Lue keskustelun säännöt.
Valkoinen pakkomielteenä
10.10.2014 |
Sisustuksen on vaan pakko olla vaaleaa, vaaleaa, valkoista.. Viimeisin projekti oli spreijata kaikki brion junaradan osat valkoiseksi. Meneekö jo yli? :D (Mutta niin hienoja tuli!)
Kommentit (3)
Uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli uli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi? Valkoinen on pelkkää pintaa.
Uli menee jos spreijaat lasten lelut valkoiseksi vaikka ne ei halua sitä. Tai syötte vaan valkoista ruokaa.