Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nam, tää karppaus on ihanaa. Vatsassa pekonimunakas. Ihanaa oli. - 7 kg/4 kk

Vierailija
17.09.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 36, vielä kuukauden verran odoteltavana niin uskallan siirtyä tavalliselle ruokavaliolle jossa vähemmän hiilareita. No, olenpa sentään käyttänyt raskausajan hyödykseni ja syönyt sitten noita hamppareita ja suklaita silloin tällöin, ettei tarvi niiden perään sitten haikailla!

Vierailija
2/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilla laihduttamsiella (kuntoilua, kävelyä ja hyvä sekä ravitseva ruokavalio) olen laihtunut noin 2,5 kg per viikko!



Mitä järkeä tossa touhussa on, että laihtuu alle kilon viikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköö tollanen rasvan määrä jo tuki verisuonia? Siis jos vetää koko ajan rasvaista ruokaa?

Vierailija
4/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää verisuonitauteja, kolesterolia, sydänsairauksia yms.



-5

Vierailija
5/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5

Vierailija
6/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin syödä mitä huvittaa laskematta kaloreita tai hiilihydraatteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätä palstaa lukiessani olen tullut todella iloiseksi siitä, ettei minun tarvitse laskea kaloreita tai vältellä hiilihydraatteja tai syödä eläinrasvoja.

Vierailija
8/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleistä karppaajien keskuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Bratman määrittelee ortoreksia nervosan pakkomielteeksi syödä terveellistä ruokaa. Ruokaidealisti karsii syömisiään niin pitkälle, että ravinnosta tulee eräänlainen uskonto, jota on noudatettava dogmaattisesti. Ihminen, joka valikoi elintarvikkeensa tarkasti, ei tietysti välttämättä ole ortorektikko. Jos ruoka ja syömisen suunnittelu alkaa hallita jokapäiväistä elämää, voidaan puhua häiriintyneestä syömiskäyttäytymisestä."

Vierailija
10/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi ku imettää vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ihran jotenkin kummasti muuntuvan lihakseksi. ja lihasten kasvavan ilman mitään ponnisteluja.

Vierailija
12/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sen ihran jotenkin kummasti muuntuvan lihakseksi. ja lihasten kasvavan ilman mitään ponnisteluja.

Ja toivon tosiaan, että 10-20 vuoden päästä karpit tulevat kertomaan terveydestään tänne. Katellaan sitten niitä kolestroleja ym...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ihan normaalilla laihduttamsiella (kuntoilua, kävelyä ja hyvä sekä ravitseva ruokavalio) olen laihtunut noin 2,5 kg per viikko!

Mitä järkeä tossa touhussa on, että laihtuu alle kilon viikossa?

Vierailija
14/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sopii South Beach-tyyli, jossa ei läträtä kerman kanssa, eikä mätetä metukkaa naamariin. Oikein yökötti, kun luin karppisivuilla ruokapäiväkirjoja, joissa heti aamulla syötiin 2 A-luokan grillimakkaraa jne. Voi kauheeta... on ikävää, että nää muka-karppaajat pilaa koko hyvän idean. Sillä ei tollakaan makkaranmussuttajalla paino kunnolla laskenut, pientä sahausta ylösalas, ilmeisesti suolamääristä riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mitä mä ajattelen karppauksesta: ihan hyvä karttaa huonoja hiilareita ja syödä mahdollisimman vähän lisäaineita. Vihanneksiakin syövät tavallista maija meikäläistä enemmän. En vaan jaksa ymmärtää sitä rasvan kanssa lotraamista. Miksi ihmeessä kaikki pitäisi uittaa rasvassa? miksi ei saa tukka nälkä? sehän on elimistön luonnollinen toiminto, pitäisikö opetella kuuntelemaan sitä kroppaa sen sijaan että se halutaan vaientaa?

Vierailija
16/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva on hyvä nälän tyydyttäjä, sen lisäksi että se pitää paikat kunnossa. Selluliititkin sillä häviää, vaikkei heti uskoisi.

Bodaajatkin karppaa ennen kisoja, jotta saa lihakset kunnolla näkyviin.



Itse olen erittäin tyytyväinen karppi. Useimmat vaivat aknesta pukamiin, puhumattakaan selluliitistä on häipymässä.



t: -8 kg/2kk

Vierailija
17/17 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


miksi ei saa tukka nälkä? sehän on elimistön luonnollinen toiminto, pitäisikö opetella kuuntelemaan sitä kroppaa sen sijaan että se halutaan vaientaa?

Ennenkuin syömishäiriöistä voi päästä, pitää opetella syömään vähän ja kun ei ole nälän tunnetta, siihen oppii äkkiä.