Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?
Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.
Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.
Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan).
Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.
Minä olen myös katsonut valtavan tyytyväisenä, kun matalamman äö:n "do your own research"-porukka on alkanut vuosien saatossa yhä enemmän vastustaa lääketieteellisiä hoitoja, hoitaa syöpiään pakurikäävällä, jättänyt kolesterolilääkkensä pois ja nyt viimeisimpänä sitten kieltäytyä rokotteista. Ja mikä hienointa, jopa jättää jälkikasvunsa rokottamatta! Kiitos luonnonvalinta!
On upeaa, miten evoluutio on keksinyt keinot karsia heikomman aineksen pois ihmiskunnasta ja myhäilen aina tyytyväisenä, kun näen näiden yksinkertaisten ihmisten avautumisia, miten rokotteet ovat salaliitto ja ruokavaliolla se syöpäkin hoituu. Miksi ihmeessä haluaisimme pitää tämän heikomman geeniperimän omaavan, yleensä matalasti koulutetun väestön väkisin mukana menossa? Luonnonvalintaa ei voi estää ja hiljokseen paremmat geenit ottavat vallan ihmiskunnassa. Kaunista, sanon minä.
Oiskohan tää sittenkin se "end game".Eliitti tai mikäikinäonkaan, haluaa näin karsia heikomman aineksen pois?? Tekisi teoria salaliitoista näin huomattavasti enemmän järkeä, kuin tämä nykyinen teoria, että se rokote tappaa kaikki ihmiset.
Jos uskot Great resetiin, olet jo valmiiksi heikompaa ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit eivät tiedä yhtään sen paremmin, mitä siinä piikissä on. Tietävät vain, mitä heille kerrotaan. Suurin osa lääkäreistä ei myöskään ymmärrä syvällisemmin mRNA-teknologiasta.
Pakkausselosteesta löytyy ihan tieto rokotteen ainesosista. Googlella löytää. Ei siinä ole mitään mysteeriainesosia, joista ei kerrota - paitsi heidän mielestään, jotka uskoo salaliittoihin.
Kerrotaanko myös, mihin mRNAteknologia on alunperin kehitetty, mihin kaikkeen se vaikuttaa, ja mikä voisi mennä pieleen?
Kyllä minäkin osaan tuoteselosteen lukea, mRNA-teknologiasta tiedän yhtä vähän kuin Pertti Peruslääkäri.
Älä sitten ota corminatya, vaan joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko olevani viisaampi. Uskon että rokotteet ehkäisevät epidemiaa ja yksilön kohdalla vakavia tautimuotoja (jotka tosin terveillä, normaalipainoisilla ja nuorilla/nuorehkoilla ei ole kovin todennäköisiä ilmankaan).
Mutta olen Linkolan linjoilla ja minusta jokainen ihmiskuntaa harventava sairaus, sota tai katastrofi on toivottava. Meitä on täällä liikaa eikä ympäristö kestä. Itse olen mielelläni vapaaehtoinen vähennettävä, eli en mitenkään yritä ennaltaehkäistä sairauksia. Kuulun kahteen koronan riskiryhmään.
Minä olen myös katsonut valtavan tyytyväisenä, kun matalamman äö:n "do your own research"-porukka on alkanut vuosien saatossa yhä enemmän vastustaa lääketieteellisiä hoitoja, hoitaa syöpiään pakurikäävällä, jättänyt kolesterolilääkkensä pois ja nyt viimeisimpänä sitten kieltäytyä rokotteista. Ja mikä hienointa, jopa jättää jälkikasvunsa rokottamatta! Kiitos luonnonvalinta!
On upeaa, miten evoluutio on keksinyt keinot karsia heikomman aineksen pois ihmiskunnasta ja myhäilen aina tyytyväisenä, kun näen näiden yksinkertaisten ihmisten avautumisia, miten rokotteet ovat salaliitto ja ruokavaliolla se syöpäkin hoituu. Miksi ihmeessä haluaisimme pitää tämän heikomman geeniperimän omaavan, yleensä matalasti koulutetun väestön väkisin mukana menossa? Luonnonvalintaa ei voi estää ja hiljokseen paremmat geenit ottavat vallan ihmiskunnassa. Kaunista, sanon minä.
Oiskohan tää sittenkin se "end game".Eliitti tai mikäikinäonkaan, haluaa näin karsia heikomman aineksen pois?? Tekisi teoria salaliitoista näin huomattavasti enemmän järkeä, kuin tämä nykyinen teoria, että se rokote tappaa kaikki ihmiset.
Etkö itse sitten usko, vaikka se on julkista tietoa?
Olen jo sen ikäinen, että voin olla tekemättä kaikkia samoja asioita mitä muut tekevät. Oman terveyteni takia jätin rokotukset väliin. Niillä mennään mitä olen lapsena ja nuorena saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kun siitä heikommasta aineksesta oli puhetta....
Täytyy kyllä sanoa, että kuka tuollaisen ulosannin omaavaa ihmistä kuuntelee, niin toivottavasti ei ota enää ikinä yhtä ainutta rokotetta ja kieltäytyy myös kaikista lääketieteellisestä hoidosta, sitten jos/kun johonkin tautiin aikanaan sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että olet helluntailainen.
Tämä uskomus pyörii niissä piireissä, ei muualla.
Hauska on, että ei halua mitään ylimääräistä kehoon. Paitsi kannabista 😳
- D-vitamiinin tarve on suurempi kuin suositukset
-voi on terveellismpää kuin palmuöljy ja muut kasvisrasvat pois lukien oliiviöljy
Tässä pari esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestori k kirjoitti:
Nestori k kirjoitti:
Ei sellaisia rokotuksia kannata ottaa, joihin rokottaja ei ole pystynyt hankkimaan kattavia vahinkojen vakuutuksia! Luulisi olevan helppoa kun kerran rokote on niin turvallinen, haittoja ei ole esiintynyt 🤭?
Kun rokottaminen tapahtuu nyt rokotettavan omalla vastuulla 😲, on siitä pystyttävä myös kieltäytymään ilman sanktioita. Ettei kävisi kuin sikaflunssarokotteenkin kanssa, menetät koko terveytesi lopuksi ikää pari satasen korvausta vastaan! 🤢
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00908PS. Vanhat rokotteet on todettu melko haitattomiksi vuosikymmenten käytössä!
Lisäksi viruksen estäminen rokotteella voi kiihdyttää sen entistä vaarallisten mutaatioiden syntymistä, se väistää rokoteen!😖
Edellisestä hyvänä todisteena on se, että viruksen nykyinen Delta varianti (Intia-variantti) muuntui juurikin erittäin hyvän rokotekattavuuden omnaavassa Intiassa jo lähes kaksi vuotta sitten.....
Kaksi vuotta sitten? Mitä pazkaa. Ettäs kehtaatte valehdella.
Minä luin tämän sarkasmiksi. Kun tosiaan se deltavarianttia, johon nykyiset rokotteet tehoavat huonommin, sai alkunsa Intiassa, jossa ei vieläkään ole kummoinen rokotuskattavuus.
Virukset eivät tee mitään tietoisesti. Ne mutatoituvat, koska kopioinnissa tulee satunnaisia virheitä. Jotkut mutaatioista kuolevat välittömästi, jotkut jäävät heikoiksi, jotkut ovatkin vaarallisia, jotkut leviävät tehokkaasti. Niistä heti kuolleista ja heikoista ei vaan riitä jälkipolville kerrottavaa, ja satunnaiset vaaralliset ja tehokkaasti leviävät mutaatiot saavat palstatilaa. Mitä enemmän ihmiset sairastuvat, sitä enemmän viruksilla on mahdollisuuksia mutatoitua, ja sitä enemmän niitä harvoja satunnaisia vaarallisia ja tehokkaasti leviäviä mutaatioita, joihin rokote ei (sattumalta!) tehoa, tulee. Rokotukset eivät lisää mutaatioita, vaan sairastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on piikkilampaat saaneet sinusta melkoisen johtotähden tähän väittelyyn, kun kiistät ylenkin uutisoiman faktan. Et taida paljon maailmantapahtumia seurata palstan ulkopuolelta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestori k kirjoitti:
Nestori k kirjoitti:
Ei sellaisia rokotuksia kannata ottaa, joihin rokottaja ei ole pystynyt hankkimaan kattavia vahinkojen vakuutuksia! Luulisi olevan helppoa kun kerran rokote on niin turvallinen, haittoja ei ole esiintynyt 🤭?
Kun rokottaminen tapahtuu nyt rokotettavan omalla vastuulla 😲, on siitä pystyttävä myös kieltäytymään ilman sanktioita. Ettei kävisi kuin sikaflunssarokotteenkin kanssa, menetät koko terveytesi lopuksi ikää pari satasen korvausta vastaan! 🤢
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00908PS. Vanhat rokotteet on todettu melko haitattomiksi vuosikymmenten käytössä!
Lisäksi viruksen estäminen rokotteella voi kiihdyttää sen entistä vaarallisten mutaatioiden syntymistä, se väistää rokoteen!😖
Edellisestä hyvänä todisteena on se, että viruksen nykyinen Delta varianti (Intia-variantti) muuntui juurikin erittäin hyvän rokotekattavuuden omnaavassa Intiassa jo lähes kaksi vuotta sitten.....
Intiassa hyvä rokotekattavuus jo 2019 syksyllä, ennen koko koronan "olemassaoloa"?
Intiassa suurin osa asuu slummeissa ja osa kaatopaikoilla. Ei ole puhdasta vettä ja heillä on joet hautausmaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on piikkilampaat saaneet sinusta melkoisen johtotähden tähän väittelyyn, kun kiistät ylenkin uutisoiman faktan. Et taida paljon maailmantapahtumia seurata palstan ulkopuolelta. 😂
Arvaan senkin, että tämän äärettömän arvokkaan tiedon lähteenä on surullisenkuuluisa rapsodia.fi.
Sitä voisi joskus miettiä mistä tiedon poimii. Että onko se oikea uutislähde, vai jokin helluntailaisten valeinfo-sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Ap, Briteissä 1. helmikuuta ja 12. syyskuuta välillä laaditun raportin mukaan rokotettuja kuoli enemmän kuin rokottamattomia.
Kuolleista oli:
- 1613 kaksi kertaa rokotettua (toisesta rokotteesta yli kaksi viikkoa)
- 149 yhden rokoteannoksen saanutta (rokotteesta yli kolme viikkoa)
- 17 yhden rokotteen saanutta (rokote saatu alle kolme viikkoa ennen sairastumista)
- yhteensä rokotettuja koronaan kuolleita oli siis 1779Samana aikana rokottamattomia kuolleita oli vain 772 ihmistä.
Ylipäätään tuona aikana 278.212 rokotettua ihmistä (yksi tai kaksi rokotetta) sairastui koronaan, kun taas rokottamattomia sairastui 257.357 ihmistä. Kaksi kertaa rokotettujen osuus sairastuneista oli yli 157.000 ihmistä.
Nämä tiedot saadaan Ison-Britannian terveysviranomaisten laatimasta raportista:
Fully vaccinated account for a huge 74% of Covid-19 deaths in the UK summer wave according to latest Public Health England report
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…
Luuletko olevasi terveysviranomaisia viisaampi kun väität että koronarokote ehkäisee tehokkaasti sairastumista ja vakavaa tautimuotoa? Oletko joku tieteenvastainen hörhö kun et usko mitä asiantuntijat sanovat??
Vai olisiko sittenkin niin, että tilastot ja faktat ovat mielestäsi luotettavia vain silloin, kun ne tukevat omaa narratiivia?
Vale, emävale, tilasto. Et tarjonnut linkkiä lähteeseesi, niin en voi käydä tarkistamassa, mutta mainitsemaan luvut eivät ole (todennäköisesti) relevantteja. Jos 100 % väestöstä on rokotettu, 100 % sairastuneista on rokotettuja, eikä se fakta kerro mitään rokotuksen toimivuudesta. Olennaisempaa on aina se, kuinka monta prosenttia rokotetuista sairastuu, joutuu sairaalaan tai kuolee, ja mikä on vastaava osuus rokottamattomista.
Asuinpaikassani (ulkomailla) noin 70 % aikuisista on rokotettu. Koronatapauksista noin 20 % on rokotetuilla. Lukuna se on iso (tuhansia viikossa), mutta silti rokotetun todennäköisyys sairastua (siis edes sairastua, sairaalaan joutumisen ja kuolemisen riski on vielä paljon pienempi) on huomattavasti pienempi kuin rokottamattoman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että kuka tuollaisen ulosannin omaavaa ihmistä kuuntelee, niin toivottavasti ei ota enää ikinä yhtä ainutta rokotetta ja kieltäytyy myös kaikista lääketieteellisestä hoidosta, sitten jos/kun johonkin tautiin aikanaan sairastuu.
Vationeuvoston vuoden takainen U-kirjelmä 39/2020 vp eduskunnalle komission ehdotuksesta Euroopan parlamentin ja neuvoston asetukseksi kliinisten tutkimusten tekemisestä ihmisille tarkoitetuilla lääkkeillä, jotka sisältävät muuntogeenisiä organismeja tai koostuvat niistä ja jotka on tarkoitettu koronavirustaudin hoitoon tai ehkäisyyn, ja tällaisten lääkkeiden toimittamisesta (COM(2020) 261 final) ennakoi koronan torjumiseen käytettyjen kokeellisten, edelleen testivaiheessa olevien koronapiikkien olevan potentiaalinen bioriski..............jne,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimanoston maailmanennätysmies tuskin on kovin heikkoa ainesta. Lisäksi perustanut kansainvälisesti menestyneen yrityksen ja edennyt kansanedustajaksi. Varmasti kirkkaasti mediaania älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan senkin, että tämän äärettömän arvokkaan tiedon lähteenä on surullisenkuuluisa rapsodia.fi.
Sitä voisi joskus miettiä mistä tiedon poimii. Että onko se oikea uutislähde, vai jokin helluntailaisten valeinfo-sivusto.
Et näköjään ymmärrä tai halua ymmärtää lukemaasi. YLE vasta kirjoitti GR:stä, joka on tosin ollut julkista tietoa koko ajan. Äänen päässäsikö tuosta pitäisi sinulle kertoa ennen kuin myönnät YLEnkin myöntämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörhöjähän nämä salaliittoteoreetikot ovat. Ei kannata välittää, mennään me muut eteenpäin.
Mistä ihmeen salaliitosta te höpötätte? Onhan se nyt päivänselvää, että en piikitä itseeni enkä varsinkaan lapsiini myrkkyä, mikä tuhoaa oman immuniteetin ja toimii vielä 2 vuotta hätäluvalla. Jos ja kun rokotteet saavat oikean myyntiluvan, voin harkita asiaa, mutta lapset sitä tuskin tarvitsevat silloinkaan.
-
Euroopalaisessa järjestelmässä mitään "hätälupia ei ole käytössä. Rokotteet ovat saaneet ihan normaalin myyntiluvan.
Faasi 3 päättyi joulukuussa 2020, vertaisarvioidut julkaisut ovat olemassa.
Et vissiin tiennyt? Mitä ihmettä jankkaat koko ajan?
Älä valehtele. Euroopassa ei ole hätälupaa, vaan ehdollinen myyntilupa vuoteen 2023. Sen ehtona on jatkuvan seurantatiedon raportointi.
https://www.laaketeollisuus.fi/tietoa-laakkeista/rokotteet/koronarokote…Tuotekohtainen myyntilupatilanne:
Pfizer/BioNTech (2 annosta) – ehdollinen myyntilupa myönnetty 21.12.2020
Moderna (2 annosta) – ehdollinen myyntilupa myönnetty 6.1.2021
AstraZeneca (2 annosta) – ehdollinen myyntilupa myönnetty 29.1.2021
Janssen (Johnson&Johnson) (1 annos) – ehdollinen myyntilupa myönnetty 11.3.2021
CureVac (2 annosta) – aikataulu ei tiedossa
(Tässä viestissä vastaan nyt samalla muihinkin ketjussa esitettyihin väitteisiin kuin näissä lainaamissani viesteissä, kun liittyvät samaan asiaan.)
Mut Yhdysvalloissa FDA on antanut normaalin myyntiluvan Pfizerin rokotteelle. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että sama aine on Yhdysvalloissa turvallinen ja Euroopassa vaarallinen?
Kyllähän lääkkeiden tehoa ja haittavaikutuksia arvioidaan jatkuvasti joka tapauksessa (tiedän, että koronarokotteiden kohdalla on kyseessä tehostettu seuranta ja se on eri asia), ja esim. rokotusohjelmaan tehdään "jatkuvasti" muutoksia hyöty/haittasuhteen perusteella. Esim. minun elinaikana on Suomessa siirrytty harkinnanvaraiseen tuberkuloosirokottamiseen (minut on rokotettu rutiinisti osana ohjelmaa, lapsiani ei), aikuisten poliotehosteet rutiinisti on lopetettu (silloin, kun minusta tuli "aikuinen", tehostettiin 10 vuoden välein, nyt vain, jos on polion riski), ja jäykkäkouristurokotteen tehosteväli tuplattu.
Ei se, että lääkkeen tehoa ja toimintaa seurataan, tarkoita, että osallistuu kliiniseen kokeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimanoston maailmanennätysmies tuskin on kovin heikkoa ainesta. Lisäksi perustanut kansainvälisesti menestyneen yrityksen ja edennyt kansanedustajaksi. Varmasti kirkkaasti mediaania älykkäämpi.
Heh heh.
Voimannosto ei tee henkisesti yhtään sen vahvemmaksi.
Jos on aivopesun uhriksi taipuvainen, ei siinä lihakset paljon auta.
En ota toistaiseksi rokotetta, kun sille ei ole tarvetta. Katsotaan uudelleen, jos tilanne muuttuu.