Ig ei toimi!
Kommentit (20)
Harmi, emme pääse ihailemaan Siepin kymmenen senttiä ylitöherrettyjä feikkikumihuulia.
Mihin laitan nyt uusimmat pyllykuvat
Onneksi palsta toimii, niin voitte keskustella ja tukeutua muihin täällä. Toimiiko tube.
Mihin uudet tekoposeeraukset? Entä talipunkkien pesimät tekoripsikuvat? Entä pakaratäytteet? T. Derya
Vaikka IG tili onkin vasta äsken iltalehdessä huomasin otsikon jossa sanottiin ettei toimi.
Minulla on muutakin elämää niin siksi tällaiset kaatuilut ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on influesseribimbot pulassa.
Voi itku!
Harmi, että niiden bakteeristen liimakynsien nerokkuutta emme pääse ihailemaan. Se kauneus on varmasti tosi kestävää ja kestää ajanhammasta.
varmasti ovat upeita tiinajylhiä Tiinan iässä. Siihen on vielä kolmenkymmenen kesän auringot ja nyt jo leuka valuuja huulet leuass..
Facebook toimii, mutta Instagram ei toimi vieläkään.
Gazassa on kuollut järkyttävän paljon lapsia toimittajamme kysyy, miksei sotatoimia saada pysäytettyä
Leonard Wilhelmus selittää videolla, miksi Gazan pommituksiin ei puututa, vaikka humanitaarinen tilanne on ollut synkkä jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Gazassa on kuollut järkyttävän paljon lapsia toimittajamme kysyy, miksei sotatoimia saada pysäytettyä
Leonard Wilhelmus selittää videolla, miksi Gazan pommituksiin ei puututa, vaikka humanitaarinen tilanne on ollut synkkä jo pitkään.
Ei kiinnosta, mutta Nordnetkään ei toimi.
Onneksi TikTok toimii niin 400000 teinityttöä ei tee joukkoitsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Pellestiinan väki kannattaa izlamismia. Puolet ekaserkun välisistä suhteista. Lapsia ihmiskilpinä. Sairautta ja aivopestyä tyhmää väkeä.
kutsu kaverit ja tutut vaavipalstalle, tänne mahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vaikka IG tili onkin vasta äsken iltalehdessä huomasin otsikon jossa sanottiin ettei toimi.
Minulla on muutakin elämää niin siksi tällaiset kaatuilut ei haittaa
mutta heti tulit vauva-palstalle kommetoimaan
Äääääk! Eiiiii! Mä en kestä! Mihin voin nyt postata kuvia sivutissistä ja pers'reiästäni?
Instagram ja facebook muuttuu maksulliseks koska merikaapelit menee poikki jatkuvasti. Itsepähän tilasitte naiset!
Hyvä homma