Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä menee flirttailun raja, mikä on ok

Vierailija
25.09.2021 |

Lyhyesti: aloitin uudessa työpaikassa jokin aika sitten, ja välittömästi erään työkaverin kanssa meillä synkkasi. Itse olen sinkku, mutta en sinänsä parisuhdetta etsimässä tai kaipaa, jossain vaiheessa sitten paljastui kumminkin, että tämä työkaveri on naimisissa. Hän myös kertoi, että suhde on todella onnellinen eli homma selvä.

No, meillä oli ollut jo ennen tätä ja on edelleen aika pitkällekin menevää flirttailua. Enemmän mukavaa ajanvietettä kuin varsinaisesti mitään (ainakaan itselle) sellaista, että homma olisi etenemässä. Itse vähän yritin jarrutella, koska en oikeastaan halua olla mikään kolmas pyörä, en edes ajatuksissa, mutta mies vaan jatkoi ja jopa tuntuu innostuvan vaan enemmän. Nyt viime viikolla hän jo viestitteli hyvin selkeäsanaisesti ehdotellen... vaikka edelleen kaikki on myös tulkittavissa vain puolinokkelaksi sanailuksi, riippuu nyt miten asiaa ajattelee...

Mutta noh, tämä ei taida olla päättymässä mitenkään hyvin? Ja viisainta olisi vaan lopettaa...

Mietin kuitenkin sitä, mitä oikeasti liikkuu tällaisen ihmisen mielessä? Avioliitto on omien sanojen mukaan todella onnellinen, ja silti lähettelee p*rnahtavia viestejä toiselle naiselle? Onko se jotain itsepetosta, jännityksen hakua vai mitä?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sinulla aikuisella ihmisellä on lopettaa se viestittely tämmöisen tapauksen kanssa? Sen estää vain yksi asia ja se on se että sinä et halua lopettaa. Koska sinä tiedät että jos sinä lopetat tämän ukkomiehen kanssa flirttailun niin hän etsii uuden kohteen. Ja sitä sinun itsetuntosi ei kestä vaikka kuinka vakuuttelet ettet häntä halua. Käytöksesi kertoo aivan jotain muuta joten sanoillasi ei ole väliä.

Terve itsetuntoinen nainen ei tarvitse pönkitystä varatulta mieheltä. Terve itsetuntoinen nainen vetää omat rajansa eikä suostu alentumaan johonkin ukkomiehen flirttikaverin asemaan. Päätösvalta on vain sinulle, sinä sen määrität miten annat itseäsi kohdella. Voin kertoa että nämä pettäjä ukot ei lähesty naista jolla on selkeästi itsetunto sekä omanarvon tunto kohdillaan koska pakit tulee ensimmäisestä rajoja ylittävästä viestistä tai kommentista joten tajuavat lopettaa ennenkuin se alkaa. Sen sijaan he lähestyvät ressukoita jotka kaipaavat miehen huomiota. Ei sillä ole väliä ettet toivo miehen kanssa suhdetta, jotain tarvetta hän sinun elämässäsi täyttää. Ihminen ei tee kirjaimellisesti mitään mikä heitä ei jossain määrin loppupeleissä palkitse. Nyt on syytä tutkailla itseäsi.

Ottamatta kantaa alkuun, tottakai huomio on kivaa ja imartelee, kun kyseessä on sellainen henkilö, joka toisissa olosuhteissa voisi hyvinkin olla "suhdemateriaalia". Onko kyse tarpeesta, ehkä, toki useimmilla on tarvetta saada positiivista huomiota ja kun ei itse elä parisuhteessa, sitä kaipaa sitten muualta.

Mutta edelleen, kyse ei ole minusta.

Ap

Siis. Miten niin kyse ei ole sinusta? Sinun elämässäsi on kyse sinusta ja sinun valinnoistasi. Ihan turha ulkoistaa vastuuta omista tekemisistä. Teitä on kaksi aikuista siinä sähläämässä käsittääkseni?

Jos kysymys on, että mikä on ihmisen motiivi toimia näin, niin kyse ei ole minusta. Tottakai meitä on tässä kaksi osapuolta, mutta minua kiinnostaa nyt hänen käytöksensä juurisyy. Sitä me voimme vain arvailla, mutta siksi kysyin teiltä, jos parviälyn voimin saisin asiaa itselleni selkeytettyä.

Eli kyse ei ole minusta edelleenkään. Minun motiivini ovat eri keskustelu.

Ap

Miksi kuvittelet tuntemattomien ihmisten osaavan selittää sinulle miehen ajatuksia? Kun ei se niin mene, että kaikki jotka käyttäytyvät tietyllä tavalla tuntevat ja ajattelevat samalla tavalla. Vaan että ihmisillä on lukemattomia eri syitä toimintaansa ja ne selviää vain kysymällä suoraan - jos silloinkaan. Esimerkiksi tässä voi ihan lennosta heittää kolme mahdollista selitystä. Mies valehtelee avioliiton tilasta. Mies kokee, että flirttailu on pettämistä vasta jos mennään konkreettisesti sänkyyn. Mies on näitä, jotka pettää hyvässäkin suhteessa. Selityksiä on yhtä paljon kuin napojakin ja vain mies itse tietää mikä niistä pitää paikkaansa.

Vierailija
82/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen oma nainen antaisi suuhoitoa päivittäin, mies ei todennäköisesti edes puhuisi sinulle, ap.

Eli mistään onnellisesta liitosta ei ole kyse. Älä usko p’a’skapuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma sinulla aikuisella ihmisellä on lopettaa se viestittely tämmöisen tapauksen kanssa? Sen estää vain yksi asia ja se on se että sinä et halua lopettaa. Koska sinä tiedät että jos sinä lopetat tämän ukkomiehen kanssa flirttailun niin hän etsii uuden kohteen. Ja sitä sinun itsetuntosi ei kestä vaikka kuinka vakuuttelet ettet häntä halua. Käytöksesi kertoo aivan jotain muuta joten sanoillasi ei ole väliä.

Terve itsetuntoinen nainen ei tarvitse pönkitystä varatulta mieheltä. Terve itsetuntoinen nainen vetää omat rajansa eikä suostu alentumaan johonkin ukkomiehen flirttikaverin asemaan. Päätösvalta on vain sinulle, sinä sen määrität miten annat itseäsi kohdella. Voin kertoa että nämä pettäjä ukot ei lähesty naista jolla on selkeästi itsetunto sekä omanarvon tunto kohdillaan koska pakit tulee ensimmäisestä rajoja ylittävästä viestistä tai kommentista joten tajuavat lopettaa ennenkuin se alkaa. Sen sijaan he lähestyvät ressukoita jotka kaipaavat miehen huomiota. Ei sillä ole väliä ettet toivo miehen kanssa suhdetta, jotain tarvetta hän sinun elämässäsi täyttää. Ihminen ei tee kirjaimellisesti mitään mikä heitä ei jossain määrin loppupeleissä palkitse. Nyt on syytä tutkailla itseäsi.

Ottamatta kantaa alkuun, tottakai huomio on kivaa ja imartelee, kun kyseessä on sellainen henkilö, joka toisissa olosuhteissa voisi hyvinkin olla "suhdemateriaalia". Onko kyse tarpeesta, ehkä, toki useimmilla on tarvetta saada positiivista huomiota ja kun ei itse elä parisuhteessa, sitä kaipaa sitten muualta.

Mutta edelleen, kyse ei ole minusta.

Ap

Siis. Miten niin kyse ei ole sinusta? Sinun elämässäsi on kyse sinusta ja sinun valinnoistasi. Ihan turha ulkoistaa vastuuta omista tekemisistä. Teitä on kaksi aikuista siinä sähläämässä käsittääkseni?

Jos kysymys on, että mikä on ihmisen motiivi toimia näin, niin kyse ei ole minusta. Tottakai meitä on tässä kaksi osapuolta, mutta minua kiinnostaa nyt hänen käytöksensä juurisyy. Sitä me voimme vain arvailla, mutta siksi kysyin teiltä, jos parviälyn voimin saisin asiaa itselleni selkeytettyä.

