Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pelaa, minä itken yksinäisyyttäni

Vierailija
13.11.2014 |

Kai olen marttyyri, mutta en vaan saa unta kun tuo pelaa tuolla aamuviiteen saakka. Herään aina siihen kun hän kömpii sänkyyn ja menee taas tunti nukahtamiseen. Mies tietää etten saa tuon takia unta ja että voin univajeen vuoksi huonosti mutta ei vaan kiinnosta. Kyse ei ole siitä etteikö hän saisi pelata, mutta tänäänkin se on ollut huoneessaan ovi kiinni viidestä saakka. Sitä ennen ei ehditty edes jutella, koska töiden jälkeen hän otti nokoset, koska ei ollut yöllä ehtinyt nukkua...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdistanut muutenkin koko päivän ja haluaisin vaan että toi ottaisi syliin ja silittelisi hetken :( en halua mennä sellaista erikseen pyytämään, tulisi vaan pahempi olo kun olen niin huono ettei minua voi halata kuin pakosta tai säälistä.

Vierailija
2/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle

T. Mies yövuorosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuko se siellä? :)

Vierailija
4/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija vaan...

Vierailija
5/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin riemuissani jos edes olisi vaikka aamuun asti pelaava tyttöystävä. Noh, näillä mennään.

Vierailija
6/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:43"]Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle

T. Mies yövuorosta
[/quote]

En laita muuten täydellistä miestä vaihtoon. Mikä teillä miehillä muutenkin on tällä foorumilla kun pitää aina painottaa että olette miehiä? Mitä lisäarvoa se sun viestille toi?

Vierailija
7/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:46"]Itsehän olisin riemuissani jos edes olisi vaikka aamuun asti pelaava tyttöystävä. Noh, näillä mennään.
[/quote]

Niin ja Afrikan lapsi olisi riemuissaan jos sillä olisi yhtä paljon ruokaa kuin sulla, liittyy aiheeseen yhtä paljon.

Vierailija
8/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuu 42 vuotias täti, joka pelaa myös.

Meillä teini-ikää lähestyvät muksut. Otamme peliviikonloppuja mielellämme! Kumpikin pelaa omissa huoneissaan juttujaan, mutta...vain ja ainoastaan silloin kun lapset ovat poissa kahdesti kuussa. Mummoloissa. Meillä isoäidit ovat mahdollistaneet meidän elämän tyylin!

Pelaamista saa järkeistää. Ei siitä mitään tule, että piipahtaa tunnin per vuorokausi. Vaan se, että saa olla yhteisössä 24/7.

Vierailija
9/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:43"]Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle

T. Mies yövuorosta
[/quote]

En laita muuten täydellistä miestä vaihtoon. Mikä teillä miehillä muutenkin on tällä foorumilla kun pitää aina painottaa että olette miehiä? Mitä lisäarvoa se sun viestille toi?
[/quote]Nyt en ihmettele miksi miehesi vain pelaa

Vierailija
10/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkohan ottanut mun eksän? :/ Mulle ei pelileskeys sopinut. Nykyisen miehen kanssa ei luojan kiitos tuota ongelmaa.

Vierailija
11/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi vaikka olisi koko päivän huoneessaan, jos vaan tulisi yöksi mun viereen. En oikeesti kestä jos tämäkin yö menee tunnin parin unilla :(

Vierailija
12/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska !

ap

Vierailija
13/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:43"]Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle

T. Mies yövuorosta
[/quote]

[/quote]Nyt en ihmettele miksi miehesi vain pelaa
[/quote]
Enkä minäkään ihmettele miksi sinä olet sinkku.

Vierailija
14/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:55"]Mua ei haittaisi vaikka olisi koko päivän huoneessaan, jos vaan tulisi yöksi mun viereen. En oikeesti kestä jos tämäkin yö menee tunnin parin unilla :(
[/quote]On sullakin elämää... vai onko ???

Vierailija
15/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:54"]oletkohan ottanut mun eksän? :/ Mulle ei pelileskeys sopinut. Nykyisen miehen kanssa ei luojan kiitos tuota ongelmaa.
[/quote]
Näitä miehiä taitaa alle nelikymppisistä olla aika valtava osa. En vaan ymmärrä miks pitää pelata kymmeniä tunteja putkeen. Kyllä mäkin olin sinkkuna usein koko päivänkin koneella, mutta en todellakaan tekisi sitä jos olisi oikeaakin seuraa tai jopa seksiä vaihtoehtona.

Vierailija
16/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:55"]Haistakaa paska !

ap
[/quote]
Jukranpujut kun nyt olitkin nokkela! Nostan hattua! Uskomaton rölli!

Vierailija
17/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:54"]oletkohan ottanut mun eksän? :/ Mulle ei pelileskeys sopinut. Nykyisen miehen kanssa ei luojan kiitos tuota ongelmaa.
[/quote]
Näitä miehiä taitaa alle nelikymppisistä olla aika valtava osa. En vaan ymmärrä miks pitää pelata kymmeniä tunteja putkeen. Kyllä mäkin olin sinkkuna usein koko päivänkin koneella, mutta en todellakaan tekisi sitä jos olisi oikeaakin seuraa tai jopa seksiä vaihtoehtona.
[/quote]Lassukoita !

Vierailija
18/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:55"]Mua ei haittaisi vaikka olisi koko päivän huoneessaan, jos vaan tulisi yöksi mun viereen. En oikeesti kestä jos tämäkin yö menee tunnin parin unilla :(
[/quote]On sullakin elämää... vai onko ???
[/quote]
Niin mitä tarkoitit? On mulla päivisin muutakin tekemistä kuin roikkua mieheni lahkeessa, mutta ei kai ole liikaa pyydetty että kahden aikaan voisi tulla nukkumaan kun molemmilla kuitenkin herätys aamulla. Näin yöllä mulla ei ole muuta elämää kuin maata sängyssä, itkeskellä, odottaa unta turhaan ja postailla av:lle.

Vierailija
19/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi tuollaisen miehen kanssa. Kyllä saisi muutoin olla melkoisen timanttinen yksilö, jotta se kompensoisi addiktiivisen pelaamisen (muutama sessio oikeasti silloin tällöin nyt tietysti olisi vielä ok) sekä välinpitämättömyyden kumppania ja tämän perustarpeita kohtaan.

Vierailija
20/51 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:43"]Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle

T. Mies yövuorosta
[/quote]

[/quote] lue sun aloitus! ei 'muuten täydellinen mies' käyttäydy noin.