Annatko/annoitko miehellesi normaalia enemmän ennen pikkujouluja
Kommentit (16)
Joo, siitä pittää immee pussit tyhyjiksi.
:D nauran teidän suhteiden säälittävyydelle.
En, menkööt jos saa parempaa. Olisi ihan mielenkiintoista jos niin kävisi :)
Kaks kertaa vuodessa riittää, jos panettaa niin paljon että vieraisiin pitää mennä niin siitä vaan, kunhan ei siitä kiinni jää :D
En. Naidaan n. 5-10 krt/vko, eiköhän se riitä. Tänään mies kyllä kysyi sängyssä, että miksi olen hänen kanssaan kun saisin kenet tahansa. Niin saisinkin. Puolensa ja puolensa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:50"]
En. Naidaan n. 5-10 krt/vko, eiköhän se riitä. Tänään mies kyllä kysyi sängyssä, että miksi olen hänen kanssaan kun saisin kenet tahansa. Niin saisinkin. Puolensa ja puolensa.
[/quote]
Imartelulla pääsee jatkamaan tuota 5-10 krt/vko. Just saying.
No eipä mies käy pikkujouluissa, no en kyl minäkään.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
That's your opinion.
Siis annoin kyllä miehelleni, jotta MINUN ei tarvitsisi mennä pikkujouluihin puutteessa ja retkahtaa kehenkään.
Tai annoin ja annoin miehelleni... olin kyllä ihan saamapuolella.
Retkahdin kyllä kuitenkin työkaveriin..
N92
enpä antanu vaikka eilen oiski halunnu. nyt kaduttaa :D ja alapeukuttakaa ihan rauhassa ja naurakaa suhteen säälittävyydelle :P
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
That's your opinion.
[/quote]
Entä sitten?
Minun mies ainakin kehuu ja imartelee minua päivittäin ja todellakin edesauttaa saamisessa. Tiedän itsekin että ei välttämättä ole ihan niin totta mitä väittää, mutta entä sitten? :D
On kivaa kun toinen lämmittelee pitkin päivää ;)
Ja kehut on kylläkin heti huomattavasti lisääntyneet, kun olen timmiytynyt ja itse olen lähdössä pikkujouluihin ens pe:na ;P
Enpäs antanut, kun oli omien juhlien krapula päällä, eikä silloin tee mieli seksiä. Luotan sen verran mieheen, ettei tuo pussejaan tyhjentele muihin...