Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumetta oli äsken taas 37.4 suusta!! Voinko huomennakaan mennä töihin jos vointi sallii!

Vierailija
06.10.2023 |

Flunssa.
Eilen illalla oli myöhään 37.6.
Nyt 37.4.
Nuha päällä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi oo kuumetta.

Ihan pientä lämpöö.

Kaikilla ihmisillä on suu lämpö n. 36.6-37.0 normaalistikin.

Kainalosta lämpö vaihtelee normaalisti 35-36 välillä.

Vierailija
2/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko tavallinen työläinen vai hoitaja syöpäosastolla.

(Kuka mittaa lämpöä suustaan?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oo kuumetta.

Ihan pientä lämpöö.

Kaikilla ihmisillä on suu lämpö n. 36.6-37.0 normaalistikin.

Kainalosta lämpö vaihtelee normaalisti 35-36 välillä.

Eikä oo.

Mulla on suusta lämpö normaalisti 35.8

Kainalosta vain 35.4

:D

Vierailija
4/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume itsessään ei ole syy olla pois töistä, jos oma jaksaminen työnteon muuten sallii. Vain mahdollinen muihin ihmisiin tarttuva tauti siellä kuumeen taustalla voi olla syy poissaololle.

Vierailija
5/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä olet töissä? Huutomerkkitehtaassa?

Vierailija
6/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi töihin. Ei sairaana ja kuumeisena tarvitse mennä töihin.

Vierailija
7/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normi on 35,5. Noilla lukemilla oisin tosi kipee.

Vierailija
8/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko se oli korvasta, kainalosta ja peräsuolesta? Puhdistitko edes sitä mittarin päätä mittausten välillä?

Vierailija
9/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin ei kannata mennä. Jos kannatat vapaata markkinataloutta, älä mene töihin. Valtio on jo vuosikymmeniä kieltänyt vapaan kilpailun työvoimalta. On aika asettaa rajat!

Vierailija
10/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat saikkua varmasti, jos sanot että on flunssa. Ei kyllä kannata mistään 37.4 "kuumeesta" edes mainita. Se ei ole mitään kuumetta, pientä lämpöä, hoitajan mielestä olet ehkä turhasta valittaja. Sanot vain että on flunssa. Se kuulostaa pahemmalta ja riittää.

Vierailija
11/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tässä eräänä päivänä töiden jälkeen lämpöä 39.5 - Burana naamaan ja seuraavana aamuna töihin.

Vierailija
12/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin mitata takapuolesta ja välittömästi tarkistus mitata suusta samalla mittarilla, jos takapuolesta saa pienemmän tuloksen ei ole kuumetta!

Vierailija
13/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tässä eräänä päivänä töiden jälkeen lämpöä 39.5 - Burana naamaan ja seuraavana aamuna töihin.

Joko olet provo, tai sitten aivan äärettömän tyhmä!

Vierailija
14/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on se 37.4 kuumetta. Itellä on ollut jo vuosia lämpö joka päivä 37.5-37.8. Sitähän vois ottaa muutaman kuukauden saikun ihan hyvin vuoksi. 

Vierailija
15/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen 37,5 ja olin niin kipeä etten juuri jaksanut sängystä nousta. Eipä onneksi tarvinnutkaan.

Vierailija
16/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaista mattoa sydänsairaudelle.

Vierailija
17/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet provo, tai sitten aivan äärettömän tyhmä!

Tai sitten en valita turhasta.

Vierailija
18/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat saikkua varmasti, jos sanot että on flunssa. Ei kyllä kannata mistään 37.4 "kuumeesta" edes mainita. Se ei ole mitään kuumetta, pientä lämpöä, hoitajan mielestä olet ehkä turhasta valittaja. Sanot vain että on flunssa. Se kuulostaa pahemmalta ja riittää.

Sehän riippuu ihan ihmisestä. Mun lämpö normaalisti on alle 36. 37,4 on jo semmonen että tärisen horkassa ja on tosi kipeä olo. Yli 38 on paljo helpompi kestää, on jopa melkeen normaali olo. Oon ollu töissä yli 39 asteen kuumeessa, ku en tajunnu että on kuumetta. Väsytti vain. Mutta vähän päälle 37 ja oon aivan hyödytön ja kipee.

Vierailija
19/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaista mattoa sydänsairaudelle.

Ekalla kommentoijalla on varmaan kevyt sisätyö. Eipä se sydänlihastulehdus iske, kun koneella näpyttelee. Se vaatii fyysistä raskasta hommaa. On ihan sama istutko flunssassa tietokoneella vai makaatko sängyssä. En minä ainakaan kotonakaan makaa sängyssä. Siinähän puutuu koko kroppa. Koneella istun sohvalla. 

eri

Vierailija
20/27 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan ihmisestä. Mun lämpö normaalisti on alle 36. 37,4 on jo semmonen että tärisen horkassa ja on tosi kipeä olo. Yli 38 on paljo helpompi kestää, on jopa melkeen normaali olo. Oon ollu töissä yli 39 asteen kuumeessa, ku en tajunnu että on kuumetta. Väsytti vain. Mutta vähän päälle 37 ja oon aivan hyödytön ja kipee.

Outoa että 37.4 tärisee horkassa ja 39 tuntee itsensä terveeksi. Ettei vain se "horkka" johdu sittenkin siitä itse taudista? Kyllähän flunssassa on ekana päivänä kauhean sairas ja palelevakin olo, vaikka ei ole yhtään kuumetta.