Eli kyse ei ole minusta edelleenkään. Minun motiivini ovat eri keskustelu.

Ap

Miksi kuvittelet tuntemattomien ihmisten osaavan selittää sinulle miehen ajatuksia? Kun ei se niin mene, että kaikki jotka käyttäytyvät tietyllä tavalla tuntevat ja ajattelevat samalla tavalla. Vaan että ihmisillä on lukemattomia eri syitä toimintaansa ja ne selviää vain kysymällä suoraan - jos silloinkaan. Esimerkiksi tässä voi ihan lennosta heittää kolme mahdollista selitystä. Mies valehtelee avioliiton tilasta. Mies kokee, että flirttailu on pettämistä vasta jos mennään konkreettisesti sänkyyn. Mies on näitä, jotka pettää hyvässäkin suhteessa. Selityksiä on yhtä paljon kuin napojakin ja vain mies itse tietää mikä niistä pitää paikkaansa.

Paitsi että ei se ole sanottua, että suoraan kysymällä mitään selviää. Kyllä minusta sinänsä ihmisten käytöksen pohtiminen yleisellä tasolla auttaa itseä monessa ymmärtämään, miksi jossain tilanteessa tapahtuu jotain.

Vierailija
84/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsisi tuo onnellisuuden korostaminen edes flirttikaverin kanssa. Rajat on tietysti hyvä tehdä selväksi, mutta kyllä sen voi tehdä ihan niinkin, että "olen parisuhteessa enkä aio pettää"

No tätä itsekin olen pohtinut. Enkä saa kiinni tästä onnellisuuden ja tekojen ristiriidasta. Jossain kommentissa sitä oli yksi omalta osaltaan selittänyt edes hieman loogisella tavalla. Ap

Oletpa lapsellinen. Pitäisi olla kaikille aikuisille selvää, että aitoa onnea ei tarvitse erikseen korostaa. Pettäjät vain sillä hivelevät hoitojensa itsetuntoa, että kertovat näiden olevan niin erityisiä, että onnellinen parisuhdekin on vaakalaudalla heidän takiaan. Ja hoito uskoo :D

Vielä viimeisen kerran: en halua suhdetta henkilön kanssa, joka on varattu. En ole koskaan harrastanut edes yhden illan juttuja varattujen kanssa (tai noh, jos joku on valehdellut statuksestaan se on eri asia, satavarmahan ei voi olla koskaan). En aio tulevaisuudessakaan harrastaa lyhyitä tai pitkiä suhteita varattujen kanssa.

Sinun ongelmasi, jos et usko.

Ap

Mitä enemmän tuota toistat sitä enemmän vahvistuu, että haluat suhdetta enemmän kuin mitään muuta. Jos oikeasti et haluaisi a) et olisi tehnyt tätä aloitusta, b) et toistelisi joka välissä, että et halua suhdetta.

Vertailukohta: varmin merkki tunnistaa ongelmakäyttäjä on lause "ei mulla mitään ongelmaa ole".

Sulla sama käänteisesti: 100*"en halua suhdetta -> varma merkki, että haluat, vaikka et edes itsellesi sitä ehkä vielä myönnä.

Tämän palstan tyyli on kyllä melkoinen. Ei tässä ole nyt kyse minusta ja motiiveistani, itsepähän itseäni satuttaisin, jos varattua aidosti haikailisin. Mutta täällä kaikki aina kääntyy kysyjään.

Minulle tällainen tilanne on uusi. Olen kohdannut miehiä, jotka suoraan sanovat haluavansa suhdetta (varattuja) ja että oma suhde on heikoissa kantimissa. Olen flirttaillut kymmenien niin varattujen kuin sinkkujen kanssa. Olen ollut suhteessa pari kertaa vähän epäterveessä asetelmassa, esim oman esihenkilöni kanssa, mutta siten kuitenkin, että siinä ei ollut kolmansia osapuolia. Näitä kaikkia on kuitenkin yhdistänyt se, että peli on ollut jollain tapaa selvä. Kukaan ei ole toiminut ristiriitaisesti suhteessa omiin uskomuksiinsa ja motiiveihinsa.

Mutta tällainen "olen onnellinen parisuhteessa, mutta lähetän toiselle naiselle seksiviestejä"-asetelma on minulle hämmentävä. Ja siksi tämän keskustelun avasin. En siksi, että puolustelisin omia tekojani, tai selittäisin sitä, miksi minusta on kiva flirttailla sopivissa rajoissa.

Ap

Mikä ihmeen tarve sulla on jäädä analysoimaan jokaisen kohdalle sattuvan idiootin käytöstä? Tässä ratkaisee se että sä olet jatkanut idiootin kanssa tekemisissä oloa etkä tehnyt elettäkään osoittaaksesi että ei oo sulle ok. Se on se mikä ratkaisee. Ei mikään muu. Olet tilanteessa jonka sinä itse mahdollistat. Itse osallistut. Että ennemmin analysoisin ihan sinua itseäsi että mitä mahdollisesti saat moisesta kanssakäymisestä? Nyt on tullut selväksi että sinun moraali käsitykseen passaa hyvin olla varattujen miesten viesti ja flirtti kaveri. Mitä muuta tarvitsee analysoida? Syyt teoille voi olla moninaiset mutta ainoat teot josta sinulla on vastuu ovat omat tekosi. Tähän mennessä ei omatuntosi kolkuta niin sitten ei. Sinullahan on täysi mahdollisuus kysyä mieheltä itseltään että miksi toimit näin? Terve ihminen olisi sen jo tehnyt mutta sinä jatkat ihmettelyä.

Vierailija
85/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsisi tuo onnellisuuden korostaminen edes flirttikaverin kanssa. Rajat on tietysti hyvä tehdä selväksi, mutta kyllä sen voi tehdä ihan niinkin, että "olen parisuhteessa enkä aio pettää"

No tätä itsekin olen pohtinut. Enkä saa kiinni tästä onnellisuuden ja tekojen ristiriidasta. Jossain kommentissa sitä oli yksi omalta osaltaan selittänyt edes hieman loogisella tavalla. Ap

Oletpa lapsellinen. Pitäisi olla kaikille aikuisille selvää, että aitoa onnea ei tarvitse erikseen korostaa. Pettäjät vain sillä hivelevät hoitojensa itsetuntoa, että kertovat näiden olevan niin erityisiä, että onnellinen parisuhdekin on vaakalaudalla heidän takiaan. Ja hoito uskoo :D

Vielä viimeisen kerran: en halua suhdetta henkilön kanssa, joka on varattu. En ole koskaan harrastanut edes yhden illan juttuja varattujen kanssa (tai noh, jos joku on valehdellut statuksestaan se on eri asia, satavarmahan ei voi olla koskaan). En aio tulevaisuudessakaan harrastaa lyhyitä tai pitkiä suhteita varattujen kanssa.

Ap

Mitä enemmän tuota toistat sitä enemmän vahvistuu, että haluat suhdetta enemmän kuin mitään muuta. Jos oikeasti et haluaisi a) et olisi tehnyt tätä aloitusta, b) et toistelisi joka välissä, että et halua suhdetta.

Vertailukohta: varmin merkki tunnistaa ongelmakäyttäjä on lause "ei mulla mitään ongelmaa ole".

Sulla sama käänteisesti: 100*"en halua suhdetta -> varma merkki, että haluat, vaikka et edes itsellesi sitä ehkä vielä myönnä.

Tämän palstan tyyli on kyllä melkoinen. Ei tässä ole nyt kyse minusta ja motiiveistani, itsepähän itseäni satuttaisin, jos varattua aidosti haikailisin. Mutta täällä kaikki aina kääntyy kysyjään.

Minulle tällainen tilanne on uusi. Olen kohdannut miehiä, jotka suoraan sanovat haluavansa suhdetta (varattuja) ja että oma suhde on heikoissa kantimissa. Olen flirttaillut kymmenien niin varattujen kuin sinkkujen kanssa. Olen ollut suhteessa pari kertaa vähän epäterveessä asetelmassa, esim oman esihenkilöni kanssa, mutta siten kuitenkin, että siinä ei ollut kolmansia osapuolia. Näitä kaikkia on kuitenkin yhdistänyt se, että peli on ollut jollain tapaa selvä. Kukaan ei ole toiminut ristiriitaisesti suhteessa omiin uskomuksiinsa ja motiiveihinsa.

