Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sellaisia asioita, joihin "tuhlaat" vaikka olisi rahapula?

Vierailija
13.11.2014 |

Ihan pieniäkin juttuja. Jollekin se voi olla tupakka, jollekin kallis kynsilakka, jollekin uudet kirjat vaikka ne saisi kirjastostakin :)

Mikä on sinulle sellainen välttämätön luksus?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka ja hyvä ruoka :) 

Vierailija
22/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja suklaa... ääh :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:35"]Mitä vähemmän mulla on rahaa, sitä suurempi kiusaus on käydä ulkona kahvilla ja leffassa niistä vähistäkin rahoista.
[/quote]

heh, mulla oli aikoinaan sama! Opiskellessa jos rahat oli ihan finaalissa, ostin pakastekakkuja ja karkkia ja sipsejä. Osin sen takia että vitutti oma köyhyys, osin sen takia että puoli pussia karkkia korvas hyvin muutaman aterian.. Nykyisin elintavat ovat onneksi hieman terveellisemmät.

Vierailija
24/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja kosmetiikka.

Vierailija
25/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset ylipäätään. Ihminen ei elä yksin leivästä.

Vierailija
26/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ja laadukas ruoka, hyvä talous- ja vessapaperi, ylellinen kosmetiikka. Joka kuukausi ostan itselleni jotain kivaa, mieltä piristävää kosmetiikkaa.

Olen opiskelija ja kovalla säästämisellä sekä mahdottomalla työnteolla on välillä raskasta pitää yllä suhkot mukavaa elämäntapaa, mutta minkäs nuorena naisena teet.. Mielummin vähän vähemmän vapaa- aikaa sitten. Valintoja, valintoja.

Vierailija
27/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruoka ja kosmetiikka näyttävät olevan voitolla! Jännä juttu. Ruuan ymmärrän kyllä, mutta myönnän, että kosmetiikkaa en oikein tajua. Allergioiden takia käyttämäni kosmetiikka ei ole erityisen halpaa, mutta en saa niistä purnukoista kyllä mitään täpinöitä ja hyvää mieltä. Lähinnä ärsyttää, kun mietin, mihin kaikkeen senkin rahan olisi voinut pistää :D

Vierailija
28/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:38"]

Hmm, en itse oikein osaa ajatella hyvää ja laadukasta ruokaa luksuksena, johon "tuhlataan" vaikka ilmankin pärjäisi :) Minusta se on ihan perusedellytys.

[/quote]

Halvemmallakin pysyy hengissä... mulla se laatu on esim kokolihaa eikä lenkkimakkaraa, maustamatonta jogurttia eikä halvempaa sokeripommia jne.

Vierailija
29/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:54"]

Hmm, en itse oikein osaa ajatella hyvää ja laadukasta ruokaa luksuksena, johon "tuhlataan" vaikka ilmankin pärjäisi :) Minusta se on ihan perusedellytys.

[/quote]

Halvemmallakin pysyy hengissä... mulla se laatu on esim kokolihaa eikä lenkkimakkaraa, maustamatonta jogurttia eikä halvempaa sokeripommia jne.

[/quote]

Hengissä, mutta ei terveenä :-/

Vierailija
30/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostan kunnon vaatteet ja kengät, tingin sitten muusta.

Vierailija
31/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakat tulee kyllä aina ostettua vaikka tiedostankin että siinä olisi hirvittävän iso kuluerä pois jos en ostaisi. Alkoa en sitten tosin käytäkään ollenkaan. Toinen taitaa olla lapsen "kalliimmat" rahkat ja muut herkut joita välillä pyytää vaikka ilmankin varmasti pärjättäis :)

Vierailija
32/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ja alkoholi ylipäätään.

Vierailija
33/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:54"]

[/quote]

[/quote]

Hengissä, mutta ei terveenä :-/

[/quote]

Siksipä juuri, ruuasta ei tingitä.

Vierailija
34/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espressokahvi, mikä sopii mutteripannuun. En voi sietää vaaleapaahtoisia suodatinkahveja, joiden paahtoaste on 1, esim Juhlamokka ja Kulta Katriina. Maistuu omasta mielestä siltä, että joisi "kahvin makuista teetä" laimeaa ja laihaa litkua.. Jos ei ole varaa ostaa 4-6€ maksavaa kahvia, niin olen mielummin ilman. 

Juon kahvia 1-2 pientä kuppia päivässä, joten on saman hintaista.. Kun joisi 1-2mukia tuollaista laihaa suodatinkahvia..

Vierailija
35/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastustunnit, hiusväri kampaajalla ja lemmikkien tarpeet. Siinäpä ne tärkeimmät.

Vierailija
36/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaisuus ja luomu elintarvikkeissa. Aina, jos on vaihtoehtona.

Vierailija
37/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka. Vaatteet, vaikka en todellakaan tarvitsisi, samoin kun lapsi. Kirjat. Saatan ostaa yllättäviäkin asioita vaikka rahaa olisi vähän. Jännä kyllä, parhaimmat ostokseni ja hauskimnat bileet olen saanut aikaiseksi silloin kun on ollut vähän rahaa käytössä.

Vierailija
38/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudenhoitopalvelut: kampaaja (4 vkon välein), rakennekynnet, ripsenpidennykset (3 vkon välein), pedikyyri (2 kk:n välein), hieroja (kerran kuussa). Jos on pakko niin ruokabudjetista pihistetään, onneksi osaan tehdä maukkaita ja terveellisiä ruokia halvalla :)

Vierailija
39/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat. Ostan niitä, vaikka kaapit on jo pullollaan, enkä ehdi ommellakaan kaikista. Se on kuitenkin rakas harrastus, ja toisaalta saahan sillä perheen mukavasti vaatetettuakin samalla. Joka tapauksessa ostan liikaa kankaita.

Vierailija
40/67 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme