Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä menee flirttailun raja, mikä on ok

Vierailija
25.09.2021 |

Lyhyesti: aloitin uudessa työpaikassa jokin aika sitten, ja välittömästi erään työkaverin kanssa meillä synkkasi. Itse olen sinkku, mutta en sinänsä parisuhdetta etsimässä tai kaipaa, jossain vaiheessa sitten paljastui kumminkin, että tämä työkaveri on naimisissa. Hän myös kertoi, että suhde on todella onnellinen eli homma selvä.

No, meillä oli ollut jo ennen tätä ja on edelleen aika pitkällekin menevää flirttailua. Enemmän mukavaa ajanvietettä kuin varsinaisesti mitään (ainakaan itselle) sellaista, että homma olisi etenemässä. Itse vähän yritin jarrutella, koska en oikeastaan halua olla mikään kolmas pyörä, en edes ajatuksissa, mutta mies vaan jatkoi ja jopa tuntuu innostuvan vaan enemmän. Nyt viime viikolla hän jo viestitteli hyvin selkeäsanaisesti ehdotellen... vaikka edelleen kaikki on myös tulkittavissa vain puolinokkelaksi sanailuksi, riippuu nyt miten asiaa ajattelee...

Mutta noh, tämä ei taida olla päättymässä mitenkään hyvin? Ja viisainta olisi vaan lopettaa...

Mietin kuitenkin sitä, mitä oikeasti liikkuu tällaisen ihmisen mielessä? Avioliitto on omien sanojen mukaan todella onnellinen, ja silti lähettelee p*rnahtavia viestejä toiselle naiselle? Onko se jotain itsepetosta, jännityksen hakua vai mitä?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun täytyy itse tietää mitä haluat. Niin kuin joku ylempänä kirjoitti, kokeile ja mieti sitten, jos et nyt tiedä.

Vierailija
22/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos ihan kysyisit, onko juttu puolisolle ok?

Olen kysynytkin. Mihin mies totesi, ettei varmasti tykkäisi jos tietäisi. Ap

Etkä siinä tilanteessa sanonut hänelle, että "Ehkä meidän olisi sitten parempi lopettaa tällainen viestittely", koska...?

Itse asiassa olen monesti sanonut tämän ja kysynyt suoraankin, että miksi hän haluaa viestitellä, vihjailla, jutella selkeästi moraalisesti vähintäänkin arveluttavalla tasolla. Vastaukset ovat sarjassa "koska se on kivaa ja virkistää". No, näinhän se on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut ja eronneet koetaan enemmän vapaaksi riistaksi.

Vaikea sanoa, yrittääkö hän rakentaa itselleen haaremia, vai mitä. Joka tapauksessa "todella onnellisesti naimisissa" olevan herran sanojen ja tekojen välillä on räikeä ristiriita.

No tämä ristiriita juuri on se, mikä ihmetyttää. Jos hän sanoisi, että kotona on väljähtänyt liitto jossa ollaan yhdessä lasten takia (tai jotain...), käytöksen ymmärtäisi, vaikkei se silloinkaan moraalisesti sen enemmän oikein olisi. Mutta nyt en vain ymmärrä. Ap

Vierailija
24/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö kun TV:stä tuli se dokumentti jossa nykyään seitsemänkymppiset muistelevat hippiaikaa? Kun piti rakastella kaikkien kanssa, halusi tai ei, koska kieltäytymistä pidettiin erittäin epäkohteliaana ja sitä paheksuttiin syvästi. Oliko se 60-luvulla vai milloin?

Vierailija
25/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun täytyy itse tietää mitä haluat. Niin kuin joku ylempänä kirjoitti, kokeile ja mieti sitten, jos et nyt tiedä.

No minä tiedän kyllä, tämä on ihan mukavaa ja tekee työpäivistä astetta mielekkäämpiä. En minä edelleenkään suhdetta oikeasti halua, miehiä saan satunnaiseksi seuraksi kyllä jos haluan. Ap

Vierailija
26/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä siinä tilanteessa sanonut hänelle, että "Ehkä meidän olisi sitten parempi lopettaa tällainen viestittely", koska...?

Itse asiassa olen monesti sanonut tämän ja kysynyt suoraankin, että miksi hän haluaa viestitellä, vihjailla, jutella selkeästi moraalisesti vähintäänkin arveluttavalla tasolla. Vastaukset ovat sarjassa "koska se on kivaa ja virkistää". No, näinhän se on. Ap

Mitä siis vielä haluat tietää? Minä en ymmärrä, miksi jatkat tuollaista, mutta vielä vähemmän ymmärrän että mitä meiltä tällä ketjulla halusit, kun mies on jo vastannut kysymykseesi.

Vierailija
27/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ajattelet? Onko rajasi ylitetty?

Flirttailun pitäisi olla molemmille mukavaa, tuntua hyvältä ja piristää päivää.

Ei minun rajani varsinaisesti ole ylittynyt, mutta jos olisin suhteessa, niin olisi ylittynyt reilusti. Ap

Silti jatkat ja mahdollistat miehen toiminnan joka on mielestäsi ylittänyt reilusti rajat. Aloituksessa väitit, että olet yrittänyt jarrutella. Taitaapa kuitenkin olla niin, että nautit flirtistä ja saamastasi huomiosta etkä todellisuudessa halua sen loppuvan.

Vierailija
28/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö AP mikä on miehen ja hänen naisensa parisuhdemuoto? Ehkä ovat onnellisesti avoimessa suhteessa, jolloin flirttailu ja sekstailu muitten kanssa on ok. Ehkä ovat polyamoristeja. 

Sitten on kans se mahdollisuus, että mies kokeilee saisiko sinusta sivupanon. Muistahan että miehille ei ole mikään ongelma harrastaa seksiä ilman tunteita.

M

En tiedä, mutta sitä olen kysynyt onko hän koskaan pettänyt, niin väittää että ei. Voi toki valehdella tai sitten olla asetelma, missä tosiaan toiset naiset tai miehet ovat ok.

Ap

Vierailija
29/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että jos olisit itse suhteessa, ei olisi ok. Raja on ylittymässä siellä toisella puolella. Jos se on sinulle ok että sinun kanssa sen rajan voi ylittää ja pystyt olemaan tilanteessa, ei kai sinun kannaltasi pitäisi siinä olla kummempaa mietittävää.

Vierailija
30/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ajattelet? Onko rajasi ylitetty?

Flirttailun pitäisi olla molemmille mukavaa, tuntua hyvältä ja piristää päivää.

Ei minun rajani varsinaisesti ole ylittynyt, mutta jos olisin suhteessa, niin olisi ylittynyt reilusti. Ap

Silti jatkat ja mahdollistat miehen toiminnan joka on mielestäsi ylittänyt reilusti rajat. Aloituksessa väitit, että olet yrittänyt jarrutella. Taitaapa kuitenkin olla niin, että nautit flirtistä ja saamastasi huomiosta etkä todellisuudessa halua sen loppuvan.

Niin nautinkin, en minä sitä kiistä hetkeäkään. Mutta kyllä, yritin reippaasti jarruttaa siinä vaiheessa, kun hän kertoi perheestään. Koen silti, että en minä ole vastuussa siitä, mitä hän tekee. Ap

Vierailija
31/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis vielä haluat tietää? Minä en ymmärrä, miksi jatkat tuollaista, mutta vielä vähemmän ymmärrän että mitä meiltä tällä ketjulla halusit, kun mies on jo vastannut kysymykseesi.

Totta, tätä on vaikeaa selittää.

Normaali flirtti on minulle juuri tuota, kivaa ja virkistävää. Sitten kun mukaan tulee ihan oikeasti seksipuheet jne, homma menee itsellä yli "normaalin flirtin". Ja jos itse olisin suhteessa, en tekisi sellaista, vaikka se olisi kuinka kivaa ja virkistävää. Tätä ristiriitaa minä nyt ihmettelen. Teidän kanssanne, kun en oikein tästä osaa ja kehtaa livenä jutella kenenkään kanssa. Ap

Vierailija
32/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viidenkympin kriisi äijällä

Vierailija
33/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tämä keskustelu pitäisi käydä? En jaksa, joten vaihdan mielipidettäni ja sanon, että nussi sen kanssa kaksi kertaa päivässä kuuden kuukauden ajan ja päätä sen jälkeen että oliko se hyvä vai huono juttu.

Älä jaksa, en minä ole varattuun suhdetta aloittamassa. Minua oikeasti kiinnostaa ihmismieli ja motiivit, miksi ihminen käyttäytyy noin. Ap

No, minä teen sitä siksi, että olisi iloinen mieli ja tuntuisi että on yhteys jonkun toisen ihmisen kanssa, etten ole oman perheeni ulkopuolella yksin ja hylätty, vaan tunnen olevani hyväksytty ja olemassaolooni oikeutettu. Sitten jaksan perhearkeakin paremmin. Ok, myönnän että minulla on hirveä läheisyyden kaipuu ja olemme vaimon kanssa tässä erilaisa, hän ei ole niin hellyydenkipeä ja hän ahdistuu jos olen koko ajan kiehnäämässä, mitä siis teen jos en saa puhua kenenkään muun naisen kanssa esimerkiksi viikkoon. Surkea juttu, mutta minkäs teet. Näin tämä minun kohdallani toimii, minkäs teet. Helpompaa olisi olla tunteeton robotti mutta kun en ole.

Hmm, tässä on tavallaan logiikkaa, vaikka kieroa. Ehkä jonkinlainen hyväksynnän ja läheisyyden kaipuu tässäkin taustalla. Ap

Vierailija
34/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa hiukan vastuuta ap:lla, mitä tekee ja aiheuttaa miehen puolisolle. Miltä tuntuu kohdata tuon miehen puoliso, jos lähtee miehen kanssa etenemään. Tosin ap kertoi jotain, ettei halua suhdetta miehen kanssa, mikä vaikuttaa hieman ristiriitaiselta mahdollisiin tuleviin tekoihin nähden.

Vierailija
35/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa hiukan vastuuta ap:lla, mitä tekee ja aiheuttaa miehen puolisolle. Miltä tuntuu kohdata tuon miehen puoliso, jos lähtee miehen kanssa etenemään. Tosin ap kertoi jotain, ettei halua suhdetta miehen kanssa, mikä vaikuttaa hieman ristiriitaiselta mahdollisiin tuleviin tekoihin nähden.

Olen eri mieltä. Parisuhteesta ovat vastuussa sen osapuolet, eivät muut.

Vierailija
36/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Vierailija
37/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, on täällä kummallisempiakin keskusteluja nähty. Mitä tulee ap:n kyssäriin, normaali flirttailu on ihan normaalia, mutta sen normaalin raja on sitten häilyvä. Itselle esim suorat ehdottelut eivät enää ole flirttiä, vaikka ne sellaiseksi naamioisi.

Vierailija
38/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niinkin. Joskus parisuhteessa olevat eivät vain ota vastuuta siitä. Vaihtoehtoja toimia on monia.

Vierailija
39/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen motiivien sijaan keskittyisin ihan omiin motiiveihini, jos jostain syystä päätyisin yhtään millekään flirttailun tasolle varatun miehen kanssa. Ei se ap miehen vika ole, jos sinä annat ymmärtää jotain muuta kuin mihin olet valmis. Vastuu se on sinullakin, ei vain miehellä. 

Vierailija
40/107 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies tekee tuota koska voi. Se tuo jännitystä ja säpinää hänen päiviinsä, sen voi tehdä salaa vaimolta ja ap mahdollistaa se kun on mukana flirtissä. Tuollaisilla miehillä ei ole moraalia, enkä ihmettelisi jos viimeistään jossain illanvietossa yrittäisi lähennellä enemmänkin.

En voi kiistää etteikö mukavan miehen huomio olisi imartelevaa ja kivaa minustakin, mutta tuolla tavalla vaimonsa selän takana toimiva ei ole mukava mies.

Minä viheltäisin pelin heti poikki, jos olisin ap. En arvosta puolisoaan pettävää ihmistä, enkä halua olla millään tavalla mukana missään draamassa. Tuollainen mies ei ansaitsisi minulta mitään egon pönkitystä tai muutakaan huomiota. Mies on myöntänyt, ettei vaimo tykkäisi jos tietäisi, eli mies on luvattomilla teillä.

Olisin miehen kanssa tekemisissä vain pakollisen, ja sen ulkopuolella hän saisi minulta vain viileän asiallista käytöstä. Tuskin ap on ainoa tai ensimmäinen nainen jota mies lämmittelee, on nämä miehet nähty niin moneen kertaan.