Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teidän miehet tekee iltaisin kotona (kun ei lapsia)?

Vierailija
12.11.2014 |

siinä se kysymys tulikin. Eli jos ei ole pieniä lapsia, joiden kanssa leikkisi, niin mitä tekevät kotona?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kotitöitä, juttelee kanssani ja harrastaa seksiä, pelaa konsolipelejä, lukee kaikenlaista, katsoo televisiota, käyttää paljon aikaa harrastusvälineistä lukemiseen ja niiden nettishoppailuun. Harrastuksia on pyöräily, kitaransoitto, retkeily,valokuvaaminen ja keräily. Minä meillä olen enemmän se sohvaperuna, luen, katson tv:tä ja roikun netissä.

Vierailija
2/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee kirjaa, käy salilla, käyttää koiran lenkillä, tekee ruokaa. Meillä ei ole telkkaria, joskus katotaan leffa netflixistä (tabista, sängyllä) mutta sekin menee usein muihin puuhiin tai toinen saattaa nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on kyllä pieniä lapsiakin, mutta vastaan silti. Tekee kaiket illat töitä. Tulee kotiin noin klo 18 ja sitten syödään. Sen jälkeen puhuu usein vielä työpuheluita, vastailee meileihin ja tekee seuraavan päivän esityksiä. Telkkari on usein auki siinä sivussa. Nukkumaan menee puolenyön jälkeen.

Vierailija
4/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko puoliakaan näistä:). Olen muutaman kuukauden lukenut tätä palstaa, ja ne miehet joiden naiset täällä kirjoittelee, ei todellakaan "harrasta" em. asioita.

Vierailija
5/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]

Esim televisiota, laittaa ruokaa, pelaa kännykällä, juttelee minun tai vieraiden kanssa, saunoo, tekee pihatöitä, hoitaa netin kautta asioita Tekee kolmivuorotyötä, joten usein myös lepää.

[/quote]

Ihmettelen, kun tapaavani mies vain katsoo telkkaria kaiket illat (tietty syö välillä ja vään surffaileekin yms,  mutta lähinnä telkkari on auki. Onko yleistä?

[/quote]

Mitä itse sitten touhuat?

[/quote]

minä itse lähinnä luen. Jos siis olen yksin.

yhdessä naimme, puhumme, katsomme telkkaria, teemme ruokaa ja syömme. 

kysymykseni koski sitä, että kun mies EI harrasta EIKÄ tapaa muita ihmisiä, vaan on yksin kotona - mitä silloin tekee? Siksi sanoin, että ruoan laitto ja syöminen vie vain 30 min, sillä en minä tiedä ketään, joka itselleen ihmeemmin kokkaisi. 

Tiedän... Unohdin aloituksesta sanan "yksin"...

ap

Vierailija
6/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalina arki-iltana: puuhastelee tietokoneen kanssa. Työ-tai vapaa-ajan juttuja. Minä yleensä kokkaan, mies hoitaa tiskit. Katsellaan telkkaria, jos jotain katsottavaa tulee. Oon itse yleensä vasta myöhemmin kotona, joten ei kovin montaa tuntia olla yhdessä arkisin kotona.

Vierailija
7/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin? No en kyl tiedä ku en oo vahtimassa

Vierailija
9/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa, syö, ottaa nokoset, korjaa ja huoltaa autoa tai taloa, tekee lumi- tai pihahommia, tekee polttopuita, lämmittää taloa, lukee, kuuntelee musiikkia, keskustellaan päivän tapahtumista, saunoo, pyykkää, tyhjentää astianpesukoneen, katsoo pari kertaa viikossa telkkaria, soittaa joskus äidilleen

Vierailija
10/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

---mää kyllä pämppään. olin pojan kans ostarilla lähdin 18:000 ja annoin mamman tehdä kotilääksyjä. Ja tuli n puoli yhdeksän kottii. Oltiin jo syöty pojun kans, joten hetken aikaa peuha leikkejä ja sitten se könys äitin viereen maate.

Mä otan täs oluen ja pari juotskuu kattelen rampoo ja kirjotan tänne. aamusti herään ja vien pojjaan hoiotoon. ja hyvälä säkälä saa n kyydin vaim olta töihin. Välillä teen nettisivuja ja uutta liiketoimintasuunnitelmaa. En pidä mölyyy

Vierailija
11/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkailee usein pitkän kaavan mukaan (pitää ruoanlaitosta), katsoo telkkaria, surffailee netissä, juttelee mun kanssa päivän kulusta ja hempeillään. 

Vierailija
13/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä surffailen netissä, pelaan, katon telkkua, ehkä jonkun leffan. Monesti olen skypessä höpisemässä pelikavereiden kanssa, eipä siellä mitään ihmeellistä höpistä ja se on monesti vain tossa päällä tunteja. Jos jotain jääny tekemättä kiireiden takia, niin hoidan ne ensin pois päiväjärjestyksestä ja sitten vain teen mitä mieleen juolahtaa :) Joskus ihan vaan möllötän tai vedän tirsat, saunassa on myös hauska käydä.

Vierailija
14/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:08"]

Kokkailee usein pitkän kaavan mukaan (pitää ruoanlaitosta), katsoo telkkaria, surffailee netissä, juttelee mun kanssa päivän kulusta ja hempeillään. 

[/quote]

Aivan, toi pääs unohtumaan. Tosi rentouttavaa kokkailla, silloin kun on aikaa niin tulee itekki tehtyä pöperöä, joskus leivon jotain, kun rupee tekemään mieli vaikka tuoretta sämpylää.

Vierailija
15/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:04"]

toki jokainen tekee ruokaa ja syö, mutta eihän se ole kuin 30 min klo 17-18 välisestä ajasta. 

[/quote]

Miten te noin nopeasti laitatte ruuan ja syötte? Meillä menee välillä koko ilta, kun käydään kaupassa (tai toinen käy), kokataan rauhassa tunti pari ja syödään myös vähintään tunti. Vai vetäisettekö te jonkun mikroaterian tiskipöydän ääressä joka ilta?
[/quote]

no ei mulla esim.jauheluhakastikkeen tekoon mene varttia kauempaa. Ihan tavallisia ruokia kykenee tekemään käyttämättä siihen koko iltaa.

Vierailija
16/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ruokaa, syödään, katsellaan telkkaria tai elokuvia, pelaa, käy lenkillä, nähdään kavereita, lukee.

Vierailija
17/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo kaljaa ruinaa pillua ja runkkaa... Kohta jätän tuon sian!!!! Niin kuin kaikki miehet. Noi muut on miesten kirjoituksia! Ne on luusereita kaikki!

Vierailija
19/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pitkään aikaan lukenu hyvää kirjaa, vaikka muija on töissä kirjastossa :D Pitää varmaan pyytää, että tuo jonkun hyvän kirjan, mulla toi lukeminen on sellaista, että yhtäkkiä innostun ja luen paljon, sitten tulee pitkiä taukoja.

Sarjiksia on vessassa, niitä ei lasketa varmaan tähän lukemiseen :)

Vierailija
20/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy kävelemässä joka ilta, ja useimpina iltoina käy äitinsä (85v.) luona. Oli lapsia tai ei. Nyt kun on lapsia niin antaa lapsille iltapalaa, lukee iltasadun ja nukuttaa.. vaikka lapset on jo 5-vuotiaita, kun mies on yövuorossa, minä en nukuta, nukahtavat melko hyvin silti. Mies menee aika aikaisin nukkumaan, lukee sängyssä kirjaa ja/tai katsoo dvd:ltä esim. Ihmisten puolue-, Reinikainen- tai Tankki Täyteen sarjoja. Saattaa jutella illan aikana kaverin kanssa politiikkaa tai jotain muuta potaskaa puhelimessa. Miehellä on samat rutiinit aina, niin aamulla kuin illallakin, se on joskus vähän ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi