Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko joululahjoja?

Vierailija
11.10.2014 |

Jos ostat, paljonko taloudessasi menee rahaa niihin? Aion ostaa entistä vähemmän. Ihan lähipiirille, lapsi ja mies. Olen ollut tunnollinen lahjanostaja ja itse saan hyvin vähän jos mitään, lahjoja. Itselleni aion ostaa jotain kivaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan avokilleni, siskolleni ja kummitytölleni. Lisäsi poikaystäväni kanssa yhdesä hankimme lahjat vanhemmillemme.

Vierailija
2/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:54"]Ostan avokilleni, siskolleni ja kummitytölleni. Lisäsi poikaystäväni kanssa yhdesä hankimme lahjat vanhemmillemme.
[/quote]

Ainiiin ja rahaa menee yhteensä varmaan n. 200e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lahjat pitkin vuotta tarjouksista. Teen listan lahjansaajista ja kirjoittelen siihen lahjaideoita ja sen mitä olen ostanut. Rastitan siis listasta sitten yli kun jotain on ostettu niin ei tule moneen kertaan ketään lahjottua. Omille lapsille ja puolisolle tietysti tulee ostettua useampi lahja. Rahanmenoa en osaa tähän hätään arvioida kun menee muutamasta kympistä sataseen kuukaudessa näihin. Ja minulla on paljon lahjottavia.

Vierailija
4/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Lapsilleni, kummitytölle, puolisolleni, lapsenlapselle. Lisäksi pari muuta lasta lähipiiristä  ja pari aikuista pariskuntaa. Vähän vuodesta ja toiveista riippuen menee lahjoihin 1500€-2000€. Tuossa keskimääräinen mitä menee.

Vierailija
5/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on. Tai pakko ja pakko, mutta ostan.

Omille lapsille, miehelle, omille vanhemmille, appivanhemmille, kummilapsille, mun ja miehen sisarusten perheille jotain pientä, parille ystävälle jotain pientä jne.

Menee varmaan noin 500 e.

Mies ei yleensä hanki lahjoja (kuin minulle), joten itse hoidan homman meidän perheen osalta.

Vierailija
6/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan! Paljon! Rahaa menee tänä vuonna ehkä 1500. Viisi jälkeläistä ja yksi lapsenlapsi. T.yh

Vierailija
7/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, on iso suku ja tykätään lahjoista. Yhteisenä sääntönä kuitenkin on, että lahjat tulee hommata kirppiksiltä. Näin ei kukaan köyhdy liikaa.

Vierailija
8/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain kummilapsille, vanhemmillemme,(yhdessä mieheni kanssa), miehelle ja toisinaan vaihdamme siskoni kanssa lahjat. :) rahaa ei mene kovikaan paljoa, 200-300€ noin suunnilleen.

Vierailija
9/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään laskettuna ostan lahjoja 15 lapselle, kummilapselle jne... (1oma) rahaa menee varmaan n 300 euroa.

Vierailija
10/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsille (3kpl), ei budjettia. Kysyn vanhemmilta mitä tarvitaan/halutaan ja päätän sitten. Viime vuonna meni n. 100€. Ehkä äidille jotain (sovittu ettei lahjoja, mutta kummallakin yleensä jotain pientä) ja fwb-mies saa myös jotain, jos on kiltisti.. =)

Vierailija
11/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen neulepuserot alkavat olla vähän kulahtaneita. Kyllä niitä kotona käyttää vielä, mutta ihmisten ilmoille lähtiessä pitää olla siistimpää. Siispä olen katsellut miehelle uutta neulepuseroa. Minä saan mieheltä yhden käsityökirjan. Kösityöt ja lukeminen ovat mieluisimpia harrastuksiani ja harrastekirjoja ei ole koskaan liikaa kirjahyllyssä. Mies ostanee lapsenlapsilleen jotain pientä ja siinä se sitten onkin.

Vierailija
12/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12, täydennän vielä, että minulta menee rahaa jotain 50-60 euroa. Mies ei välitä mistään kalliista merkkituotteista. Dressmanin neulepuserot kelpaavat hänelle hyvin. Mies käyttää lahjoihin rahaa jotain 200 euroa.