Mitkä ovat sellaisia asioita, joihin "tuhlaat" vaikka olisi rahapula?
Ihan pieniäkin juttuja. Jollekin se voi olla tupakka, jollekin kallis kynsilakka, jollekin uudet kirjat vaikka ne saisi kirjastostakin :)
Mikä on sinulle sellainen välttämätön luksus?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:22"]
Kauneudenhoitopalvelut: kampaaja (4 vkon välein), rakennekynnet, ripsenpidennykset (3 vkon välein), pedikyyri (2 kk:n välein), hieroja (kerran kuussa). Jos on pakko niin ruokabudjetista pihistetään, onneksi osaan tehdä maukkaita ja terveellisiä ruokia halvalla :)
[/quote]
Kääk, näähän kustantaa monta sataa euroa kuussa :D et ilmeisesti ole koskaan ollut oikeasti rahapulassa?
T: Palkasta jää pakollisten kulujen jälkeen n. 500€
Minä käyn kahvilassa yksin tai kaverin kanssa. About satanen menee tähän huvitukseen kuukaudessa, ja se on ainoa ns. harrastukseni tällä hetkellä.
Olen melko turhamainen, ulkonäkö pitää olla huoliteltu, viimeisillä rahoillani saatan ostaa meikkejä tai hiusvärin, jos on pakko. Laatukosmetiikkaan en kuitenkaan satsaa kuin yksittäisten tuotteiden osalta ja niistäkin voin tinkiä rahapulassa. En myöskään osaa olla kuukausia vaatteiden ostolakossa, vaan silloin tällöin tarvitsen jotain uutta piristystä, vaikka menisi viimeiset roposet.
Mä otin itselleni kallille salille kortin, 75€/kk. Elämänlaatuni parani noin 1000%! Kyllä on köyhälle yh:lle henkireikä. Lisäksi painoni on tippunut ja voin muutenkin paremmin, alkaa erottua lihaksia. Tähän ei todellakaan työttömänä olisi varaa mut yritän säästää kaikesta muusta.
Vaatteet, kahvilassa käyminen, alkoholi ja kasvikset.