Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?

Vierailija
24.09.2021 |

Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.

Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.

Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät tiedä yhtään sen paremmin, mitä siinä piikissä on. Tietävät vain, mitä heille kerrotaan. Suurin osa lääkäreistä ei myöskään ymmärrä syvällisemmin mRNA-teknologiasta.

Pakkausselosteesta löytyy ihan tieto rokotteen ainesosista. Googlella löytää. Ei siinä ole mitään mysteeriainesosia, joista ei kerrota - paitsi heidän mielestään, jotka uskoo salaliittoihin.

Kerrotaanko myös, mihin mRNAteknologia on alunperin kehitetty, mihin kaikkeen se vaikuttaa, ja mikä voisi mennä pieleen?

Kyllä minäkin osaan tuoteselosteen lukea, mRNA-teknologiasta tiedän yhtä vähän kuin Pertti Peruslääkäri.

Vierailija
82/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hörhöjähän nämä salaliittoteoreetikot ovat. Ei kannata välittää, mennään me muut eteenpäin. 

Mistä ihmeen salaliitosta te höpötätte? Onhan se nyt päivänselvää, että en piikitä itseeni enkä varsinkaan lapsiini myrkkyä, mikä tuhoaa oman immuniteetin ja toimii vielä 2 vuotta hätäluvalla. Jos ja kun rokotteet saavat oikean myyntiluvan, voin harkita asiaa, mutta lapset sitä tuskin tarvitsevat silloinkaan.

-

Euroopalaisessa järjestelmässä mitään "hätälupia ei ole käytössä. Rokotteet ovat saaneet ihan normaalin myyntiluvan.

Faasi 3 päättyi joulukuussa 2020, vertaisarvioidut julkaisut ovat olemassa. 

Et vissiin tiennyt? Mitä ihmettä jankkaat koko ajan?

Koronarokotteiden kansainväliset tutkimukset jatkuvat myyntiluvan saamisen jälkeen. Rokotettujen seuranta on kaiken kaikkiaan suunniteltu jopa kahden vuoden kestoiseksi. Myös Suomessa THL on käynnistämässä koronarokotteiden turvallisuuden ja vaikutusten seurannan”, uutisoi Yle 14.12.2020. Jokainen piikin ottanut tuskin on ymmärtänyt osallistuvansa laajan mittakaavan kenttäkokeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotetta kirjoitti:

En ota rokotetta se oma ratkaisu ja päätös. Ei mitään tekemistä ole kyseenalaistaa lääkäreitä heillä vuosien koulutus. He ovat omalla sarallaan ammattilaisia. Ratkaisu on minun eikä lääkäreiden. Vastaan omasta kehostani. Suomessa ei ole edelleenkään rokote pakkoa joten eiköhän tämä asia ole nyt loppuun käsitelty.

Aika jyrkkä minä itse määrään periaate ja ratkaisu on vain minä itse, minä ja vain minä. Muille ihan sama, kun minä olen ainoa oikea ihminen.

Ei ole rokotepakkoa mutta, jos tulevaisuudessa vaaditaan passia, niin elä narise sitten, kun et pääse ihan mihin haluat. Toivottavasti et sairastu mutta, jos niin kävisi, niin mene yksityiselle terveydenhuololle, ettet kuorimmaisi tyhmyydelläsi meitä toisinajattelijoita ( eli meitä sinua viisaampia). Oletko jokin nykyajan hippi vai jotenkin kieroutunut vihreä?

Vierailija
84/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä olevani yhtään viisaampi, mutta koska osa lääkäreistäkin on kääntänyt koronarokoteprojektille selkänsä, luulen että tiedän tarpeeksi.

Suomessa on kymmeniä tuhansia lääkäreitä ja heistä ehkä kolme vastustaa koronarokotetta.

Suomi ei ole koko maailma. Euroopassa on tuhansia lääkäreitä, jotka vastustavat koronarokotteita nykyisellään. He ovat niitä rohkeita, jotka työpaikkansa menettämisenkin uhalla kertovat, miten asiat ovat. Suomessakin on kyllä niitä lääkäreitä enemmän kuin 3. Itse tunnen 2, jotka eivät kuitenkaan missään nimessä sano ajatuksiaan ääneen, koska heillä on perhe elätettävänä. Eivät itse ota rokotetta eikä anna lastensa ottaa rokotetta. Mielenkiintoista on nähdä n. 3-5 vuoden päästä miten täällä etsitään syyllisiä siihen, että rokotteen pitkäaikaishaitoista ei kerrottu ja syövät lähteneet räjähdyksenomaiseen kasvuun.

Oletko ajatustenlukija jos tiedät mitä tuttusi ajattelee vaikka hän ei sitä ääneen sano?

He eivät ole tuttuja vaan ystäviäni. Ei tarvitse lukea heidän ajatuksiaan. Yleensä keskustelemme asioista ;-)

Nyt sinulla iso ratas viiraa jo pahasti, ensin sanoit ettei nämä tuntemasi lääkärit kerro ajatuksiaan asiassa.

Nyt täytyy kyllä vähän ihmetellä että oletko jotenkin vajaa? Eiköhän sanomattakin ole selvää, että ystäväni eivät TYÖPAIKALLAAN lääkärikeskuksessa huutele, että eivät rokotetta ota.

Näin ulkopuolisena lukijana debattianne seuranneena voin vahvistaa, että on hän kyllä. Selkeästi on kognitiiviset kyvyt vastaväittelijällä sinua alemmalla tasolla.

Tämä oli jo paras! Tsemppaat itseäsi esiintymällä toisena? Ne lääkkeet!

Onko monari vaihtanut tähän ketjuun?

Vierailija
85/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestori k kirjoitti:

Nestori k kirjoitti:

Ei sellaisia rokotuksia kannata ottaa, joihin rokottaja ei ole pystynyt hankkimaan kattavia vahinkojen vakuutuksia! Luulisi olevan helppoa kun kerran rokote on niin turvallinen, haittoja ei ole esiintynyt 🤭?

Kun rokottaminen tapahtuu nyt rokotettavan omalla vastuulla 😲, on siitä pystyttävä myös kieltäytymään ilman sanktioita. Ettei kävisi kuin sikaflunssarokotteenkin kanssa, menetät koko terveytesi lopuksi ikää pari satasen korvausta vastaan! 🤢

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00908

PS. Vanhat rokotteet on todettu melko haitattomiksi vuosikymmenten käytössä!

Lisäksi viruksen estäminen rokotteella voi kiihdyttää sen entistä vaarallisten mutaatioiden syntymistä, se väistää rokoteen!😖

Edellisestä hyvänä todisteena on se, että viruksen nykyinen Delta varianti (Intia-variantti) muuntui juurikin erittäin hyvän rokotekattavuuden omnaavassa Intiassa jo lähes kaksi vuotta sitten.....

Intiassa hyvä rokotekattavuus jo 2019 syksyllä, ennen koko koronan "olemassaoloa"?

Vierailija
86/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpäs katsomassa montako haittavaikutus ilmoitusta on jonossa fimeassa. Yli 12 000!!

Vierailija
87/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-kirjelmä kertoo että ”tehokas ja turvallinen rokote virusta vastaan on komission mukaan paras tapa saada pandemiaan pysyvä ratkaisu, vaikkakin COVID-19-rokotteen kehittäminen on haastavaa monista syistä: rokotekehitykseen käytettävissä oleva aikataulu on tiukka, valmistajien alkukustannukset suuret ja epäonnistumisten todennäköisyys merkittävä.             epäonnistumisen todennäköisyys merkittävä

Vierailija
88/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monessakin asiassa. Esim hopeavesi toimii paljon paremmin eri sairauksiin kuin lääkkeet. Samoin yksisarvisenergia, ja reiki. Olen itse tutkinut asiaa. DO YOUR OWN RESERCH!!!

Eikö kannattaisi kokeilla lyijyvettä. Lyijy on raskaampaa kuin hopea ja siksi tehokkaampaa.

Vielä lyijyvettäkin tehokkaampi on lyijypilleri, tunnetaan myös nimellä 9 mm Burana. Sen voi ottaa myös ruiskeena, tunnettuja tuotemerkkejä ovat mm. Colt ja SigSauer. Ja rokotekriittisen helpotukseksi voin vahvistaa, että näillä on pysyvä, lopullinen käyttölupa. 

Vierailija
89/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäreillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin pitää julkisesti yllä koronanarratiivia, muuten lähtee työpaikka alta kuten kävi fiksulle Terveystalon naislääkärille. T. ETKOR. En Tule Koskaan Ottamaan Rokotetta.

Toi EKTOR melkein kuin rokote sanan kirjaimet sekotettu täytyy vain yksi O lisätä!! Tämän on oltava jokin salaliitto, ettekö ihmiset näe miten teitä huijjataan!!!

Vierailija
90/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestori k kirjoitti:

Nestori k kirjoitti:

Ei sellaisia rokotuksia kannata ottaa, joihin rokottaja ei ole pystynyt hankkimaan kattavia vahinkojen vakuutuksia! Luulisi olevan helppoa kun kerran rokote on niin turvallinen, haittoja ei ole esiintynyt 🤭?

Kun rokottaminen tapahtuu nyt rokotettavan omalla vastuulla 😲, on siitä pystyttävä myös kieltäytymään ilman sanktioita. Ettei kävisi kuin sikaflunssarokotteenkin kanssa, menetät koko terveytesi lopuksi ikää pari satasen korvausta vastaan! 🤢

Lisäksi viruksen estäminen rokotteella voi kiihdyttää sen entistä vaarallisten mutaatioiden syntymistä, se väistää rokoteen!😖

Edellisestä hyvänä todisteena on se, että viruksen nykyinen Delta varianti (Intia-variantti) muuntui juurikin erittäin hyvän rokotekattavuuden omnaavassa Intiassa jo lähes kaksi vuotta sitten.....

Intiassa oli hyvä rokotekattavuus jo kaksi vuotta sitten? Kyllä maailma on tosiaan toisenlainen vakioveikkaajan silmin...

Vierailija
91/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tieteeseen ja tutkimuksiin, mielelläni käytän tuotteita jotka on ensin testattu riittävän kattavasti.

Koska saavutetaan riittävän kattavan testauksen raja? Eikö yli 5 miljardia annosta riitä (suunnilleen sen verran annettu tähän mennessä maailmassa)? Jos ottaa rokotteen nyt, ei todellakaan ole etulinjassa testaamassa jotain uutta tuotetta. 

Rokotteen kokeellisuudesta vouhkataan, mutta sehän on vain yhdessä sovittu aikaraja, jolloin joku asia muuttuu kokeellista ei-kokeelliseksi. Yhtä hyvin olisi voitu sopia, että kokeellisen ja ei-kokeellisen raja on vaikka 6 kk, jolloin se olisi saavutettu jo. Ei se rokote yhdessä yössä muutu vaarallisesta turvalliseksi, kun joku nimellinen aikaraja tulee täyteen. 

Toisekseen pitkän aikavälin vaikutuksia on melko mahdotonta todentaa yhtään mistään asiasta. Tuo "odotan X vuotta että mahdolliset haittavaikutukset tulevat esiin" on ihan utopistinen ajatus, koska väliin tulevia muuttujia on ollut niin paljon X ajassa, ettei syy-seuraus-suhteita saada koskaan selville. Tuolla ajatusmallilla ei voi koskaan tehdä mitään, koska  ei tule sitä päivää, että joku asia olisi aukottomasti turvalliseksi todistettu.

Vierailija
92/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaisuuteni nimenomaan perustuu etulinjan covid-lääkäreiden ja huippututkijoiden näkemyksiin. Joukossa on nobelvoittajia, keskeisten teknologioiden (PCR, mRNA) keksijöitä, entisiä big pharman pomoja, arvostettuja professoreita, jne.

Vierailija
93/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestori k kirjoitti:

Nestori k kirjoitti:

Kaksi vuotta sitten? Mitä pazkaa. Ettäs kehtaatte valehdella.

Vierailija
94/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotetta kirjoitti:

En ota rokotetta se oma ratkaisu ja päätös. Ei mitään tekemistä ole kyseenalaistaa lääkäreitä heillä vuosien koulutus. He ovat omalla sarallaan ammattilaisia. Ratkaisu on minun eikä lääkäreiden. Vastaan omasta kehostani. Suomessa ei ole edelleenkään rokote pakkoa joten eiköhän tämä asia ole nyt loppuun käsitelty.

Aika jyrkkä minä itse määrään periaate ja ratkaisu on vain minä itse, minä ja vain minä. Muille ihan sama, kun minä olen ainoa oikea ihminen.

Ei ole rokotepakkoa mutta, jos tulevaisuudessa vaaditaan passia, niin elä narise sitten, kun et pääse ihan mihin haluat. Toivottavasti et sairastu mutta, jos niin kävisi, niin mene yksityiselle terveydenhuololle, ettet kuorimmaisi tyhmyydelläsi meitä toisinajattelijoita ( eli meitä sinua viisaampia). Oletko jokin nykyajan hippi vai jotenkin kieroutunut vihreä?

Otitko koronapiikin koska muutkin ottivat, etkä taaskaan ajatellut itseäsi? 

Vierailija
95/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaisuuteni nimenomaan perustuu etulinjan covid-lääkäreiden ja huippututkijoiden näkemyksiin. Joukossa on nobelvoittajia, keskeisten teknologioiden (PCR, mRNA) keksijöitä, entisiä big pharman pomoja, arvostettuja professoreita, jne.

Suomeksi käännettynä tarkoittaa tiedemaailman hyljeksimiä seniilejä papparaisia ja foliohattuilijoita. Ei yhtään todistetta, vain väitteitä.

Vierailija
96/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan). 

Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.

Minä olen myös katsonut valtavan tyytyväisenä, kun matalamman äö:n "do your own research"-porukka on alkanut vuosien saatossa yhä enemmän vastustaa lääketieteellisiä hoitoja, hoitaa syöpiään pakurikäävällä, jättänyt kolesterolilääkkensä pois ja nyt viimeisimpänä sitten kieltäytyä rokotteista. Ja mikä hienointa, jopa jättää jälkikasvunsa rokottamatta! Kiitos luonnonvalinta!

On upeaa, miten evoluutio on keksinyt keinot karsia heikomman aineksen pois ihmiskunnasta ja myhäilen aina tyytyväisenä, kun näen näiden yksinkertaisten ihmisten avautumisia, miten rokotteet ovat salaliitto ja ruokavaliolla se syöpäkin hoituu. Miksi ihmeessä haluaisimme pitää tämän heikomman geeniperimän omaavan, yleensä matalasti koulutetun väestön väkisin mukana menossa? Luonnonvalintaa ei voi estää ja hiljokseen paremmat geenit ottavat vallan ihmiskunnassa. Kaunista, sanon minä.

Vierailija
97/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monessakin asiassa. Esim hopeavesi toimii paljon paremmin eri sairauksiin kuin lääkkeet. Samoin yksisarvisenergia, ja reiki. Olen itse tutkinut asiaa. DO YOUR OWN RESERCH!!!

Eikö kannattaisi kokeilla lyijyvettä. Lyijy on raskaampaa kuin hopea ja siksi tehokkaampaa.

Vielä lyijyvettäkin tehokkaampi on lyijypilleri, tunnetaan myös nimellä 9 mm Burana. Sen voi ottaa myös ruiskeena, tunnettuja tuotemerkkejä ovat mm. Colt ja SigSauer. Ja rokotekriittisen helpotukseksi voin vahvistaa, että näillä on pysyvä, lopullinen käyttölupa. 

Nettivinkkasin uhkailuna. Ehkäpä kannattaa katsoa, mitä kirjoittelee.

Vierailija
98/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamana minua ei kiinnosta hölkäsen pöläystä onko joku ottanut rokotteen vai ei. Miten rokotettuja kiinnostaa rokottamattomien rokottaattomuus? En kyseenalaista ihmistä sen perusteella kuka on rokotettu ja kuka ei. Minusta rokotetut pitää tästä aiheesta turhaa melua. Jokainen itse päättää mitä tekee ja rokotettu ei päätä minua koskevasta rokotteesta ja päätöksestäni asiaan.

Vierailija
99/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan). 

Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.

Minä olen myös katsonut valtavan tyytyväisenä, kun matalamman äö:n "do your own research"-porukka on alkanut vuosien saatossa yhä enemmän vastustaa lääketieteellisiä hoitoja, hoitaa syöpiään pakurikäävällä, jättänyt kolesterolilääkkensä pois ja nyt viimeisimpänä sitten kieltäytyä rokotteista. Ja mikä hienointa, jopa jättää jälkikasvunsa rokottamatta! Kiitos luonnonvalinta!

On upeaa, miten evoluutio on keksinyt keinot karsia heikomman aineksen pois ihmiskunnasta ja myhäilen aina tyytyväisenä, kun näen näiden yksinkertaisten ihmisten avautumisia, miten rokotteet ovat salaliitto ja ruokavaliolla se syöpäkin hoituu. Miksi ihmeessä haluaisimme pitää tämän heikomman geeniperimän omaavan, yleensä matalasti koulutetun väestön väkisin mukana menossa? Luonnonvalintaa ei voi estää ja hiljokseen paremmat geenit ottavat vallan ihmiskunnassa. Kaunista, sanon minä.

Oiskohan tää sittenkin se "end game".Eliitti tai mikäikinäonkaan, haluaa näin karsia heikomman aineksen pois?? Tekisi teoria salaliitoista näin huomattavasti enemmän järkeä, kuin tämä nykyinen teoria, että se rokote tappaa kaikki ihmiset.

Vierailija
100/242 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jos mikä kertoo miten paljon rokotevastaiset valehtelee.

Kaksi vuotta sitten Intiassa... just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi