kulumille ja muille vaivoille.

Mulle yksi salilla treenattu mies, kiitos.

Vierailija
32/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan terveellistä se on käydä siellä salilla ja lenkkeillä ihan miehille, naisille kuin muunsukupuolisille. Nykyelämä toimistokökkimisineen ei paljon luonnostaan kuntoa kohota, vaan on suuri syy kaikenlaisille elintasosairauksille. Myöskin fyysisen työntekijöille on erillisestä punttitreenistä yms vain hyötyä, koska töissä jaksaa ja pystyy paremmin, ja taasen töissä liikeradat ja liikkeet yksipuolisia joka altistaa kulumille ja muille vaivoille.

Mulle yksi salilla treenattu mies, kiitos.

Juurikin näin. 

mies53v

Vierailija
33/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Inhoan salipellejä, minusta ihaninta on, kun mies tekee kotona remppa- ja pihatöitä ja pitää itsensä niin kunnossa. Ei siinä ole mitään mystistä, paitsi shoppailua rakastavalle city”miehelle”.

Vierailija
34/922 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenkin pitäisi olla luonnonkaunis, eikä huijata meikeillä tai olla pinnallinen kosmetiikasta välittävä nainen. Naisen täytyy olla naisellinen, mutta se ylläpitoon ei pidä käyttää rahaa tai aikaa.

Vierailija
35/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi punttiäijä. Itsekin hankin lihakseni ihan treenaamalla, ei ne työssä kasva vaikka fyysinen työ onkin.

Vierailija
37/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihailee nuoren Hugh Grantin näköisiä miehiä, ei mitään salityyppejä. Miehet ihailee toistensa lihaksia.

Vierailija
38/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystinen lähde = fyysinen työ

Vierailija
39/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä työterveyshuollosta: Suurin osa raksamiehistä on pullukoita ja rimakäsiä. Jos joku on lihaksikas, niin käy salilla. Joo on yksittäisiä poikkeuksia.

Vierailija
40/922 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lihakset ovat tulleet katutappeluista ja eeppisistä takaa-ajoista. Jos hän astuu jalallaankaan kuntosalille, jätän hänet turhamaisena ja pinnallisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi