Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teidän miehet tekee iltaisin kotona (kun ei lapsia)?

Vierailija
12.11.2014 |

siinä se kysymys tulikin. Eli jos ei ole pieniä lapsia, joiden kanssa leikkisi, niin mitä tekevät kotona?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa sohvalla ja katsoo kuulokkeet päässä telkkaria
Mies on tietokoneella kuulokkeet päässä
Mies käy ruokapöydässä syömässä

Meillä on kouluikäisiä lapsia ja minulla huono päivä.

Vierailija
42/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilee, katsoo telkkaria, tekee pihatöitä, kokkailee, on netissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]

toki jokainen tekee ruokaa ja syö, mutta eihän se ole kuin 30 min klo 17-18 välisestä ajasta. 

[/quote]

Miten te noin nopeasti laitatte ruuan ja syötte? Meillä menee välillä koko ilta, kun käydään kaupassa (tai toinen käy), kokataan rauhassa tunti pari ja syödään myös vähintään tunti. Vai vetäisettekö te jonkun mikroaterian tiskipöydän ääressä joka ilta?

Vierailija
44/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yleensä n klo 18, syö, käy ainakin joka toinen ilta lenkillä. Jos ei juokse niin kävelee. Nyt on pelaamassa tennistä. Joskus käy kaupassa. Lukee lehdet, lukee työpapereita, katsoo uutiset. Tarkastelee kursseja netistä. Uutisten jälkeen menee jo petiin lukemaan, talous-tai autolehtiä.

Vierailija
45/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaupassa, tehdään yhdessä ruokaa, katotaan telkkaria harrastetaan seksiä. Siinä ne mitä enimmäkseen tehdään arkena.

Vierailija
46/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan yhdessä telkkaa (seurataan paljon sarjoja ja katsellaan paljon leffoja). Tietokoneella on myös, kuuntelee musiikkia ja selailee nettikauppoja. Leikkii myös paljon meidän koiran kanssa. 

Vierailija
47/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]

Esim televisiota, laittaa ruokaa, pelaa kännykällä, juttelee minun tai vieraiden kanssa, saunoo, tekee pihatöitä, hoitaa netin kautta asioita Tekee kolmivuorotyötä, joten usein myös lepää.

[/quote]

Ihmettelen, kun tapaavani mies vain katsoo telkkaria kaiket illat (tietty syö välillä ja vään surffaileekin yms,  mutta lähinnä telkkari on auki. Onko yleistä?

[/quote]

Mitä itse sitten touhuat?

Vierailija
48/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]

Esim televisiota, laittaa ruokaa, pelaa kännykällä, juttelee minun tai vieraiden kanssa, saunoo, tekee pihatöitä, hoitaa netin kautta asioita Tekee kolmivuorotyötä, joten usein myös lepää.

[/quote]

tuskin sinun miehesi joka ilta tekee pihatöitä, vai onk teillä joka ilta vieraita?
[/quote] usein käy vieraita, ja pihahommia tai muita kodin viimeistelytöitä riittäisi kyllä joka päivälle, mutta osaa tuo niistä välillä onneksi levätäkin.

Vierailija
49/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikuiset lapset jo omillaan. Mies tulee työstä noin 17.30, syö, jutellaan päivän asioista, voi katsoa telkusta jonkun mielenkiintoisen ohjelman, ei tuntia kauempaa, voi olla netissäkin tunnin (työasioita ja osakekauppoja) lenkittää koiraa tunnin tai kaksi, hoitaa pihahommat, nurmikot, lumet katolta myös ja kaikki mitä vanhassa talossa sisälläkin tarvitsee, säätelee patterit, seuraa öljylämmitysmeiningit yms. tai hoitaa jonkun pikkuhomman jos rempsottaa. Joskus käväisee uimassa tai jossain urheilujutussa lapsenlapsen kanssa, tai ajelee moottoripyörällään. Normi kotihommat, ruuat, siivoukset, pyykit ja kaupat hoidan minä mielelläni, olen kotirouva, poikkeus kesägrillaukset ulkona. Kesäisin poikkeaa motoristikavereita kahvilla, talvella joku tuttu tai sukulainen voi ilmaantua pikakäynnille, myös lapsenlapset käy. Viinit tosin mies ostelee kun on parempi tietämys. Toki vkl poikkeaa hieman, silloin mennään kylään tai meille tulee vieraita ja seurustellaan. Tv ei ole paljon auki, ei makaile sohvalla, ei pelaile tietsikalla tai millään kännyillä aikuinen mies, se olisi naurettavaa! Ihan tavallista elämää siis.

Vierailija
50/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin käy muutaman kerran viikossa harrastuksessaan, talvella on aika pitkälti vaan sohvalla jossa lukee netistä uutisia ja katsoo huonoja tv-ohjelmia :P

Vierailija
51/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lehteä tai kirjaa, soitan kitaraa, harrastan pienoismalleja ja puutöitä, teen pihahommia, remontoin taloa, huollan autoa, käyn pyörälenkillä tai kävelyllä, katson jonkun ajankohtaisohjelman, surffaan hetken netissä, pelaan pojan pleikalla, käyn kaverilla tms.

Vierailija
52/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa jotain halvatun peliä padillaan!! Syytän häntä siitä, että mä olen nyt sitten täällä av:lla.:/ ennen meillä oli elämä.. Ei kuulemma halua muuta kuin olla kotona perheen kanssa. Kuitenkin joka ilta sama: kun lapset saadaan nukkumaan, peli alkaa ja jatkuu hyvänyöntoivotuksiin saakka. Pah ja pyh sanon minä.

Vierailija
53/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:19"]Tulee yleensä n klo 18, syö, käy ainakin joka toinen ilta lenkillä. Jos ei juokse niin kävelee.
[/quote] :DDD
Mä luin että "syö ainakin joka toinen ilta lenkillä. Jos ei juokse niin kävelee"
:DDD

Vierailija
54/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa, tekee ruokaa, siivoilee, lenkittää ja leikittää koiraa, istuu koneella, katselee telkkaria, tekee kotitöitä, näkee kavereita, halailee ja pussailee ja paijailee minua, räppää, askartelee jotain omiaan. Samoja juttuja lähinnä siis kuin minäkin teen ja yleensä tehdään noita yhdessä.

Vierailija
55/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ällöttävää varmasti, mutta nyhjäämme yhdessä kun molemmilla sattuu kerranakin olemaan vapaata kahdestaan. Katsellaan leffoja, hierotaan toisiamme, jutellaan ja vietetään vaan aikaa sylikkäin. Tehdään ruokaa yhdessä. Tai käydään salilla.

Jos mies on yksin tai teemme omia juttujamme; yleensä lukee kirjaa, tekee työjuttuja koneella tai katsoo koneelta dokumentteja. Televisio meillä on auki pari kertaa viikossa mutta ei turhaa pyöri taustalla. Emme pidä turhasta metelistä. Vauva on tulossa joten saa nähdä paljonko rauhallinen arki muuttuu :D

Vierailija
56/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On matkatöissä eli usein siis illat töissä tai jossain vaan vetkuttelee... katsoo telkkaria, surffaa.

Kotona katsoo telkkaria, surffaa, saunoo, syö - pihatöitä ei oikein tähän vuodenaikaan näe illalla tehdä. Aina kun pääsee käy pelaamassa lätkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme