Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä menee flirttailun raja, mikä on ok

Vierailija
25.09.2021 |

Lyhyesti: aloitin uudessa työpaikassa jokin aika sitten, ja välittömästi erään työkaverin kanssa meillä synkkasi. Itse olen sinkku, mutta en sinänsä parisuhdetta etsimässä tai kaipaa, jossain vaiheessa sitten paljastui kumminkin, että tämä työkaveri on naimisissa. Hän myös kertoi, että suhde on todella onnellinen eli homma selvä.

No, meillä oli ollut jo ennen tätä ja on edelleen aika pitkällekin menevää flirttailua. Enemmän mukavaa ajanvietettä kuin varsinaisesti mitään (ainakaan itselle) sellaista, että homma olisi etenemässä. Itse vähän yritin jarrutella, koska en oikeastaan halua olla mikään kolmas pyörä, en edes ajatuksissa, mutta mies vaan jatkoi ja jopa tuntuu innostuvan vaan enemmän. Nyt viime viikolla hän jo viestitteli hyvin selkeäsanaisesti ehdotellen... vaikka edelleen kaikki on myös tulkittavissa vain puolinokkelaksi sanailuksi, riippuu nyt miten asiaa ajattelee...

Mutta noh, tämä ei taida olla päättymässä mitenkään hyvin? Ja viisainta olisi vaan lopettaa...

Mietin kuitenkin sitä, mitä oikeasti liikkuu tällaisen ihmisen mielessä? Avioliitto on omien sanojen mukaan todella onnellinen, ja silti lähettelee p*rnahtavia viestejä toiselle naiselle? Onko se jotain itsepetosta, jännityksen hakua vai mitä?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi uskoa hänellä olevan hyvä parisuhde koska ihmiset ei aina ymmärrä itseäänkään. Älä vaan laita mitään ehdottelevia viestejä hänelle, koska tulevaisuudessa koko hässäkkä voi mennä sinun syyksesi todisteiden kera!! Siis sitten kun aletaan etsiä syyllisiä.

Vierailija
42/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsisi tuo onnellisuuden korostaminen edes flirttikaverin kanssa. Rajat on tietysti hyvä tehdä selväksi, mutta kyllä sen voi tehdä ihan niinkin, että "olen parisuhteessa enkä aio pettää"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun täytyy itse tietää mitä haluat. Niin kuin joku ylempänä kirjoitti, kokeile ja mieti sitten, jos et nyt tiedä.

No minä tiedän kyllä, tämä on ihan mukavaa ja tekee työpäivistä astetta mielekkäämpiä. En minä edelleenkään suhdetta oikeasti halua, miehiä saan satunnaiseksi seuraksi kyllä jos haluan. Ap

Miksi valehtelet? Totta hitossa haluat suhteen, jos tuollaista kissa-hiiri-leikkiä lähdet leikkimään. Jos et mitään haluaisi, lopettaisit leikin jo ennen kuin se ehtisi alkaakaan. 

Vierailija
44/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa aina ilolla vastaan reiän, varsinkin jos se oikein vaikuttaa tunkevan itseään naamalle. Pikku jyystöt vaan piristää kivasti.

Vierailija
45/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun täytyy itse tietää mitä haluat. Niin kuin joku ylempänä kirjoitti, kokeile ja mieti sitten, jos et nyt tiedä.

No minä tiedän kyllä, tämä on ihan mukavaa ja tekee työpäivistä astetta mielekkäämpiä. En minä edelleenkään suhdetta oikeasti halua, miehiä saan satunnaiseksi seuraksi kyllä jos haluan. Ap

Miksi valehtelet? Totta hitossa haluat suhteen, jos tuollaista kissa-hiiri-leikkiä lähdet leikkimään. Jos et mitään haluaisi, lopettaisit leikin jo ennen kuin se ehtisi alkaakaan. 

Höpsis, minä en halua suhdetta varattuun, tämä on täysin päivänselvä asia. Ap

Vierailija
46/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mies löytänyt naiivin hattarapään, jonka itsetunto on niin romuna, että flirtillä saa tyypin kuvittelemaan itsestään vaikka ja mitä. Onnellisuuden korostaminen on osa pelisuunnitelmaa. Sillä saa hattarapään vielä enemmän koukkuun. Hattarapäähän vettä siitä johtopäätökset, että on todella erityinen, kun onnellisessa parisuhteessa oleva mieskin haluaa häntä ennemmin kuin vaimoaan. Hattarapää uskottelee jopa itselleen, ettei mitään halua ja kaikki on vain viatonta leikkiä, mutta totuus on, että hattarapää ei mitään muuta haluakaan kuin miehen kanssa sänkyyn. Sillä saa romuna olevalle itsetunnolle nostetta, kun "onnellisessa" parisuhteessa olevakin haksahti hattarapään viehätysvoimaan. Sitten ollaan täällä itkemässä, kun ei se kakkosnaisen rooli ollutkaan muuta kuin hetken panoseuraa siihen saakka, että mies löytää seuraavan hattarapään leikkikaverikseen. 

Vierailija
47/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika kova flirttailemaan. Varsinkin humalassa mutta myös muutenkin. Kavereiden miesten kanssa en sellaista kuitenkaan harrasta. Pitää olla sellainen jonka puolisoa en tunne tai sinkku. Oman mieheni kanssa flirttailen useinkin.

Itsellä raja menee siinä että työajan ulkopuolella ei viestejä lähetellä. Jos jotakin joskus tarvitsisi kysyä niin se olisi pelkkä kysymys aiheesta ilman mitään lisäjuttuja (ei hymiöitä tms) eikä keskustelu jatku vastauksen saadessani.

Ei myöskään tietenkään käydä kahvilla paitsi työpaikalla eikä silloinkaan kahden kesken vaan muun porukan kanssa.

Toinen osapuoli ei saa myöskään luulla että vireillä olisi mitään muuta kuin flirttiä eli pidän sen hyvän mielen sanailuna.

Humalassa jos olen ja vaikka "tyttöjen" kanssa viihteellä niin silloin voin flirttailla enemmän. Kerron kuitenkin olevani onnellisesti naimisissa ja jos etsii yhdenillan juttua niin ei kannata tuhlata aikaa.

Olen oikeasti onnellisesti naimisissa oleva nainen. Oltu 13 vuotta yhdessä. En ole pettänyt enkä petä. En ymmärrä pettämistä ja sotii moraaliani vastaan.

Jos joku flirttailisi kanssani noin miten ap:n työkaveri niin en lähtisi mukaan. Sivuuttaisin kiusalliset kysymykset ja vastaisin asiallisesti ilman flirttiä. Minusta tuossa on menty liian pitkälle. Ap:n kohdalla tietysti asia eri kun on sinkku mutta vastapuolella ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
48/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsisi tuo onnellisuuden korostaminen edes flirttikaverin kanssa. Rajat on tietysti hyvä tehdä selväksi, mutta kyllä sen voi tehdä ihan niinkin, että "olen parisuhteessa enkä aio pettää"

No tätä itsekin olen pohtinut. Enkä saa kiinni tästä onnellisuuden ja tekojen ristiriidasta. Jossain kommentissa sitä oli yksi omalta osaltaan selittänyt edes hieman loogisella tavalla. Ap

Vierailija
49/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, minä en halua suhdetta varattuun, tämä on täysin päivänselvä asia. Ap

Korvas heiluu niin, että tuulikin yltyy sen takia. Kukaan, joka ei halua suhdetta, ei rupea mihinkään seksiviestileikkiin kenenkään kanssa.

Vierailija
50/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mies löytänyt naiivin hattarapään, jonka itsetunto on niin romuna, että flirtillä saa tyypin kuvittelemaan itsestään vaikka ja mitä. Onnellisuuden korostaminen on osa pelisuunnitelmaa. Sillä saa hattarapään vielä enemmän koukkuun. Hattarapäähän vettä siitä johtopäätökset, että on todella erityinen, kun onnellisessa parisuhteessa oleva mieskin haluaa häntä ennemmin kuin vaimoaan. Hattarapää uskottelee jopa itselleen, ettei mitään halua ja kaikki on vain viatonta leikkiä, mutta totuus on, että hattarapää ei mitään muuta haluakaan kuin miehen kanssa sänkyyn. Sillä saa romuna olevalle itsetunnolle nostetta, kun "onnellisessa" parisuhteessa olevakin haksahti hattarapään viehätysvoimaan. Sitten ollaan täällä itkemässä, kun ei se kakkosnaisen rooli ollutkaan muuta kuin hetken panoseuraa siihen saakka, että mies löytää seuraavan hattarapään leikkikaverikseen. 

😂😂😂😂

Taattua av-laatua tätä vastaus. Ap

Vierailija
51/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä itsekin olen pohtinut. Enkä saa kiinni tästä onnellisuuden ja tekojen ristiriidasta. Jossain kommentissa sitä oli yksi omalta osaltaan selittänyt edes hieman loogisella tavalla. Ap

Oletpa lapsellinen. Pitäisi olla kaikille aikuisille selvää, että aitoa onnea ei tarvitse erikseen korostaa. Pettäjät vain sillä hivelevät hoitojensa itsetuntoa, että kertovat näiden olevan niin erityisiä, että onnellinen parisuhdekin on vaakalaudalla heidän takiaan. Ja hoito uskoo :D

Vierailija
52/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi uskoa hänellä olevan hyvä parisuhde koska ihmiset ei aina ymmärrä itseäänkään. Älä vaan laita mitään ehdottelevia viestejä hänelle, koska tulevaisuudessa koko hässäkkä voi mennä sinun syyksesi todisteiden kera!! Siis sitten kun aletaan etsiä syyllisiä.

No en minä ehdottelekaan mitään, ja selkeästi ehdottelevat viestit ja suoraan seksipuheeseen yllyttävät skippaan. Ap

Vierailija
53/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Taattua av-laatua tätä vastaus. Ap

Vielä se saattaa naurattaa, mutta muutaman kuukauden päästä ei enää kyyneleet ole naurusta johtuvia. Tämä on nähty niin monta kertaa, että melkein haukotuttaa, kun aina toistuu sama tylsä kaava. 

Vierailija
54/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika kova flirttailemaan. Varsinkin humalassa mutta myös muutenkin. Kavereiden miesten kanssa en sellaista kuitenkaan harrasta. Pitää olla sellainen jonka puolisoa en tunne tai sinkku. Oman mieheni kanssa flirttailen useinkin.

Itsellä raja menee siinä että työajan ulkopuolella ei viestejä lähetellä. Jos jotakin joskus tarvitsisi kysyä niin se olisi pelkkä kysymys aiheesta ilman mitään lisäjuttuja (ei hymiöitä tms) eikä keskustelu jatku vastauksen saadessani.

Ei myöskään tietenkään käydä kahvilla paitsi työpaikalla eikä silloinkaan kahden kesken vaan muun porukan kanssa.

Toinen osapuoli ei saa myöskään luulla että vireillä olisi mitään muuta kuin flirttiä eli pidän sen hyvän mielen sanailuna.

Humalassa jos olen ja vaikka "tyttöjen" kanssa viihteellä niin silloin voin flirttailla enemmän. Kerron kuitenkin olevani onnellisesti naimisissa ja jos etsii yhdenillan juttua niin ei kannata tuhlata aikaa.

Olen oikeasti onnellisesti naimisissa oleva nainen. Oltu 13 vuotta yhdessä. En ole pettänyt enkä petä. En ymmärrä pettämistä ja sotii moraaliani vastaan.

Jos joku flirttailisi kanssani noin miten ap:n työkaveri niin en lähtisi mukaan. Sivuuttaisin kiusalliset kysymykset ja vastaisin asiallisesti ilman flirttiä. Minusta tuossa on menty liian pitkälle. Ap:n kohdalla tietysti asia eri kun on sinkku mutta vastapuolella ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Kiitos tästä.

Ajattelen monessa kohdissa kuin sinä. Toki meillä jokaisella rajat menevät vähän eri kohdissa ja sinkulla ja varatulla on noin periaatteessa erilaiset moraalisäännöt tässä, tai pitäisi olla.

Ap

Vierailija
55/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini oli tuollainen mies. Hänellä oli viimeisillään raskaana oleva vaimo, hyvin onnellinen parisuhde miehen kanssa, säännöllinen suhde parisuhteessa olevaan työkaveriin - ja epäsäännöllinen suhde kolmeen muuhun työkaveriin.

Minua ei kiinnostanut, koska uskollinen parisuhde on tärkeä asia. Sinua ilmeisesti kiinnostaa?

Jos on jatkossa kutinaa ja kirvelyä, niin hakeudu tutkimuksiin.

Vierailija
56/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lapsellinen. Pitäisi olla kaikille aikuisille selvää, että aitoa onnea ei tarvitse erikseen korostaa. Pettäjät vain sillä hivelevät hoitojensa itsetuntoa, että kertovat näiden olevan niin erityisiä, että onnellinen parisuhdekin on vaakalaudalla heidän takiaan. Ja hoito uskoo :D

Vielä viimeisen kerran: en halua suhdetta henkilön kanssa, joka on varattu. En ole koskaan harrastanut edes yhden illan juttuja varattujen kanssa (tai noh, jos joku on valehdellut statuksestaan se on eri asia, satavarmahan ei voi olla koskaan). En aio tulevaisuudessakaan harrastaa lyhyitä tai pitkiä suhteita varattujen kanssa.

Sinun ongelmasi, jos et usko.

Ap

Vierailija
57/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini oli tuollainen mies. Hänellä oli viimeisillään raskaana oleva vaimo, hyvin onnellinen parisuhde miehen kanssa, säännöllinen suhde parisuhteessa olevaan työkaveriin - ja epäsäännöllinen suhde kolmeen muuhun työkaveriin.

Minua ei kiinnostanut, koska uskollinen parisuhde on tärkeä asia. Sinua ilmeisesti kiinnostaa?

Jos on jatkossa kutinaa ja kirvelyä, niin hakeudu tutkimuksiin.

Huom! onnellinen parisuhde miehen MUKAAN - ei kanssa. :D 

Petturin kanssa oli suhteessa useampi nainen. Säännöllisin suhde kuvitteli saavansa miehen.

Ei saanut. 

Surkeaa porukkaa.

Vierailija
58/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä flirttaile hänen kanssaan. Ettekö voi vain muuten jutella mukavia ja käydä iloisesti hymyillen normaaleja kahvipöytäkeskusteluja tauoilla? Pysyttele porukassa äläkä käy lounaalla kahdestaan hänen kanssaan. Varsinkaan uudella työpaikalla ei kannata lähteä mihinkään vihjailevaan flirttailuun. Viestittely ainakin kannattaa pitää aivan minimissä. Parhaassa tapauksessa saat hänestä hyvän kaverin vuosikausiksi, mutta harkitsemattomilla sivusuhdekuvioilla pilaat helposti koko työyhteisön ilmapiirin.

Vierailija
59/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihme homma. Tuntuu olevan ihan perusjuttu, että aina joku ukkomies roikkuu perässä.

Minkä voi lukea onnelliseksi avioliitoksi? Se, että menee ihan ok, mutta kipinä loppu? Mä jotenkin käsittäisin onnellisen avioliiton niin, että on kipinääkin ja kunnioitusta puolisoa kohtaan vielä sen verta, ettei koe tarvetta sekaantua pettämiskuvioihin.

Vierailija
60/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sitten ihan vaan niin yksinkertaista, kuten mies sanoi sinulle, että virkistykseksi ja jännitykseksi vai miten se oli. Ei ole sen kummempaa siinä takana. Tulee sitten sitä virkistystä ja jännitystä.