Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korva taas tukossa!

Vierailija
02.02.2025 |

4 kk sitten käyty korvahuuhtelussa. Taas tukkoisuutta. Ilmeisesti edes pikkurillin kynnellä ei passaa kaivella korvaa. Saako korvaa yleensäkään kaivaa millään? Ilmeisesti ei saa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet korvan hoito ohjeet sanoo että kyynärpäätä pienempää ei saisi korvaan työntää. Eli käytännössä siihen reikään ei saa mitään työntää. Vaikun pitää itsestään antaa tulla pois.

Vierailija
2/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee korvat ihan sekaisin vastamelukuulokkeista,  ootko sä käyttänyt sellaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla menee korvat ihan sekaisin vastamelukuulokkeista,  ootko sä käyttänyt sellaisia?

Pelkkiä normaali kuulokkeita. Eli siis semmoisia läppä mallisia, ei korvaan työnnettäviä.

Vierailija
4/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remowax ja pumppu.

Vierailija
5/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remowax ja pumppu.

Remowax kyllä pehmittää korvavaikun ja on hyvä ensiapu ennen korvahuuhtelua terveyskeskuksessa. Mutta tuosta pumpusta ei paljoa hyötyä ole ollut tai sitten en vain ole osannut käyttää sitä.

Vierailija
6/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile käyttää Otocuria. On öljy, joka tekee vaikkusta juoksevampaa eikä jää korvaan jumiin. Voi käyttää aluksi päivittäin ja sitten etsiä itselle sopivan käyttötahdin

Nopeampi apu on Remowax, mutta se ei varsinaisesti estä tulpan muodostumista vaan poistaa.

Minulla on lapsesta asti ollut jatkuvasti korvat lukossa. Kotona niitä availen, mutta nykyisin oppinut hoitamaan ja viimeisimmästä lukosta on aikaa vuosia.

Vierailija
7/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ilmanpuhdistin

Vierailija
8/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile käyttää Otocuria. On öljy, joka tekee vaikkusta juoksevampaa eikä jää korvaan jumiin. Voi käyttää aluksi päivittäin ja sitten etsiä itselle sopivan käyttötahdin

Nopeampi apu on Remowax, mutta se ei varsinaisesti estä tulpan muodostumista vaan poistaa.

Minulla on lapsesta asti ollut jatkuvasti korvat lukossa. Kotona niitä availen, mutta nykyisin oppinut hoitamaan ja viimeisimmästä lukosta on aikaa vuosia.

Lukenut juttua otacurista että voi muodostaa kalvon tärykalvon eteen, joka pitää laaserilla poistaa. En suosittele otacuria. Remowax ja huuhtelu terveysasemalla paras vaihtoehto.

Vierailija
9/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvani ovat pysyneet vuosikausia jo auki, kun liuotan mahdolliset vaikkukertymät Removaxilla ja huuhtelen ohjeen mukaisesti. Noin kerran viikossa tai kahdessa, ruiskautan korviin Otocur- hoitoöljyä.

Vierailija
10/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukenut juttua otacurista että voi muodostaa kalvon tärykalvon eteen, joka pitää laaserilla poistaa. En suosittele otacuria. Remowax ja huuhtelu terveysasemalla paras vaihtoehto.

Minäkin olen lukenut tästä. Kyseessä ei ollut Otocur (jojobaöljy) vaan Audispray, joka on suolaliuos ja kuivui potilaan korvaan muodostaen kalvon. 

Vierailija
11/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä kiinni ja puhallat!

Vierailija
12/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remowax ja pumppu.

Remowax kyllä pehmittää korvavaikun ja on hyvä ensiapu ennen korvahuuhtelua terveyskeskuksessa. Mutta tuosta pumpusta ei paljoa hyötyä ole ollut tai sitten en vain ole osannut käyttää sitä.

Opettele käyttämään. Kyllä sillä lähtee, kun oikeaan suuntaan paineella tyhjennät täyden pumpun. Ensin vaan riittävän pitkään remowaxia korvassa.

Vierailija
13/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otiborin on auttanut minua, koska korvakäytäviini menee vettä ja tämä kuivattaa ne. Aluksi tuote oli korvalääkärin määräämää Boori-Spriitä, nyt jo vuosikausia ollut tämä Otiborin. Harrastin uimista joka päivä ja korvakäytävät oireilivat. Nykyään käytän suihkun jälkeen tarvittaessa. On aikoja, jolloin en tarvitse, kun olen saanut ne tasapainoon.

Vierailija
14/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tinnituksen korvahuuhtelusta. Nykyään suostun vain lääkärin tekemään imurointiin. Remowax se vasta korvat tukkiikin. 

Vierailija
15/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte laitettua korvatippoja itsellenne? On kyllä hitonmoisen vaikeaa.

Vierailija
16/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ek:n puheita tai orpopoja valheita sotakirveistä ym. Ruoka on kallistunut 70% ja mataloustukia maksetaan 60% enemmän kuin Ruotsi. Eli mataloustuet niin ruotsista ruoka 80% halvempaa ja virosta myös.

Vierailija
17/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan kyljelleni ja laitan sitten pumpulia korvaan ennen toiselle kyljelleni kääntymistä.

Vierailija
18/18 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaan kyljelleni ja laitan sitten pumpulia korvaan ennen toiselle kyljelleni kääntymistä.

joo näin periaarteessa mutta miten saat osumaan korvan reikään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan