Ryyppäättekö juhannuksena?
Vietättekö juhannusta kotona, mökillä vai festareilla?
Olen mökillä itse. En aio ryypätä.
Kommentit (36)
Ei pysty. B -PEth testi on kuun vaihteessa.
En. Aloitin lomani vetämällä yrjökännit ja oli sen verran ikävä kokemus, että tän kesän ryyppäämiset oli siinä.
Aloitin jo viime jouluna. Nyt alkaa olemaan fiilikset just eikä melkeen! Vaimo ja lapsetkin onnellisia, kun isi on kotona koko ajan joko hyvin hilpeänä ja välillä filosofisenakin. Syleilen maailmaa ja se minua! Tulkoon yötön yö, ottakaamme se vastaan kera hyvien juominkien!
En. Rälläys jäi sinne nuoruus vuosille. Vaikka ei täs mikään vanhus olla.
Tyylitöntä ja vanhanaikaista. Mökillä ollaan perhepiirissä.
En harrasta.
Vietän kivan kesäviikonlopun kotona todennäköisesti. On mahdollista että kävelen tuonne kesäjuhlillekin. Riippuu säästä.
Ei kait siinä juomisessa mitään erikoista ole juon silloin, kun janottaa päivillä ei ole väliä.
En ryyppää, olen kotona ja kattelen futiksen MM kisoja.
Juu, pilaan tämänkin juhannuksen vaimolta ja lapsilta, meinaan juoda kaikki viinat ihan itse.
Mieheni hoitaa lapsia ja minä juon. Jos se ei suostu niin otan eron. Mieheni ryypännyt jo monta juhannusta.
Menen kohta Alkoon ostamaan valkkaamaani valkkaria
En ryyppää enkä vietä juhannusta missään noista ap:n luettelemista. Lähden ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin jo viime jouluna. Nyt alkaa olemaan fiilikset just eikä melkeen! Vaimo ja lapsetkin onnellisia, kun isi on kotona koko ajan joko hyvin hilpeänä ja välillä filosofisenakin. Syleilen maailmaa ja se minua! Tulkoon yötön yö, ottakaamme se vastaan kera hyvien juominkien!
Hyvä meininki, tykkään!
Liityn henkisesti iloiseen joukkoonne jussina🍺🥃🍹🍸
Töissä pe-ma😪mutta sitten on 4pv vapaata
Vierailija kirjoitti:
En. Aloitin lomani vetämällä yrjökännit ja oli sen verran ikävä kokemus, että tän kesän ryyppäämiset oli siinä.
Amatöörien hommaa👎
En. Joo.