mies pelaa, minä itken yksinäisyyttäni
Kai olen marttyyri, mutta en vaan saa unta kun tuo pelaa tuolla aamuviiteen saakka. Herään aina siihen kun hän kömpii sänkyyn ja menee taas tunti nukahtamiseen. Mies tietää etten saa tuon takia unta ja että voin univajeen vuoksi huonosti mutta ei vaan kiinnosta. Kyse ei ole siitä etteikö hän saisi pelata, mutta tänäänkin se on ollut huoneessaan ovi kiinni viidestä saakka. Sitä ennen ei ehditty edes jutella, koska töiden jälkeen hän otti nokoset, koska ei ollut yöllä ehtinyt nukkua...
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:46"]
Itsehän olisin riemuissani jos edes olisi vaikka aamuun asti pelaava tyttöystävä. Noh, näillä mennään.
[/quote]
Olisitkohan nyt ihan varmasti?
Voihan sitä luulla että seurustelu tekee autuaaksi, mutta ei kyllä tehnyt kun oli just 24/7 pelaavan kumppanin kanssa. Mitätön olo tuli vain kun muiden seura virtuaalimaailmassa ja kuulokkeiden välityksellä maittoi enemmän eikä mikään tosielämän tekeminen kelvannut.
[/quote]
Tosielämän tekeminen? Kävikö kumppani vaatekaapin kautta Narniassa pelaamassa vai mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
Mietipä vaikka sitä aikas kuluksi.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:32"]Hoh.
Sinä jolla on se pelaava mies.
Jos löytyy yhtään kielitaitoa niin suosittelen että menet jonkin muun kuin suomenkielisen maan sivustolle ja jutustat asiasi siellä. Ei siksi, että sinussa olisi mitään vialla, vaan siksi, että ei suomalaisilla sivuilla saa kuin p-kaa silmilleen, oli sitten asia aivan täysin mikä hyvänsä, olitpa oikeassa, väärässä tai mitä vain.
Ei täältä mitään kostu muuta kuin pahan mielen. Joku purkaa sydäntään ja sitten sakki mättää vittuilua jostain kirjoitusvirheestä ja ties mistä.
Ihan kuin olisi jotain borderlineja 80% foorumeiden väestä.
Onnea matkaan ja mieti, onko tosta pelihommasta oikeastaan ulospääsyä muuten kuin että otat asian puheeksi, ja onko niin paha jos joudut ottamaan sen puheeksi. Sinä päätät.
[/quote]
En ajatellutkaan täältä mitään kovin järkeviä vastauksia saavani, kunhan vaan puran turhautumistani. En tiedä muita anonyymejä foorumeita kuin 4chanin ja sieltä tuskin tulee tällaiselle ymmärrystä. Ihmetyttää kyllä nää tyypit jotka on heti jättämässä kun on mitään ongelmaa.
[/quote]Kiellät ongelman, mutta avaudut täällä kun joudut yksin nukkumaan : |
Tulee jotenkin jakomielinen olo.
Mitä jos vain jätätte ne siat, mua ei kiinnosta teidän idioottiukkonne paskan vertaa.
Öitä ;D
Ei kuulosta hyvältä. Älä alistu moiseen. Itse olen ollut kahdessakin suhteessa missä näin...ei se ole elämää..ei se ole sellaista mitä pitää sietää. Kyllä asia pitää keskustella ja tehdä yhteinen sopimus mikä tyydyttää molempia. Esim. että mies pelaisi vain parina iltana viikossa tai kerran viikossa tai yhden viikonlopun kuukaudessa tai mikä sinusta tuntuisi määrältä minkä voisit sietää.
Mun suhteessa se oli kausittaista, mutta sitten kun pelasi niin pelasi joka ilta ja monta tuntia. Selitti muka että se on pelin kannalta välttämätöntä, että siinä voi edetä ja siinä pelattiin ryhmässä niin ei voi pettää muka pelikavereita et tietyt jutut piti pelissä suorittaa joka päivä. Pelejä on tietysti monenlaisia. Tee selväksi ettei tuollainen nyt vetele, että jos hän välittää suhteestanne, niin joku muutos pitää tulla. Et ole silloin säälittävä - päin vastoin..minusta nainen tekee itsestään säälittävän jos suree asiaa eikä uskalla tai viitsi puoliaan pitää. Nukahtaminen oli minullakin vaikeaa jos pelissä piti näpyttää kauhean kovaa. Rauhallisemmassa pelissä opin nukahtamaan tietokoneen huminaan ja rauhalliseen hiiren klikkailuun...sitten tosin kans heräsin kun mies änki sänkyyn nukkumaan.
Suhteessa pitää toki joustaa ja antaa toiselle tilaa tehdä omia juttuja, mutta ei niin että tuntee itsensä laiminlyödyksi. Olen oikeutettu hellyyden osoituksiin ja syliin. Itselläni oli toisessa parisuhteessa (josta lapsia) miehen kanssa niin kans ettei ottanut oikein syliiin koskaan, istui koneella ja oli nöyryyttävää sitä ruinata. Ei pidä miettiä sitä ruinausmielessä vaan että napakasti sanoo mieltä on.
Ei pidä jäädä epätyydyttävään suhteeseen. Ensin yrität puhua ja jos tunnet edelleen ettei mies tajua tai suostu muutokseen niin sitten mieti vaihtoehtona eroa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:43"]Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle
T. Mies yövuorosta
[/quote]
En laita muuten täydellistä miestä vaihtoon. Mikä teillä miehillä muutenkin on tällä foorumilla kun pitää aina painottaa että olette miehiä? Mitä lisäarvoa se sun viestille toi?
[/quote]
Samaa mieltä. Alkaa kyllästyttään tää juttu.
M55
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:43"]Laita vaihtoon ! Jokainen itseään arvostava nainen tarvitsee kunnon miehen. Hyvää yötä sulle
T. Mies yövuorosta
[/quote]
En laita muuten täydellistä miestä vaihtoon. Mikä teillä miehillä muutenkin on tällä foorumilla kun pitää aina painottaa että olette miehiä? Mitä lisäarvoa se sun viestille toi?
[/quote]Nyt en ihmettele miksi miehesi vain pelaa
[/quote]
Enkä minäkään ihmettele miksi sinä olet sinkku.
[/quote]Ennemmin sinkku kuin pelaajan epätoivoinen teinihoro makkarissa
[/quote]
Tämä teinihoro saa sentään rakkautta useimpina päivinä, ja pysyy näköjään teininä vuosikymmenestä toiseen. Te sinkkumiehet ootte kyllä huvittavia internetissä, huorittelette anonyymejä kuin kovatkin jätkät :D Mene laudalle ulisemaan.
[/quote]mitä rakkautta sä oikeen saat, jos se jo viideltä sulkeutuu pelaamaan? T: Nainen aamuvuoroon lähdössä, jota samperisti ärsyttää tollaset inisisijät, jotka rähjää niille, jotka kertoo että muutakin olisi..
Ensinnäkin, älä anna tuon vaikuttaa omaan nukkumiseesi, mene nukkumaan äläkä jää odottamaan miestä. Toiseksi, mieti onko mies ollenkaan kypsä parisuhteeseen. Lapset ei tuohon kuvioon sopisi ollenkaan. Ei koko ajan tarvitse olla kylki kyljessä mutta tuollainen peliriippuvuus ei ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 05:50"]
Ensinnäkin, älä anna tuon vaikuttaa omaan nukkumiseesi, mene nukkumaan äläkä jää odottamaan miestä. Toiseksi, mieti onko mies ollenkaan kypsä parisuhteeseen. Lapset ei tuohon kuvioon sopisi ollenkaan. Ei koko ajan tarvitse olla kylki kyljessä mutta tuollainen peliriippuvuus ei ole normaalia.
[/quote]
Niillä on jo lapsi. t.tunnistaja
Voin samaistua. Terveisin 2lapsen äiti. Ukko istuu koneella ja pelaa tai katsoo netistä kun muut pelaa kaiken vapaa'ajan. Viikonloppusin turnauksia joita katsoo. Itse olen aika hukassa kun ei auta mikään.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:46"]
Itsehän olisin riemuissani jos edes olisi vaikka aamuun asti pelaava tyttöystävä. Noh, näillä mennään.
[/quote]
Olisitkohan nyt ihan varmasti?
Voihan sitä luulla että seurustelu tekee autuaaksi, mutta ei kyllä tehnyt kun oli just 24/7 pelaavan kumppanin kanssa. Mitätön olo tuli vain kun muiden seura virtuaalimaailmassa ja kuulokkeiden välityksellä maittoi enemmän eikä mikään tosielämän tekeminen kelvannut.
[/quote]
Tosielämän tekeminen? Kävikö kumppani vaatekaapin kautta Narniassa pelaamassa vai mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
Esim. irl keskusteleminen, halailu, yhdessä syöminen, telkkarin katselu, pussailu, paneminen, toisen syliin nukahtaminen noin äkkiseltään on mun mielestä asioita jotka valitsisin ennen Dotaa koska tahansa.