Mutta tällainen "olen onnellinen parisuhteessa, mutta lähetän toiselle naiselle seksiviestejä"-asetelma on minulle hämmentävä. Ja siksi tämän keskustelun avasin. En siksi, että puolustelisin omia tekojani, tai selittäisin sitä, miksi minusta on kiva flirttailla sopivissa rajoissa.

Ap

Älä viitsi esittää hämmentynyttä. Tekopyhyys on samaa kuin lihavien ihmisten terveydestä huolissaan olevien ihmisten, jotka käyttävät keppihevosena lihavien haukkumiselle mukaempatiaa.

Sä nautit vallan tunteesta, koska varattu mies valitsi sut flirttikohteekseen ja tunnet ylemmyyttä suhteessa vaimoon.

Myöntäisit edes, etkä pitäs ihmisiä ihan tyhminä.

Vierailija
86/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tämä keskustelu pitäisi käydä? En jaksa, joten vaihdan mielipidettäni ja sanon, että nussi sen kanssa kaksi kertaa päivässä kuuden kuukauden ajan ja päätä sen jälkeen että oliko se hyvä vai huono juttu.

Älä jaksa, en minä ole varattuun suhdetta aloittamassa. Minua oikeasti kiinnostaa ihmismieli ja motiivit, miksi ihminen käyttäytyy noin. Ap

Siksi, että ihmisellä on sukuvietti, joka aiheuttaa sen, että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa. Avioliiton tai muun parisuhteen solmiminen ei muuta tätä asia mihinkään. Etkö oikeasti tätä tiennyt vai trollaatko vain?

Vierailija
87/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitäkö sä nyt täällä haet että sanottaisiin sun vaan olevan niin ihana ettei varattu voi pitää näppejään erossa? Kun sitä sä et tule kuulemaan kun se ei ole niin. Mieshän lähtökohtaisesti halveksuu sua ja pitää sua ala-arvoisena kun edes ajattelee että sinä voisit lähteä hänen juttuihinsa mukaan. Ja sinä olet lähtenyt joten mies on ollut oikeassa. Aika hyvin tommoset ukko miehetkin osaa joskus havaita ne huonolla itsetunnolla varustetut reppanat jotka tuommoiseen peliin suostuvat. Etkö mielestäsi ansaitse parempaa? Jonkun sellaisen ihmisen huomiota joka on vain sinua varten? Jankutat kuinka et ole lähtenyt peliin mukaan ja et halua miehestä mitään mutta käytöksesi kielii ihan muuta. Ei tätä tilannetta olisi jos et olisi miehen juttuihin mukaan lähtenyt. Eihän se peli jatku jos sinä pistät sen poikki. Ei se mies yksipuolisesti jaksa sulle viestiä laittaa, mutta hän saa kokoajan vastakaikua. Ymmärrätkö nyt mistä on kyse? Hukassa on ihminen elämän polulla jos ei ymmärrä omaa arvoaan tai sitä että puhua voi mitä vain mutta teot ja käytös sen loppupeleissä määrittää.

Vierailija
88/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo mieshän on ihan täysi sika

Miksi tuhlaat aikaasi sian viihdyttämiseen vai oletko yleensäkin ollut säälittävien ukko miesten viihdyke? Ei mahdu meikäläisen tajuntaan.

Toisaalta oikeasti hienoja ja oman arvonsa tuntevia naisia ei uskalla edes tommoset sika miehet puhutella missään tommosessa mielessä.

