Mikä vituttaa eniten juuri nyt?
Meillä hajosi astianpesukone, rahat loppu, lapset oksennustaudissa. Perushirveä marraskuun päivä. :/
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:38"]Eksä, joka vaikeuttaa elämääni ja hehkuttaa elämäänsä uuden eukkonsa kanssa. Ei maksa minimaalisia elareita ajoissa ja peruu lasten tapaamisia viime tipassa. Lastenvalvoja vain toteaa aina, että meidän pitää tehdä yhteistyötä.
Vituttaa.
[/quote]
Sama.
Rahapula, liikaa töitä, unettomuus. Lapsen vaikeudet ystäviensä kanssa. Lasten keskinäinen riitely. Koira haukkuu päivisin kotona yksin.
Mä oon niin saamaton. Mitään en saa tehtyä. Ero on venynyt kun exä ei tee mitään vaan odottaa, että hoidan. Tunteita tässä ei ole mukana. Exä asunut jo useamman vuoden muualla ja me vaan naimisissa. Pitäisi ja pitäisi... Hohhoijaa!!!
Se että joutui heräämään näin aikaisin. Nyt sitten varmaan pitäisi suunnistaa kohti koulua kuuntelemaan töykeitä ja itsekkäitä opettajia. Koulureppu painaa hirveästi ja tunnit ovat yhtä helvettiä. Että mä toivon et alkaa LOMA!!!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:40"]Vituttaa kun olen muuten vaatimaton, hoidan kaikki kotityöt + vauvan hoito 24/7. Ja en päässyt jo 3 päivää suihkussa käymään. Puolisoni käynyt aamun ja illan. Mutta kun pyydän vahtia vauvamme niin vittu miten hapan naama hänellä tulee. Nyt niin ahdistaa että itkin jo 3 tuntia. Vaikka vauva jo nukahti ja pääsisin pesulle.
Saunassa en edes muista milloin viimeksi käynyt. En edes pysty enää, koska aina vittuilut että ota vauva mukaan äläkö valita.
Tämä välinpitämättömyys Vituttaa älyttömän pahasti.
[/quote]Sano kaupunki ja osoite niin tulen heivaamaan sinun äijän helvettiin, sen jälken voin pestä sinut päästä varpaisiin.
Mies