Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teidän miehet tekee iltaisin kotona (kun ei lapsia)?

Vierailija
12.11.2014 |

siinä se kysymys tulikin. Eli jos ei ole pieniä lapsia, joiden kanssa leikkisi, niin mitä tekevät kotona?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä toi tapailemasi mies vaikuttaa tylsältä, siis pidemmän päälle. Vuosikausia töllöttää passiivisena, missä virikkeet ja uudet ajatukset? Toki voin puhua vain omasta näkökulmastani. Meillä ei edes ole telkkaa tai pelejä, seurustelemme toistemme tai kavereiden kanssa illat. Teemme ruokaa ja juttelemme. Sitten voidaan lueskella tai olla netissä joku hetki. 

Vierailija
22/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:19"]Tulee yleensä n klo 18, syö, käy ainakin joka toinen ilta lenkillä. Jos ei juokse niin kävelee.
[/quote] :DDD
Mä luin että "syö ainakin joka toinen ilta lenkillä. Jos ei juokse niin kävelee"
:DDD
[/quote]

Joo! Lenkillä pysähtyy grillikioskilla, pirulainen kaikilla mausteilla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemassa vieraita naisia.

Vierailija
24/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki-iltana jos tuo on yksin tai mulla omaa puuhaa niin saattaa tehdä läppärillään työjuttuja tai lukee töihin liittyviä kirjoja (ohjelmistoala).

Sillä on puhelimessaan kalenterissa joku to-do lista kaikenlaisista epäsäännöllisistä askareista mitä nyt minä tai itse sattuu keksimään tyyliin "tuo pitäis tehdä", joista pyrkii joka päivä jonkun hoitamaan, esim tänään putsasi lattiakaivon  ja lavuaarin hajulukon kylppäristä, kun maanantaina mainitsin että jompikumpi haisee.

Siivoaa, jos huomaa jotain siivottavaa (yllättävän usein). Tiskaa tai pyykkää jos siltä tuntuu, mitään logiikkaa en tähän mennessä tässä ole huomannut mutta oman osansa hoitaa kuitenkin.

Käy juoksemassa, punttiksella tai uimassa.

Talvisin sitoo perhoja, kesäisin suunnittelee seuraavaa kalareissua tai saattaa spontaanisti käydä parin tunnin reissun jossain lähellä.

Lulee netistä uutisia tai työjuttuja.

Lueskelee sijoittamiseen liittyviä kirjoja tai nettijuttuja ja muuten puuhastelee oman sijoitusharrastuksensa parissa.

Kuuntelee musiikkia.

Jos on viikonlopun yksinään niin noiden arkijuttjen lisäksi saattaa esim:

Hoitaa to-do-listaltaan jotain isompia, pidempään roikkuneita juttuja.

Käydä kalassa.

Tilata pizzaa tai sitten pyytää kavereita kylään ja kokata niille jotain, mitä minä en syö (olen kuulemma vähän tylsä ja varovainen kokeilemaan uusia makuja..)

Käydä kavereidensa kanssa baarissa tai syömässä tai muuten vaan viihteellä.

Maistella naurettavan kalliita viskejään ja kuunnella musiikkia.

Katsella sellaisia leffoja tai sarjoja joista minä en ole kovin kiinnostunut.

Silloin tällöin yllättää, esim keväällä oli ulkomaanreissuni aikana pessyt ikkunat!!!

Etsiskelee uutta musiikkia spotifysta (tätä ei pysty täysjärkinen sivusta kuuntelemaan, tuntitolkulla 10 sekunnin biisinpätkiä ja kuulokkeita ei tykkää käyttää).

Käydä patikoimassa jonkun luontopolun, tykkää luonnossa kulkemisesta.

Vierailija
25/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä ohi vastasin näköjään minäkin, eihän noista kaikki ole juuri kotona tehtäviä juttuja :D

Vierailija
26/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä arkisin montaa tuntia ole aikaa. Tulee töistä yleensä kuuden maissa, syö jotain pientä ja lähtee salille, se onkin sellainen parin tunnin reissu. Ruokailu, usein pieniä työhommia vielä, kavereiden kanssa juttelua hetki. Kunnon naimisin kautta nukkumaan.

Vierailija
27/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otetaan lapsen kanssa vietetty aika pois, niin aika menee kotitöihin (ruuan laitto, tiskaus, siivous / paikkojen järjestely, uunien lämmitys, halkojen hakkuu, pihatyöt, remontit). Rentoudun lukemalla sängyssä köllötellen, joskus pelaan tietokoneella tai Xboxilla (nykyisin tosi harvoin), roikun netissä. Yksin ollessani en katso telkkaa oikeastaan koskaan.

Vierailija
28/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään yhdessä ruokia, katsellaan youtubesta videoita, katsellaan telkkaria tai leffaa koneelta...

Vierailija
29/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa pelailee koneella. Joskus piirtää. Seurataan yhdessä yhtä sarjaa, katsotaan sitä. Joskus viettää aikaa ihmeellisten askarteluprojektiensa parissa.

Vierailija
30/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli ennen klo 23 asti Usan pörssissä ja teki kauppaa tietokoneen välityksellä. Joka arkipäivä oli pääsääntöisesti siellä. Toki vaadin häntä välillä myös muuhun toimintaan, kuten lapsen kanssa olemiseen. Siitä sitten aina seurasi se, että kas kummaa ,juuuri silloin aina oli joku hyvä kauppa mennyt sivu suun ja mun takiani se pörssipelaaminen ei sitten kuulemma ollut kannattavaa. Oli aina pahantuulinen. Lopulta lopetti siellä olon.

Nyt: makaa sängyssään ja kuuntelee kuulokkeilla radiota tai menee piharakennukseen katsmaan telkkaria, jotta saa katsoa, mitä itseä huvittaa tai sitten ottaa nokosia pari kolme tuntia, jotta voi olla rauhassa, kun minä ja lapsi nukumme.

Eilen tosin auttoi (vihaisesti) lastamme lukemaan kokeeseen.

Vierailija
31/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]

toki jokainen tekee ruokaa ja syö, mutta eihän se ole kuin 30 min klo 17-18 välisestä ajasta. 

[/quote]

Miten te noin nopeasti laitatte ruuan ja syötte? Meillä menee välillä koko ilta, kun käydään kaupassa (tai toinen käy), kokataan rauhassa tunti pari ja syödään myös vähintään tunti. Vai vetäisettekö te jonkun mikroaterian tiskipöydän ääressä joka ilta?

[/quote]

Onko teillä elämässä mitään muuta, kuin ruoka? Jos joka päivä käytte kaupassa, kokkaatte 1-2h, ja vielä syötte tunnin, niin eihän siinä ehdi yhtään mitään muuta. Kuulostaa todella työläälle.

Ps: Jokainen muutes ei tosiaankaan tee ruokaa joka päivä! Esim. me syödään illalla vaan jotain välipalan tyyppistä, kuten pari leipäpalaa ja/tai rahkaa/jogurttia/hedelmiä. Liikuntapäivinä sitten liikunnan jälkeen toinen välipala, jotain palkkarityyppistä kuten rahkapirtelö tms. Syödään molemmat töissä runsas lounas, ei silloin enää toimistotyöntekijänä illalla toista lämmintä ruokaa tarvitse. Enkä kyllä viitsisikään, hirveä vaiva.

Vierailija
32/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:27"]

juo kaljaa ruinaa pillua ja runkkaa... Kohta jätän tuon sian!!!! Niin kuin kaikki miehet. Noi muut on miesten kirjoituksia! Ne on luusereita kaikki!

[/quote]

:DDDDD

Vierailija
33/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim televisiota, laittaa ruokaa, pelaa kännykällä, juttelee minun tai vieraiden kanssa, saunoo, tekee pihatöitä, hoitaa netin kautta asioita

Tekee kolmivuorotyötä, joten usein myös lepää.

Vierailija
34/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]

Esim televisiota, laittaa ruokaa, pelaa kännykällä, juttelee minun tai vieraiden kanssa, saunoo, tekee pihatöitä, hoitaa netin kautta asioita Tekee kolmivuorotyötä, joten usein myös lepää.

[/quote]

tuskin sinun miehesi joka ilta tekee pihatöitä, vai onk teillä joka ilta vieraita? Etsin siis vastausta siihen, että mikä on tavanomainen tapa viettää miehille iltaa?

toki jokainen tekee ruokaa ja syö, mutta eihän se ole kuin 30 min klo 17-18 välisestä ajasta. Ja jokainen siivoaa joskus, mutta siivoaak joku mies joka ilta? Puuhastelevatko kaikki miehet koko illan jotain? 

Ihmettelen, kun tapaavani mies vain katsoo telkkaria kaiket illat (tietty syö välillä ja vään surffaileekin yms,  mutta lähinnä telkkari on auki. Onko yleistä?

Vierailija
35/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa, katsoo telkkaria ja nyt nukkuu. Jos ei siis saa mainita ruoanlaittoa.

Vierailija
36/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä on yllä mainittu. Lisäksi käyn kauppaa USA:n pörssissä klo 23 asti. Viikonloput ovat asia erikseen.

Vierailija
37/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on telkkari auki noin kaksi kertaa viikossa. Mies lukee ja kirjoittaa, sillä on valokuvaprojekteja, tekee musiikkia myös. Monesti puuhaillaan yhdessä esim. valokuvien ja musiikin kanssa, jutellaan samalla. Tai kokkaillaan yhdessä koko ilta. Käy myös urheilemassa iltaisin. Noita siis normaali kotihommien lisäksi, niitä tekee joka ilta myös.

Vierailija
38/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo mun kanssa telkkaria, surffailee netissä, soittaa levyjä, pelaa jotain. Töiden jälkeen käy lenkillä, laittaa ruokaa ja syö, joten ei tuohon montaa tuntia jää ns. tuhlattavaksi.

Vierailija
39/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaan, soitetaan ja kuunnellaan musaa, pelataan pleikkaria, ollaan kavereitten kanssa, naidaan, ollaan tietokoneella, katotaan telkkaria, naidaan.

Vierailija
40/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo televisiota joka ilta ja välillä käydään kaupassa, kahvilla miehen anopin luona, kuntosalilla, uimassa. Jos ollaan koko ilta kotona se menee sohvalla televisiota katsoen. Jutellaan samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän