Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan karmea akka? (Parisuhdeasiaa)

Vierailija
09.10.2014 |

Eli tilanteeni on tämä.
Minulla on mies, ollut jo 10 vuotta. Asumme yhdessä, mutta mies käy viikot töissä toisella paikkakunnalla ja tulee kotiin vain viikonlopuiksi ja lomiksi.
Siskoni asuu mieheni työpaikkakunnalla. Siskoni on kampaaja ja pyysi miestäni "malliksi" johonkin hiustenleikkuujuttuun (en tiedä tarkemmin, sain sen verran ylimalkaisen selityksen). Mieheni suostui koska (häntä suoraan lainaten) "ilmainen hiustenleikkuu".
Haluaisin kieltää miestäni tapaamasta siskoani minkään merkeissä jollen itse ole paikalla. Minua ei siis haittaisi jos kyseessä olisi toinen siskoni, äitini, serkkuni tai naapurin Lola "tupla-D" Miestennielijä. Luotan mieheeni, mutta en tuohon siskooni.
Minulla ja siskolla on historiaa siten, että minulla ei koko lapsuus/nuoruusaikana ollut yhtään kavereita koska siskoni "ryösti" heidät minulta. Sama poikaystävien kanssa.
Siskoni monesti kehuikin kuinka hän on niin hyvän näköinen että saa kenet tahansa miehen ja kuinka minulla ei tule ikinä olemaan ketään. Lisäksi minua häiritsee kuinka "iholle" siskoni itsensä tuo kun tapaa mieheni.
Olen kertonut tuosta historiasta miehelleni ja kuinka tämä siskoni on ainoa paha mustasukkaisuuden ja epävarmuuden aiheuttaja minulle.
Olenko kamala akka jos kiellän miestäni tapaamasta siskoani?

Anteeksi vielä jaottelun puutteesta. Kännykällä ei toimi rivinvaihto.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä estä. Jos miehesi panee siskoasi niin on mulkku jätkä. Se tapahtuisi kuitenkin joskus, ei toista voi vahtia. Rehti ja uskollinen mies ei hairahdu.

Vierailija
2/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vielä mainita että mies on kerran kehunut tätä siskoani hyvännäköiseksi ollessaan kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut siskollesi suoraan että sinua ketuttaa hänen toimintansa?

Vierailija
4/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisit? Miehesi on aikuinen eikä tarvitse lupiasi.

Olet joko provo tai ääääärettömän lapsellinen.

Vierailija
5/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä estä, teet sillä vain itsestäsi pellen. Jos mies lankeaa siskosi yrityksiin niin tiedät millainen heppu on kyseessä. Tekisi sen todennäköisesti ennen pitkää ihan kenen kanssa vaan. Ja jos tää siskosi vokottelee miestäsi niin ottaisin armotta reilun etäisyyden siskoon. Ihmetyttää hiukan, että jos olet kertonut miehellesi, että tää siskon tapaaminen tuntuu pahalta, niin miksei mies peruuta koko hommaa? Luulisi että hän välittää sun tunteista enemmän kuin jostain ilmaisesta hiustenleikkuusta.

Vierailija
6/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan vaan miltä susta tuntuu. Jos se sinne malliksi menee niin sitten menee.

Vierailija
7/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 22:10"]

Älä estä. Jos miehesi panee siskoasi niin on mulkku jätkä. Se tapahtuisi kuitenkin joskus, ei toista voi vahtia. Rehti ja uskollinen mies ei hairahdu.

[/quote]

Tämä olisi varmaan hyvä teoria, jos nämä olisivat tekemisissä aina ja kaikkialla, tai jos ihmisen elinikä olisi ääretön. Mutta puolet miehistä ainakin on vähemmän rehtejä pettämistilastojen mukaan, ja jos nämä oikein tyrkitään siskon syliin, niin ei siinä ehkä onnellisuutta maailmaan lisätä kuin pistemäisesti ja hetken ajan, ja pitkän ajan seuraukset tahtovat olla ihan muuta.

Siskolle voit antaa piiskaa ihan itse, ettei miehen tarvitse. Miksi annat sen rellestää ilman koston pelkoa, jos se ei kerran muuta usko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi