Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on pakko avautua!!!

Vierailija
03.09.2006 |

Lapseni (3 ja 5 vuotiaat) olivat tänään ystävälläni hoidossa, kun itse olin kaupungilla ostoksilla. Laitoin lapsille eväät mukaan, kun tiesin että voi mennä pitkäänkin.



Kun sitten menin hakemaan lapsia ja kyselin että miten on mennyt niin kuulemma tosi hyvin ei mitään hätää ollut jne...



Minä sitten kiittelin kovasti ja kysyin, mitä olen velkaa. Tämä ystäväiseni sitten ihan pokerinaamalla sanoo, että jos vaikka 50e, kun olihan nää nyt täs yli 4 tuntia. Luulin vitsiksi, naurahdin ja kysyin että laitatko laskulle, rupesi kaivamaan tilinumeroa, siinä vaiheessa otin lompakosta viiskymppisen ja tyrkkäsin hänelle!!

Lähdimme samantien, autossa lapset sanoivat että on kauhea nälkä, kun eivät ole syöneet mitään. Muistin että eväät jäivät sinne, niin päätin mennä hakemaan pois piruuttanikin. Voi kuinka sattuikaan, että siellä hänen lapset söivät meidän jogurtteja ja banaaneja... Leipäpaketin sitten pyysin pois ja lähdin.



Hauskinta tässä on se että hänen vanhin lapsi on ollut meillä 2 kertaa yökylässa ja muutenkin hoidossa ilman omia eväitä, eikä koskaan ole tarjottu rahaa. En edes kehtaisi ottaa vaikka antaisivat!!



Kiitos että sain avautua :)



Olenko mielestänne tyhmä kun vedin herneen nenään ja myönnän että on kyllä aika syvällä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitanut muutamaan otteeseen ystävieni lapsia, eikä ole tullut mieleenkään pyytää siitä rahaa :O

Vierailija
2/25 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viemällä kukan tmv. En ikimaailmassa kutsuisi tuommoista ihmistä ystäväkseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätpä ainakin jatkossa miten hinnoitella jos tuo vielä lapsensa luoksesi yökylään.

Vierailija
4/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ystäville makseta lastenhoidosta, vaan annetaan joskus vastapalvelus.

Vierailija
5/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos kyseessä on vauva jolle ei voi antaa normaalia ruokaa eikä hoitotalossa ole vauvaa (eikä niinollen vauvanruokaa). huhhuh!!!



En kestäis enää kaveerata tollasen tempun jälkeen.

Vierailija
6/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään pyytää kavereilta RAHAA siitä, että katson heidän lapsiaan. Tuohan on ystävänpalvelus, joka on molemminpuolinen hyöty, sillä yleensähän se toimii myös toisinpäin. Enpä ihmettele jos meni herne nenään, niin olisi mennyt itseltänikin ja ei varmasti kovin helpolla edes ulos putkahtaisi, sillä en tarvitse " ystävikseni" tuollaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ilkeis pyytää mitään ystäväni lapsen/lasten hoidosta. Sitä paitsi hoidan heitä mielelläni jos vaan niin voin auttaa. Eiköhän siitä saa vastapalveluksen ajallaan jos on tarvis. Hävytöntä!

Vierailija
8/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen veljen vaimo on tollanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että jätät nyt tällä kertaa korot ottamatta, mutta jatkossa jos ei maksa heti niin kasvaa korkoa.

Ja muista myös kirjoittaa lasku niistä hoitolapsen syömisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneet edes omia evaitaan syoda..



Jos ma palkkaisin lastenhoitajan, joka ei edes 4 tunnissa antaisi lapsille ruokaa, valittaisin aika kovaan aaneen,,

Vierailija
12/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eihän ystäville makseta lastenhoidosta, vaan annetaan joskus vastapalvelus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän ystävän olevan sellainen, joka on apuna, kun sitä tarvitaan. Ilmeisesti ystäväsi ei ollutkaan ihan aito ystävä.

Vierailija
14/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä " ystäväsi" lukee tätä sivustoa myös!



No, olihan tuo törkeä teko joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ehkä " ystäväsi" lukee tätä sivustoa myös!

No, olihan tuo törkeä teko joka tapauksessa.

Vierailija
16/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ehkä olis tosiaan ystävänkin hyvä nähdä, mikä on yleinen tapa tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
17/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään pyytää kavereiden lapsien vahtimisesta rahaa. Eikä kyllä puolin tai toisin laittaa eväitä mukaan. Kukin tyylillään.

Vierailija
18/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ystäville pitäisi tehdä vastapalvelus...silti epäilen että tämä oli provo...vaikea ustoa, että tälläistä tapahtuu

Vierailija
19/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti, erittäin törkeä " ystävä" . Lähetä lasku niistä sun aikaisemmista lapsiensa hoidosta.

Vierailija
20/25 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et enää ota hänen lastaan teille hoitoon ilmaiseksi!



Älä jää liian kiltiksi katsomaan vierestä kun " kaveri" sikailee.

Muista ottaa asia esille seuraavalla kerralla kun tulee kylään tms. niin että saa vähän miettiä tekemisiään!

Muuten tuollasiet tyypit vain jatkavat järjetöntä käytöstään!