Vierailija
89/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hyvää päivää. Ap on tässä keskustelussa seuraavanlaiset mielipiteet: varattu mies joka flirttailee toiselle ja on sanonut flirttailun kohteesta että haluaa panna tätä, ei kuulemma ole pleijeri öyhöttäjä vaan hyväsydäminen. Ja se kommentoija johon tämä käytös oli kohdistunut oli myös sitä mieltä että tämä sika mies on hyväsydäminen. Siis miten pihalla te naiset oikeasti olette tosielämässä? Ennen ihmettelin että miten näillä juntti pettäjä suomimiehillä muka ikinä on mitään sivuhoitoja mutta nehän ovatkin tietty näiden kahden kaltaisia naisia joilla ei vissiin hissi kulje ihan ylimpään kerrokseen.

Nyt ei tarvitse tätäkään enää ihmetellä että mistä ne pettäjät seuransa löytävät.

Tiesittekö että ulkomailla sekä paremmissa piireissä nainen saattaa koppasta miestä turpiin jo pelkästä ehdottelusta. Ja sen tekevät siksi koska eivät todellakaan alennu tommosen miehen juttuihin ja loukkaantuvat jo siitä että mies on ajatellut kokeilla että lähtisivätkö he.

Miten huono itsetunto teillä oikeasti on? Sen voitte varmasti sanoa itsellenne että te ette kyllä mitään laatunaista tai terve itsetuntoista tapausta edusta kumpikaan. 515

Vierailija
90/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen mies, joka olisi valmis panemaan. Flirtti raja on ylitetty, mutta AP ei halua lopettaa.

Minusta tuntuu, että AP yrittää hakea toiminnalle hyväksyntää.

Vierailija
91/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tämä keskustelu pitäisi käydä? En jaksa, joten vaihdan mielipidettäni ja sanon, että nussi sen kanssa kaksi kertaa päivässä kuuden kuukauden ajan ja päätä sen jälkeen että oliko se hyvä vai huono juttu.

Älä jaksa, en minä ole varattuun suhdetta aloittamassa. Minua oikeasti kiinnostaa ihmismieli ja motiivit, miksi ihminen käyttäytyy noin. Ap

Siksi, että ihmisellä on sukuvietti, joka aiheuttaa sen, että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa. Avioliiton tai muun parisuhteen solmiminen ei muuta tätä asia mihinkään. Etkö oikeasti tätä tiennyt vai trollaatko vain?

Ihminen on mikä on, tunteet voi viedä. Ap on ihastunut.

Vierailija
92/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas naista vähätteleviä vastauksia täällä. Jos nainen haluaa flirtin kautta virkistystä elämään, ja on vieläpä sinkku, niin mikä hänestä tekee sikamiehen uhrin? Olen ollut vähän samantapaisessa tilanteessa, flirttisuhteessa varattuun ja hänen kanssaan oli myös ilmeistä, että olisi halunnut enemmänkin. Kyllä minä ihan nautin siitä, että se oli kivaa, jännittävää ja sain jonkinlaista tyydytystä tästä "leikistä". En kauheasti jaksanut miettiä heidän parisuhteensa tilaa, mutta olihan se selviö, ettei se täysin tyydyttävä ollut.

Jos jompikumpi otti osumaa, niin se oli kyllä mies.

Vierailija
93/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin varattu ei olisi elävä olento. Itse ette osaa suhtautua varattuihin. Varsinkaan jos varattu on huih, kehtooko kehtooko sannoo, noooooooo KRISTITTY.

Vierailija
94/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihan lääpällään ja haluaa että mies jättää vaimonsa tämän vuoksi. SIksi se täällä jankkaa tuntitolkulla asiaa. :D

Vierailija
95/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on ihan lääpällään ja haluaa että mies jättää vaimonsa tämän vuoksi. SIksi se täällä jankkaa tuntitolkulla asiaa. :D

Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki naiset eivät tosiaan halua jokaista miestä, jonka kanssa on kiva flirttailla. 🤦‍♀️

Vierailija
96/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Älä viitsi esittää hämmentynyttä. Tekopyhyys on samaa kuin lihavien ihmisten terveydestä huolissaan olevien ihmisten, jotka käyttävät keppihevosena lihavien haukkumiselle mukaempatiaa.

Sä nautit vallan tunteesta, koska varattu mies valitsi sut flirttikohteekseen ja tunnet ylemmyyttä suhteessa vaimoon.

Myöntäisit edes, etkä pitäs ihmisiä ihan tyhminä.

Olen eri, mutta miksi ihmeessä ihminen anonyymilla keskustelupalstalla ei olisi rehellinen?

Vierailija
97/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä toistavat väitettä, että vain parisuhteen osapuolet olisivat vastuussa parisuhteen onnistumisesta ikään kuin se olisi joku universaali totuus. Ei ole. Koko yhteisö on vastuussa parisuhteiden ja perheyksiköiden onnistumisesta. Tämän vuoksi kaikissa ihmissivilisaatioissa on muodostettu sekä yhteiskunnallisia rakenteita, instituuioita että traditioita, joiden on tarkoitus edesauttaa kahden ihmisen muodostaman yksikön menestystä. Tämän vuoksi meillä on lakeja, joilla yritetään suojella tätä perheyksikköä. Tämän vuoksi kaikki, mikä uhkaa tätä perheyksikköä, koetaan vähintään morallisesti närkästyttävänä. Kahden ihmisen kauppa on oikeasti ainakin kahden sukukunnan kautta ja usein se on koko kylän asia, jotta pariskunta voi menestyksekkäästi hoitaa suhdettaan.

Sinunlaisiisi löysän moraalin omaaviin naisiin ei enää nykyään polteta huorintekijän merkkiä polttoraudalla. Ehkä pitäisi. Saattaisivat monet parisuhteet onnistua paremmin kuin tuollaiset 'mate-poachingia' harrastavat eukot laitettaisiin yhdessä kylän väen kanssa ruotuun.

Vierailija
98/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä toistavat väitettä, että vain parisuhteen osapuolet olisivat vastuussa parisuhteen onnistumisesta ikään kuin se olisi joku universaali totuus. Ei ole. Koko yhteisö on vastuussa parisuhteiden ja perheyksiköiden onnistumisesta. Tämän vuoksi kaikissa ihmissivilisaatioissa on muodostettu sekä yhteiskunnallisia rakenteita, instituuioita että traditioita, joiden on tarkoitus edesauttaa kahden ihmisen muodostaman yksikön menestystä. Tämän vuoksi meillä on lakeja, joilla yritetään suojella tätä perheyksikköä. Tämän vuoksi kaikki, mikä uhkaa tätä perheyksikköä, koetaan vähintään morallisesti närkästyttävänä. Kahden ihmisen kauppa on oikeasti ainakin kahden sukukunnan kautta ja usein se on koko kylän asia, jotta pariskunta voi menestyksekkäästi hoitaa suhdettaan.

Sinunlaisiisi löysän moraalin omaaviin naisiin ei enää nykyään polteta huorintekijän merkkiä polttoraudalla. Ehkä pitäisi. Saattaisivat monet parisuhteet onnistua paremmin kuin tuollaiset 'mate-poachingia' harrastavat eukot laitettaisiin yhdessä kylän väen kanssa ruotuun.

Voi luoja.

Mies ja nainen tapaavat, he viihtyvät yhdessä. He jonkin aikaa antavat tunteiden viedä. Selviää, että mies on varattu. Nainen yrittää jarrutella, mies jatkaa ja haluaa vielä kiihkeämpää viestittelyä (juttelua, whatever).

Ja nainen on se pahis?

Vierailija
99/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Mies ja nainen tapaavat, he viihtyvät yhdessä. He jonkin aikaa antavat tunteiden viedä. Selviää, että mies on varattu. Nainen yrittää jarrutella, mies jatkaa ja haluaa vielä kiihkeämpää viestittelyä (juttelua, whatever).

Ja nainen on se pahis?

Miehen kehossa on testosteronia nelinkertainen määrä mieheen verrattuna. Nainen pystyy hallitsemaan halujaan paljon paremmin. Vastuu on aina naisella.

Vierailija
100/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arvaillen, tuskinpa miehen avioliitto täysin kunnossa on. Arki yllättänyt, kaipaa vaihtelua. Ei se tarkoita, ettei hän vaimostaan välittäisi, mutta kaikkihan me tiedämme miten jännittävää ja ihanaa ihastumisen tunne on.