Lue keskustelun säännöt.
Supercellin pojat antaa Turun kaupungille 600 000 euroa
12.11.2014 |
Tuota voisi nimittää kotiseuturakkaudeksi.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:38"]Valtio varmaan puuttuu tuohon, eihän rahaa tuolla tavalla voi jakaa ja vieläpä epätasa-arvoisesti, Helsingin pitäisi myös saada ja kaikkien.
[/quote]
Yksityinen lahjoittaja saa antaa rahansa juuri minne haluaa. Ei ole muilta kaupungeilta pois. Todella hienoa toimintaa Ilkalta ja Mikolta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valtio varmaan puuttuu tuohon, eihän rahaa tuolla tavalla voi jakaa ja vieläpä epätasa-arvoisesti, Helsingin pitäisi myös saada ja kaikkien.
Suomessa lahjoittaminen on tehty tod vaikeaksi toisin kuin esim USA:ssa. Mahtaako tuosta jäädä lopulta mitään kun suojatyöpaikkavirkaköpit oikein innostuu tutkimaan asiaa.